Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Εύα Αλεξανδροπούλου: ΄΄Enjoy the ride while you’re on it.΄΄

Φωτογραφία της Εύα Αλεξανδροπούλου.

Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά για σένα. Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας κλπ. 

Θωμά μου, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι ηθοποιός, τραγουδίστρια, θεατρολόγος και περιστασιακά δουλεύω σαν μοντέλο. Έχω τελειώσει δραματική σχολή και το τμήμα θεατρικών σπουδών στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα χόμπι μου δεν απέχουν πολύ από τη δουλειά μου. Όταν είμαι σπίτι βλέπω ταινίες, καμιά φορά μπορεί και 3 ή 4 μέσα στη μέρα, ακούω μουσική, διαβάζω βιβλία, τέτοια πράγματα. Επίσης όταν μπορώ φεύγω από την Αθήνα, λατρεύω τα ταξίδια, κυρίως για άγνωστα μέρη. Από άλλες ασχολίες πάω γυμναστήριο, κολυμβητήριο, ωδείο, βλέπω φίλους, γράφω στίχους και ιστορίες, παίζω λίγο κιθάρα.

Φωτογραφία της Εύα Αλεξανδροπούλου.

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Τα πολύ άμεσα σχέδια είναι μια φωτογράφιση για εταιρεία ρούχων και δύο λάιβ στα οποία θα τραγουδήσω. Τον άλλο μήνα αρχίζουν τα γυρίσματα μιας ταινίας που συμμετέχω ενώ περιμένω απάντηση και από άλλες παραγωγές και από Σεπτέμβρη έχω καλές πιθανότητες να διοριστώ αναπληρώτρια καθηγήτρια.

Φωτογραφία της Εύα Αλεξανδροπούλου.

Ως γυναίκα και μάλιστα νέα βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ στον επαγγελματικό σου χώρο;

Όχι δεν μπορώ να πω οτι έχω αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα.

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη; 

Θέλω να πιστεύω πως είμαι, αλλά δεν έχω κάνει και πολλά γι αυτό.
Με απασχολούν τα κοινωνικά ζητήματα, ενημερώνομαι, αλλά πέρα από μικρά πράγματα δεν έχω βοηθήσει σημαντικά. Δεν έχω πάει να δουλέψω εθελοντικά, δεν έχω μαζέψει σκουπίδια από την παραλία ούτε έχω πάρει κανένα αδέσποτο στο σπίτι μου. Ελπίζω στο μέλλον να βρω έναν τρόπο να συμβάλλω πιο ενεργά.

Φωτογραφία της Εύα Αλεξανδροπούλου.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); 

Η γενιά μου καταδικάστηκε από τις προηγούμενες γενιές. Τι να της καταλογίσω; Αμάθεια; Οκνηρία; Δειλία; Αδιαφορία; Τα έχει όλα αυτά και άλλα τόσα αλλά όταν παραλαμβάνεις ένα καράβι βουλιαγμένο τι επιλογές έχεις; Και με τι διάθεση να τις αξιοποιήσεις; 

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας;

Είμαι πολύ θυμωμένη και βαθιά απογοητευμένη από την κατάσταση της χώρας. 
Πρώτα απ’ όλα γιατί υπεραγαπώ την Ελλάδα και πονάω να τη βλέπω να ρημάζει και να περνά σε ξένα χέρια. Για την πολιτική κατρακύλα νιώθω όπως οι περισσότεροι φαντάζομαι, οργή και ντροπή και παρά ταύτα ανήμπορη να κάνω κάτι σε αυτή τη φάση. Κάτι νόμιμο τουλάχιστον. Όσο για την οικονομική κρίση τι να πρωτοαναφέρω; Στο κομμάτι που με αφορά έχει καταστήσει από δύσκολο έως ακατόρθωτο για τους νέους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους στα όρια της χώρας.  Μιλώντας για τον δικό μου τομέα οι παραγωγές λιγοστεύουν, η ποιότητα πέφτει και οι αμοιβές μειώνονται, αργούν και καμιά φορά δεν φτάνουν ποτέ.

Φωτογραφία της Εύα Αλεξανδροπούλου.

Μια θετική σκέψη σου για το αύριο;

Επειδή η ελευθερία θέλει αρετή και τόλμη και αυτή τη στιγμή δεν διαθέτουμε τίποτα από τα δύο, ελπίζω πως σύντομα θα βρούμε τη δύναμη να πάρουμε με κάθε κόστος την κατάσταση στα χέρια μας, να διαφυλάξουμε, κόντρα στα μεγάλα σχέδια, την Ελληνική ταυτότητα και αφού εξαλείψουμε μια και καλή καθετί σάπιο, με ότι υγιές και γόνιμο έχει απομείνει να αρχίσουμε από το μηδέν.

Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί.

Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιο μότο αλλά το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό και με εκφράζει είναι ΄΄Enjoy the ride while you’re on it.΄΄

Σε ευχαριστώ πολύ Εύα.

Εγώ σε ευχαριστώ Θωμά. 

Φωτογραφία της Εύα Αλεξανδροπούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου