Σάββατο 7 Ιουλίου 2018

Μιλένα Αμπράμοβιτς: Το παράπονο μου για την γενιά μας είναι ότι δεν είμαστε τολμηροί όπως οι μεγαλύτεροι



Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Αρχικά αγαπητή Μιλένα θα μου πεις τα βασικά για σένα: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, οικογένεια, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας κλπ.

Καταγωγή έχω από τη Σερβία αλλά μεγάλωσα στο Ναύπλιο έμενα και 4 χρόνια Σέρρες και πλέον η βάση μου είναι στη Θεσσαλονίκη. Τελείωσα τη σχολή Δημοσιογραφίας και επίσημα πλέον ασκώ το επάγγελμα που ήθελα από μικρή. Εδώ και 5 χρόνια εργάζομαι και ως ραδιοφωνική παραγωγός και η φετινή σεζόν με βρίσκει στο πρωινό του Πανόραμα98,4 με τον Αλέξανδρο Αμπαρτσίδη. Το πρόγραμμα μου είναι πολύ πιεσμένο λόγω εργασίας και δεν είχα χρόνο για να απολαύσω τόσο τα χόμπι μου, παρόλα αυτά τώρα που καλοκαίριασε επιτέλους ξεκίνησα γυμναστήριο και αφιερώνω παραπάνω χρόνο στο σώμα μου και την υγεία μου.

Φωτογραφία της Milena Abramovic Mili.



Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

 Αφού πήρα το πτυχίο και την δημοσιογραφική μου ταυτότητα, έκανα και το κομμάτι της πρακτικής μου (στον Ερευνητικό Οργανισμό Ελλήνων) που ήταν υποχρεωτικό πλέον είμαι στο ραδιο Πανόραμα 98,4. 'Ηδη υπήρχαν αρκετές προτάσεις για την καινούρια σεζόν αλλά το θέμα είναι και τι θες ο ίδιος να κάνεις και να ζυγίσεις τα πράγματα ώστε να διαλέξεις την καλύτερη (ή τουλάχιστον αυτή που εσύ θεωρείς καλύτερη) επιλογή. Αυτό το διάστημα πάμε και παίζουμε μουσική σε όλη την Ελλάδα με τον συμπαραγωγό μου.






Eχεις δεχθεί κάποιας μορφής μπουλινκ ως γυναίκα και ως περσονα; Στον επαγγελματικό σου χώρο ή στην καθημερινότητα γενικά. 

Μορφή μπούλινγκ θεωρώ ακόμα και την κακία και την ζήλεια που έχει κάποιος συνάδελφός σου για σένα και προσπαθεί με νύχια και με δόντια να περάσει σε τρίτους μια ιδέα για σένα που δεν ισχύει. Μόνο και μόνο επειδή στην εποχή μας κυριαρχεί το κόμπλεξ και η κατάλληλη έκφραση είναι " Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" . Επίσης μπουλινγκ θεωρώ από τους άντρες το σκεπτικό που έχουν κάποιοι ότι για να σε επιλέξουν να μπεις στη δουλειά τους πρέπει να είσαι ελεύθερη. Δεν θα καταλάβω ποτέ γιατί η προσωπική μου ζωή πρέπει να επηρεάζει τα επαγγελματικά μου. Δηλαδή αν έχεις μία μικρή ελπίδα να κατακτήσεις μία γυναίκα θα την πάρεις για δουλειά αλλά αν έχει σχέση θα ξενερώσεις; Από πότε οι ικανότητες ενός ανθρώπου εξαρτώνται από το να μπορώ να τον έχω στο κρεβάτι μου και εγώ χωρίς να με νοιάζει τι μπορεί να προσφέρει στο χώρο εργασίας;

Φωτογραφία της Milena Abramovic Mili.

Φωτογραφία της Milena Abramovic Mili.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); Τι σε ενοχλεί. 

Το παράπονο μου για την γενιά μας είναι ότι δεν είμαστε τολμηροί όπως οι μεγαλύτεροι. Θα ρισκάρουμε για χαζά ανούσια πράγματα και όχι για εκεί που αξίζει. Όπως και επίσης με ενοχλεί που όλα πια εξαρτώνται από ένα κινητό ή ένα λάπτοπ και έχει γίνει η προέκταση του χεριού μας. Ακόμα και εγώ είμαι έτσι. Πόσο πιο ωραία θα ήταν ακόμα και τα ραντεβού να γίνονται χωρίς τσεκ ιν και χωρίς να στείλεις μήνυμα στο ινσταγκραμ αλλά να το ζητήσεις από κοντά;

Φωτογραφία της Milena Abramovic Mili.


Φωτογραφία της Milena Abramovic Mili.

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας; Ποιος ο προβληματισμός σου. 

Την βιώνω όπως όλοι μας νομίζω. Με θετική σκέψη. Γιατί δεν γίνεται να πάμε από το κακό στο χειρότερο( έτσι θέλω να πιστεύω αν και βλέπω το αντίθετο). Επιβιώνεις πλέον. Το surviror που χτυπάει νούμερα πρέπει να ξέρει ότι εκεί έξω είναι η πραγματική επιβίωση που χτυπάει μεγαλύτερα νούμερα.

Φωτογραφία της Milena Abramovic Mili.



Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί.

Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη. Έχε πίστη κάνε το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για σένα και την οικογένειά σου και θα ανταμειφτείς. Η ζωή είναι πολύ μικρή για κακό σεξ, κακό καφέ και μίζερους ανθρώπους.





Σε ευχαριστώ πολύ. Άψογη!

Να είσαι καλά Θωμα μου. Εγώ ευχαριστώ! 



Φωτογραφία της Milena Abramovic Mili.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου