Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Έλενα Παπαβασιλείου: «Όταν η μητέρα μου αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας, έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου»



Έλενα Παπαβασιλείου: «Όταν η μητέρα μου αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας, έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου»

Έχουν σχέση ουσίας και λατρείας. Η Έλενα Παπαβασιλείου εξομολογείται στο mothersblog.gr τη ζωή της με τη μητέρα της Βίκυ και δεν κρύβει ότι 
«Νιώθω τη ζεστασιά της, τη σιγουριά της, την χωρίς όρους αγάπη της. Όσο ζει θα είναι δίπλα μας»
...
«Καταρχάς θα πρέπει να πω ότι γεννήθηκα πρώτη Γενάρη που αντιστοίχως είναι η ημέρα της γιορτής της. Επειδή είχαμε και πολύ μικρή διαφορά ηλικίας, ουσιαστικά, μεγαλώσαμε μαζί. Η μία έχει τεράστια αδυναμία στην άλλη»
...
«Η μητέρα μου είναι δίπλα μου, στις μεγάλες χαρές και τις μεγάλες στεναχώριες. Η πιο δύσκολη στιγμή μας, ήταν όταν αντιμετώπισε ένα πρόβλημα υγείας. Αγχώθηκα πάρα πολύ. Έχασα τη γη από τα πόδια μου. Είμαι ευτυχισμένη όταν βλέπω στα μάτια της να καθρεπτίζεται χαρά. Θέλω να νιώθει περήφανη για εμένα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου