Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους...




4 χρόνια πριν, τέτοια μέρα βίωνα μία από τις πιο περίεργες στιγμές της ζωής μου, έβλεπα έναν στόχο μου να ξεθωριάζει με απότομο τρόπο και ταυτόχρονα να ανάβει μια σπίθα ελπίδας ή όπως λένε πολλοί φίλοι ''όλα για κάποιο λόγο γίνονται''. Η μοίρα, η τύχη, ο Θεός και κάποιες δίκες μου επιλογές, τα έφεραν έτσι και δεν κατάφερα να περάσω στην Γερμανική Φιλολογία του ΑΠΘ. Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό τις πρώτες ώρες που βγήκαν τα αποτελέσματα και μου πήρε μέρες να το ξεπεράσω. Άλλωστε ήταν ''πόθος'' 1,5 χρόνου αυτή η Σχολή για πολλούς λόγους. Έτσι λοιπόν, το τυχερό μου ήταν η Σχολή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, τότε δεν το έλεγα και τόσο ''τυχερό'' βέβαια, αλλά γρήγορα άλλαξα γνώμη… 

Άλλαξα γνώμη όταν μέσα σε 1-2 μήνες κατάλαβα ότι η Σχολή μου είναι κομμένη και ραμμένη για μένα. Ότι περνάω καλά και γεμίζω από αυτά που παίρνω –ως γνώσεις και εμπειρίες-  αλλά και από αυτά που δίνω. Έτσι λοιπόν στρώθηκα στην δουλεία, έβαλα στόχους, κόπιασα και σε λιγότερο από 4 χρόνια τελείωσα από μαθήματα και υποχρεώσεις και έχω τώρα την Πρακτική μου Άσκηση. Ο καιρός τα έφερε έτσι και περίπου με το τέλος της δικιάς μου φοιτητικής ζωής ξεκινάει την δική της η αγαπημένη μου αδερφή, Βέρρα Μαρκοπούλου, που σήμερα μας γέμισε όλους –οικογένεια, φίλους και συγγενείς- χαρά και περηφάνια με την είσοδο της στην Σχολή Διατολογίας και Διατροφολογίας του ΤΕΙ Κρήτης. Ο σεβασμός και η περηφάνια μου δεν έχουν όρια… 

Προς όλα τα παιδιά που ξεκινάνε τις σπουδές τους ένα έχω να πω, είναι μεγάλο πράγμα να πετυχαίνεις στόχους, είναι όμως εξίσου σπουδαίο να βρίσκεις αυτό που σου ταιριάζει απόλυτα και να το κάνεις καλά, με δυναμισμό και αυταπάρνηση. Ψάξτε τα πάντα και αρπάξτε κάθε ευκαιρία. Ζήστε την φοιτητική σας ζωή με πάθος και μάθετε από τις λακκούβες που θα σας παρουσιαστούν. Προς τα παιδιά που δεν τα κατάφεραν και θέλουν να ξαναπροσπαθήσουν άλλη μια φορά ή να στραφούν προς την Ιδιωτική Εκπαίδευση έχω να πω πως δεν έχουν να χάσουν κάτι, να το τολμήσουν, αξίζει! Καλή αρχή σε όλα τα ''πρωτάκια'' όλων των Σχολών ΤΕΙ και Πανεπιστημίων… σας ζηλεύω λίγο να το ξέρετε… οπότε θα σας ευχηθώ να αγαπήσετε το νέο κόσμο που ανοίγεται μπροστά σας, όπου κι αν είναι, είναι μαγικός! 

Άλλωστε το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους… 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου