Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Τα social media και η μάχη της κάλπης



Τα social media και η μάχη της κάλπης


Χωρίς social media δήμαρχος δεν βγαίνεις που να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα... 

Και είναι ακριβώς έστι αφού από την στιγμή που οι πολίτες έχουν γυρίσει την πλάτη σε δημόσιες εκδηλώσεις ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας είναι το διαδίκτυο .
Οι υποψήφιοι δημοτικοί άρχοντες το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό και για αυτό το λόγο έχουν επιστρατεύσει ομάδες ανθρώπων , νέων παιδιών συγκεκριμένα , που δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να τροφοδοτούν συνεχώς το διαδίκτυο με πληροφορίες για την δράση των πολιτικών .
Μικρές φράσεις , πολλές φωτογραφίες, έξυπνες ατάκες και γραφικές απεικονίσεις είναι τα βασικα όπλα στην μάχη για την προσέλκυση ψηφοφόρων. Οι αναρτήσεις πρέπει να είναι πολλές και όπως λένε οι γνωρίζοντες το αντικείμενο το πιο ελκυστικό κομμάτι στα social media είναι οι φωτογραφίες.
Φωτογραφίες τις στιγμής , φωτογραφίες με καθημερινούς ανθρώπους στους χώρους εργασίας τους στις πλατείες σε μαγαζιά διασκέδασης και καφετέριες.
Φωτογραφίες με τους υποψήφιους δημάρχους να μπαίνουν σε μαγαζιά , να πιάνουν σκούπες , να αγοράζουν φαγητό από εστιατόρια , να πίνουν καφέ σε στέκια νεολαίας , να πηγαίνουν σε μικρά γήπεδα , σε εκθέσεις γκράφιτι , ζωγραφικής αφηρημένης τέχνης και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο καθένας .
Είναι δεδομένο ότι κανείς πια δεν προσλαμβάνει σύμβούλους επικοινωνίας για να του υποδείξει την πολιτική γραμμή , τα μεγαλεπήβολα σχέδια για την πόλη και την τακτική που θα ακολουθήσει απέναντι στους αντιπάλους του .Ο κόσμος τα έχει απαξιώσει και ξεπεράσει αυτά και η νεολαία δεν ενδιαφέρεται καθόλου για στείρες αντιπαραθέσεις .
Μια μόνο μάχη είναι αυτή που πρέπει να κερδηθεί για να βγείς δήμαρχος- η μάχη της καθημερινότητας-όποιος το καταλάβει κερδίζει , όποιος δεν το υπολογίσει πολύ απλά χάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου