Οι ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι έχουν ήδη πραγματοποιήσει την εγγραφή τους στο Τμήμα εισαγωγής τους, καλούνται, από έως Οκτωβρίου 2014, να υποβάλουν αίτηση μεταφοράς θέσης εισαγωγής μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής της Διεύθυνσης Λειτουργικής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2. Προκειμένου να προβούν στην ανωτέρω ηλεκτρονική υποβολή, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να ταυτοποιηθούν σε μία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας προσκομίζοντας το δελτίο της Αστυνομικής τους ταυτότητας ή το διαβατήριό τους ώστε να δημιουργήσουν τον προσωπικό τους κωδικό ασφαλείας με τον οποίο θα υποβάλουν την ηλεκτρονική τους αίτηση.
3. Οι αιτούντες συνδέονται, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την ειδικά διαμορφωμένη ηλεκτρονική εφαρμογή και χρησιμοποιώντας τον 8-ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας που έλαβαν, υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση. Η αίτηση αυτή επέχει και θέση υπεύθυνης δήλωσης κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), για την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει.
4. Ο αιτών έχει δικαίωμα υποβολής μίας (1) και μόνο ηλεκτρονικής αίτησης. Στην περίπτωση που βρεθούν περισσότερες από μία αιτήσεις, ο αιτών χάνει το δικαίωμα μεταφοράς θέσης και οι αιτήσεις του διαγράφονται από το ηλεκτρονικό σύστημα.
5. Ο αιτών δηλώνει τα ακόλουθα:
α) Την κατηγορία στην οποία ανήκει.
β) Την προτίμησή του για την αντίστοιχη Σχολή/Τμήμα που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσεως εισαγωγής του ή αν πρόκειται για περισσότερες από μια αντίστοιχες Σχολές/Τμήματα ανά Περιφέρεια την σειρά προτίμησης σε όλες αυτές.
γ) Τέλος, συμπληρώνει το τηλέφωνό του, την πλήρη ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνσή του.
6. Ο αιτών τη μεταφορά θέσης έχει τη δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησής του, προκειμένου να ελέγξει την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει. Σε κάθε περίπτωση, η αίτηση οριστικοποιείται με την επιλογή «υποβολή αίτησης». Χωρίς την οριστική υποβολή της αίτησης δεν χορηγείται αριθμός πρωτοκόλλου και η ηλεκτρονική αίτηση είναι άκυρη.
7. Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής υποβολής, οι αιτούντες οφείλουν να εκτυπώσουν την αίτησή τους, στην οποία αναγράφεται και ο αριθμός πρωτοκόλλου που έλαβε και αποδέχονται να προσκομίσουν, στο Ίδρυμα υποδοχής τους, τα δικαιολογητικά που θα αποδεικνύουν τα όσα δήλωσαν.
Α) ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΚΑΙ ΤΕΚΝΑ ΑΥΤΩΝ:
1)Πιστοποιητικό/πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης από το Δήμο, που έχει εκδοθεί εντός του 2014
2) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.
3) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας γονέων.
Β) ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ:
1)Πιστοποιητικό/πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης από το Δήμο, που έχει εκδοθεί εντός του 2014.
2) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.
3) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας γονέων.
Γ.α) ΜΕ ΑΔΕΛΦΟ Η ΑΔΕΛΦΗ ΦΟΙΤΗΤΗ/ΤΡΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 1γα) ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 53 του Ν.4264/2014
1) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το Δήμο, που έχει εκδοθεί εντός του 2014.
2) Βεβαίωση Τμήματος ή Σχολής, από την οποία να προκύπτει ότι ο/η αδελφός/αδελφή είναι, κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, ενεργός φοιτητής του πρώτου κύκλου σπουδών, όπως ορίζεται στο άρθρο 2 του ν.4009/2011 (195 Α΄) ή την Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας των γονέων του σε περίπτωση που έχει επιλεγεί η Περιφέρεια μόνιμης κατοικίας γονέων.
3) Υπεύθυνη Δήλωση του/της αδελφού/αδελφής που είναι ενεργός φοιτητής ότι δεν είναι ήδη κάτοχος πτυχίου, μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από αρμόδια αρχή. Στην ίδια Υπεύθυνη Δήλωση, θα δηλώνεται υπεύθυνα ότι φοιτά σε πόλη διαφορετική της μόνιμης κατοικίας της οικογένειας και ότι αυτή η πόλη είναι οποιαδήποτε πόλη εκτός του νομού της μόνιμης κατοικίας.
4) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.
Γ.β) ΟΡΦΑΝΟΙ
1) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το Δήμο, που να έχει εκδοθεί εντός του 2014 από την υποβολή της αίτησης, από το οποίο να προκύπτει: i) ο θάνατος του/των γονέων και, ii) για την περίπτωση τέκνου/τέκνων άγαμης μητέρας, η μη αναγνώριση του/των τέκνων της, των οποίων έχει τη γονική μέριμνα.
2) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.
3) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας γονέα ή του αιτούντα σε περίπτωση που είναι ορφανός και από τους δυο γονείς.
Γ.γ) ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΟΝΕΙΣ Η ΤΕΚΝΑ Η ΑΔΕΛΦΙΑ Η ΣΥΖΥΓΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 1 γγ) ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 53 ΤΟΥ Ν. 4264/2014
1) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το Δήμο, που να έχει εκδοθεί εντός του 2014, από το οποίο να προκύπτει η συγγενική σχέση εξ αίματος ή εξ αγχιστείας.
2) Πιστοποιητικό αναπηρίας του οικείου Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ).
Επισημαίνεται ότι στις περιπτώσεις όπου έχει χορηγηθεί πριν την 1.9.2011 επ' αόριστον ποσοστό αναπηρίας, από τις Πρωτοβάθμιες Υγειονομικές Επιτροπές των Νομαρχιών, της Περιφέρειας ή των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης, ή από Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Στρατού, Ναυτικού, Αεροπορίας και Ελληνικής Αστυνομίας, δεν απαιτείται εκ νέου εξέταση από τις τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ.
3) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.
4) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας γονέων.
Γ.δ) ΤΕΚΝΑ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
1) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το Δήμο, που έχει εκδοθεί εντός του 2014.
2) Αντίγραφο πράξης συνταξιοδότησης του γονέα που φονεύθηκε ή κατέστη ανίκανος.
3) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.
4) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας γονέων.
Γ.ε) ΠΟΛΥΔΥΜΑ ΤΕΚΝΑ
1) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το Δήμο, που έχει εκδοθεί εντός του 2014, από το οποίο να προκύπτει η ίδια ημερομηνία γέννησης των πολύδυμων τέκνων.
2) Αντίγραφο της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις των Γ.Ε.Λ. ή των ΕΠΑ.Λ. του έτους υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου του/των άλλου/άλλων πολύδυμου/πολύδυμων αδελφού/αδελφών.
3) Εκτυπωμένη την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς θέσεως εισαγωγής.
4) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας γονέων.
Έλεγχος των δικαιολογητικών
1. Οι πίνακες των αιτουμένων τη μεταφορά θέσης αποστέλλονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προς τις Σχολές ή Τμήματα / Εισαγωγικές Κατευθύνσεις /Προγράμματα Σπουδών υποδοχής, ανά κατηγορία. Εντός πέντε εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που τα τμήματα παραλάβουν τους πίνακες των αιτουμένων τη μεταφορά θέσης, υποχρεούνται να ανακοινώσουν τις ημερομηνίες εντός των οποίων θα δεχθούν τα δικαιολογητικά των ενδιαφερομένων. Η διάρκεια υποβολής των δικαιολογητικών δεν μπορεί να υπερβαίνει τις οκτώ (8) ημέρες.
2. Οι Γραμματείες των Τμημάτων υποδοχής, αφού παραλάβουν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, προβαίνουν σε αυτεπάγγελτη αναζήτηση του πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης των δικαιούχων.
3. Με απόφαση του Προέδρου/Προϊσταμένου του Τμήματος, συστήνεται μη αμειβόμενη τριμελής Επιτροπή, τα μέλη της οποίας προέρχονται από το διδακτικό ή το διοικητικό προσωπικό, με σκοπό τον έλεγχο των δικαιολογητικών. Η Επιτροπή οφείλει να ολοκληρώσει τον έλεγχο των δικαιολογητικών εντός είκοσι (20) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής.
4. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την ανακοίνωση των αποφάσεων της Γενικών Συνελεύσεων του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α. και οι Γραμματείες, προκειμένου να πραγματοποιήσουν την εγγραφή των δικαιούχων, ζητούν από αυτούς να δηλώσουν τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης διαγραφής τους από το Τμήμα προέλευσης και παράλληλα ζητούν από τη Γραμματεία του Τμήματος προέλευσης την υπηρεσιακή αποστολή του φακέλου, όπου περιλαμβάνεται και βεβαίωση διαγραφής τους.
5. Οι μεταφερόμενοι φοιτητές δύνανται να κάνουν χρήση των διατάξεων του άρθρου 35 του ν. 4115/2013 (Α΄ 24).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου