κυκλοφορίας της εφημερίδας Παραπολτικά!
«Τίποτα δεν συμβαίνει αν πρώτα δεν ονειρευτείς», λέει μια παροιμία. Και ακριβώς αυτό ήταν τα «Παραπολιτικά», πέρυσι τον Μάρτιο, όταν για πρώτη φορά έπεσε η ιδέα της έκδοσης τους. Ένα όνειρο. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που τότε έκαναν λόγο για ένα τολμηρό εγχείρημα σε δύσκολες εποχές. Και ίσως δεν είχαν άδικο. Όποιος όμως πιστεύει στα όνειρα του τα ακολουθεί. Αυτό κάναμε με οδηγό μας την «τρέλα»και το όραμα, που έχει όλη η ομάδα των Παραπολιτικών.
Πολλοί μπορεί να θεώρησαν πως η φιλοδοξία μας, οδηγείται πιο πολύ από τον ενθουσιασμό. Στο πρώτο φύλλο γράφαμε πως «ήρθαμε για να μείνουμε» . Ξέραμε ότι ο δρόμος δεν ήταν ούτε εύκολος, ούτε στρωμένος με ροδοπέταλα. Ένα χρόνο μετά όμως είμαστε εδώ, ακόμα πιο δυνατοί και με ακόμα μεγαλύτερο κέφι και φιλοδοξίες. Και είμαστε εδώ ως η πρώτη πλέον εβδομαδιαία εφημερίδα.
Το όνειρο μας πέτυχε. Και για αυτό δεν υπάρχει ένας λόγος. Αλλά 1.331.722. Όσα και τα φύλλα που αγοράσατε τον ένα χρόνο κυκλοφορίας της εφημερίδας Παραπολιτικά. Το «ευχαριστώ» ίσως να είναι λίγο και να μην χρειάζεται, αφού θεωρούμε πως πλέον η σχέση της εφημερίδας μας με τον αναγνωστικό κοινό είναι σχέση αμφίδρομη. Σχέση εμπιστοσύνης και αμοιβαιότητας.
Πρέπει ωστόσο να κάνουμε μερικές εξομολογήσεις. Τα Παραπολιτικά, γεννήθηκαν μέσα στην κρίση. Παρ όλα αυτά αποδείχτηκαν πιο ανθεκτικά από εκείνη. Γιατί στηρίζονται σε μια παλιά, ελληνική συνταγή, που έχει αντέξει στον χρόνο. Στο μεράκι και την τρέλα των ανθρώπων. Είναι σαν εκείνο το τρελοβάπορο, που δεν λογαριάζει τις φουρτούνες και πέφτει μέσα ακολουθώντας το ταξίδι και το όνειρο. Σε ένα ζοφερό για τα ΜΜΕ περιβάλλον, τα Παραπολιτικά έδειξαν πως τα όνειρα μπορούν να βγαίνουν αληθινά.
Όπως λέει και μια μαντινάδα:
«Αυτό που πάντα νοσταλγείς όνειρο να μη μείνει, να στο χαρίσει η μοίρα σου και αληθινό να γίνει»
Σε συνεχεία του κατά γενική ομολογία επιτυχημένου TVC με θέμα "Μέρκελ" για το λανσάρισμα μας τον Σεπτέμβριο του 2012 η διαφημιστική εταιρεία THE NEWTONS LABORATORY δημιούργησε την φετινή καμπάνια για την επέτειο του 1 έτους της κυκλοφορίας μας.
Η καμπάνια περιλαμβάνει ραδιοφωνικά μηνύματα, έντυπες καταχωρήσεις , outdoor και τηλεοπτικό σποτ.
Το νέο τηλεοπτικό σποτ για τον ένα χρόνο κυκλοφορίας της εφημερίδας:
Οι πολιτικοί αρχηγοί στο χειρουργείο: http://www.youtube.com/watch?v=JMTtj_MvFz4
Πηγή: Τα Παραπολιτικά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου