Το τελευταίο διάστημα βρίσκεται στο προσκήνιο το θέμα των ηλεκτρονικών εισιτηρίων και η αλήθεια είναι ότι ο ΠΑΟΚ έχει προχωρήσει στην σχετική εγκατάσταση στο γήπεδο της Τούμπας από το 2009, με χρήματα, μάλιστα, από τα ταμεία του.
Τα οφέλη για τον "Δικέφαλο" ήταν πολλά. Με το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου ο ΠΑΟΚ πέτυχε, κατ' αρχήν, αύξηση των εσόδων του, γιατί σταμάτησε να μπαίνει στο γήπεδο κόσμος χωρίς κάρτα εισόδου. Παράλληλα, είχε τον έλεγχο των εσόδων από την πώληση και εξυπηρετούσε καλύτερα τους φιλάθλους, αφού η διάθεση των εισιτηρίων έγινε πιο εύκολη.
Μπορούν, άλλωστε, πλέον, τα εισιτήρια να πωλούνται εκτός από τα εκδοτήρια, από το διαδίκτυο, από το τηλεφωνικό κέντρο, αλλά και από πάνω 500 κεντρικά σημεία πανελλαδικά, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος, για παράδειγμα, διπλοπουλημένης θέσης. Με την τεχνολογία "print at home", εξάλλου, ο κάθε φίλαθλος μπορεί να εκτυπώσει το εισιτήριο από το σπίτι του και μπορεί να εισέλθει στο γήπεδο περνώντας από τα τουρνικέ της Τούμπας. Βάζοντας αυτή την υπηρεσία πριν από δύο χρόνια στον ΠΑΟΚ είδαν μεγάλη αύξηση των πωλήσεων και αυτή την στιγμή πάνω από το 30% κατά μέσο όρο των εισιτηρίων δίνονται από το διαδίκτυο.
Το σύστημα πώλησης εισιτηρίων είναι online και ανά πάσα στιγμή στον ΠΑΟΚ γνωρίζουν πόσοι και ποιοί έχουν αγοράσει εισιτήριο για οποιαδήποτε αγώνα, θύρα, τμήμα, σειρά, θέση. Επίσης "online" είναι και το σύστημα ελέγχου πρόσβασης στην εγκατάσταση το οποίο δείχνει ακριβείς πληροφορίες για το ποιοι εισήλθαν στην εγκατάσταση. Όλα τα παραπάνω, φυσικά, έχουν βοηθήσει πολύ τον ΠΑΟΚ και σε επίπεδο χορηγικών συμφωνιών.
Αντίθετα, το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου που είχε προτείνει τότε η Πολιτεία στις ομάδες, δεν προσφέρει τίποτε απ' όλα αυτά. Η διαφορά σε σχέση με το σύστημα του ΠΑΟΚ είχε διαπιστωθεί από το 2008 και άρα, είναι φυσιολογικό, επτά χρόνια μετά αυτή η διαφορά να είναι, πλέον, χαοτική. Ακόμη και οι readers του γηπέδου του συστήματος που πρότεινε τότε η Πολιτεία είναι readers ακύρωσης εισιτηρίων τρένων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου