Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Ζωή Κοτζιά | Συνδυάζοντας σπουδές, αθλητισμό και ενεργή κοινωνική ζωή




Επιμέλεια Κειμένου: Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς 

Την εν λόγω κυρία την γνώρισα καταλάθος πριν 3 χρόνια, ευχάριστη και χαμογελαστή κοπέλα, σε τραβάει να της μιλήσεις. Πρόσχαρος χαρακτήρας και τσαμπουκάς. Αλλά, κυρία!!! Μπορώ να πω τα καλύτερα. Παρέα δεν κάναμε πότε, ούτε ακαδημαϊκά ενώθηκαν οι δρόμοι μας. Μα υπήρχε μια επικοινωνία. Παλαιότερα μου είχε στείλει άρθρο της, για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Άγγιξε τα... 5.750 views. Μέτα χαθήκαμε λίγο... Εδω και 2 μήνες δίνει μικρά motivation speech, μέσω βίντεο, κυρίως από instagram. Για γυμναστική και διατροφή. Μου έκανε εντύπωση, αν και... δεν αθλούμαι εγώ. Πριν μερικές εβδομάδες την είδα στο ΠΑΜΑΚ, διάβαζε, έχουμε εξεταστική βλέπετε, πολλοί από εμάς. Τα είπαμε χαλαρά. Έτσι λοιπόν έπεσε και η ιδέα για αυτήν την μικρή συνέντευξη. Enjoy it! 

- Αγαπητή Ζωή! 
Μίλησε μας για τα παιδικά και νεανικά σου χρόνια. 
Σχολείο, δραστηριότητες στην εφηβεία, Πανελλαδικές και χόμπι.

- Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη στις 18/01/1992 και πέρασα τα παιδικά μου χρόνια σε Λευκάδα, Ρόδο, Κασο και Θεσσαλονίκη καθώς οι γονείς μου είναι Καθηγητές. Από μικρή είχα ιδιαίτερη κλίση στην γυμναστική και στα ζώα προσαρμοζομουν εύκολα στις συνθήκες και σε κάθε μέρος έκανα πολλοίς φίλους και νέα αρχή. Πχ έφευγα από το σπίτι στις 6 το πρωί μόνο και μόνο για να ταΐσω τα κουταβάκια της σκυλίτσας της οικογενείας και περνούσα ατελείωτες ώρες παίζοντας στις γειτονίες της Κασου με τα παιδάκια της ηλικίας μου. Από μικρή φαινόμουν κάπως διαφορετική από τα άλλα παιδάκια όσον αφορά την αγάπη της για την φύση, τα αθλήματα και τα ζώα. Στα 8 μου μετακόμισα στην Ξάνθη οποί και πέρασα πολλά από τα παιδικά μου χρονιά. Ασχολήθηκα 7 χρόνια με το αρμόνιο διότι δεν ήμουν το κορίτσι που μου άρεσε το πιάνο και το μπαλέτο που ήταν της εποχής. 

Ασχολήθηκα με τον στίβο και συγκεκριμένα αντοχή 6000m και το volley όπου περνούσα πολλές ώρες στα γήπεδα. Στα 19 μου ασχολήθηκα με το modelling (έφυγα μια μέρα κρυφά από το σπίτι για ένα casting στην Αθήνα και με πήραν αλλά αποφάσισα να μην πάω παραπέρα και να κοιτάξω τα μαθήματα μου). Ένας χώρος που δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και αποφάσισα να τον παρατήσω έχοντας απορρίψει φωτογραφίσεις και διαφημίσεις με πολλά διάσημα ονόματα. Μέτα, κατάφερα να περάσω στο ΑΠΘ και να ασχοληθώ με τα Οικονομικά.

- Υπέροχα! 
Υπερ-δραστήρια! 
Σήμερα με τι ασχολείσαι; 

- Παράλληλα με τις σπουδές μου έκανα στίβο στο Καυτατζόγλειο, στον ΠΑΟΚ και έπαιζα volley στον Απόλλωνα Καλαμαριάς. Συγχρόνως όλα τα χρονιά ασχολούμαι με την γυμναστική. Την στιγμή που μιλάμε κάνω Μεταπτυχιακό πάνω στην Ελεγκτική στο ΠΑΜΑΚ και ονειρεύομαι το μέλλον μου σε μεγάλη εταιρία ως ελεγκτής.  Το Μεταπτυχιακό αυτό του ΠΑΜΑΚ, αυτήν την στιγμή είναι από τα καλύτερά στον Ελλαδικό χώρο και αρκετά απαιτητικό και δύσκολο! Έχω ακόμη συμμετάσχει ως εθελοντής σε Unisef, ΟΚΑΝΑ και στην ΦΛΟΓΑ. 

- Τι αγαπάς πολύ; 

Η καθημερινοτητα μου περιλαμβάνει πολύ γυμναστική, πανεπιστήμιο, βόλτες με το σκυλάκι μου και επαφή με την φύση! Λατρεύω τα ταξίδια και την θάλασσα! 

- Σε... πολιορκούν οι συμφοιτητές και οι γνωστοί σου; 

- Παρόλο τις άπειρες κατακτήσεις που έχω (γελάει!), αγόρια ατυχήσατε, έχω σχέση με νεαρό της ηλικίας της μου και μας ενώνει η γυμναστική και η αγάπη για τα ταξίδια καθώς συμμετέχουμε μαζί σε κάθε Μαραθώνιο - Ημιμαραθώνιο που υπάρχει στην Ελλάδα!

- Ποια η σχέση με το αντίθετο φύλο;

- Το πρώτο που θα προσέξω σε έναν άντρα είναι το χαμόγελο και σιχαίνομαι το χρήμα και την έπαρση! 

- Τι ετοιμάζεις αυτό τον καιρό; 

- Πρόσφατα έθεσα ως υποψήφια τον εαυτό μου για τον νέο κύκλο του Survivor 2. 

Τι μας απάντησε στα παρακάτω: 

Καλή συνήθεια της Ζωής : Να μοιράζομαι τα χρήματα της με τους πάντες.

Κακή συνήθεια της Ζωής : Να είμαι εγωίστρια και αν μπει κάτι στο μυαλό να μην αλλάζω γνώμη

Δυνατό σημείο σου: Το Χαμόγελο μου!

Στέκι σου: Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης και φυσικά το Γυμναστήριο

Φλερτ: Είχα πολλές σχέσεις στην ζωή μου και δεν μετάνιωσα για καμιά και τώρα π μιλάμε έχω σχέση 4 χρόνια.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται, γυαλιά ηλίου, υπαίθριες δραστηριότητες και νερό

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου