Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Ν. Ανανιάδου: Υποψ. Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Κιλκίς


Ν. Ανανιάδου: Υποψ. Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Κιλκίς


Είμαι η Αναστασία Ανανιάδου. Γεννήθηκα στο Κιλκίς και είμαι 22 χρονών. Είμαι ποντιακής καταγωγής, από οικογένειες που μετά τον ξεριζωμό εγκαταστάθηκαν στα πανέμορφα χωριά του Κιλκίς, τη Βάθη και το Δροσάτο. Φοίτησα σε σχολεία του Κιλκίς και του Καναδά και είμαι φοιτήτρια της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ. Μιλάω Αγγλικά και Γαλλικά. Έχω βραβευθεί για την εργασία μου με θέμα την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχω πάρει Έπαινο σε διαγωνισμό Λογοτεχνίας. Αγαπώ τον τόπο μου και είμαι παρούσα σε πρωτοβουλίες κοινωνικού, φιλανθρωπικού και πολιτιστικού περιεχομένου. Πιστεύω στο Κιλκίς και στις δυνατότητες που έχουμε να πετύχουμε ως τόπος, παρά την κρίση, διδασκόμενοι από τα λάθη και τις επιτυχίες του παρελθόντος. 



Πιστεύω στον Δημότη-Συμμέτοχο στις αυτοδιοικητικές διαδικασίες του Καλλικρατικού Δήμου μας και στον Πολίτη-Χρήστη των Νέων Τεχνολογιών, ο οποίος θα συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων για το μέλλον του τόπου. Οραματίζομαι έναν Δήμο που με δυναμισμό και εξωστρέφεια, θα αναδεικνύει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία σε τοπικό και όχι μόνο επίπεδο και θα στηρίζει τις πολιτισμικές, επιστημονικές, επιχειρηματικές και κοινωνικές πρωτοβουλίες. Οραματίζομαι την πρωτεύουσά μας, το Κιλκίς, μια πόλη του αύριο, με ταυτότητα, μια πόλη καλαίσθητη, δημιουργική, βιώσιμη και οικολογική. Μα πάνω απ΄ όλα πιστεύω στο δικαίωμα και στην υποχρέωση της γενιάς μου να σχεδιάσει η ίδια το μέλλον της, κάνοντας την δική της αυτοδιοικητική επανάσταση και φέρνοντας στο προσκήνιο έναν σύγχρονο αυτοδιοικητικό πολιτισμό. 

Με σκληρή προσπάθεια και όραμα μπορούμε ενωμένοι, να διαχειριστούμε με αποτελεσματικότητα τα μικρά αλλά και τα μεγάλα προβλήματα της καθημερινότητάς μας. Θέλω να με εμπιστευτείτε! Θέλω να γίνω η Δημοτική Σύμβουλος της καρδιάς σας!




Σαν blog δεν έχουμε πάρα να ευχηθούμε καλή επιτυχία...!

1 σχόλιο :