Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Κατ. Ανθοπούλου: Η κρίση κάποια στιγμή θα τελειώσει και ευκαιρίες έρχονται σε όλους ανεξαιρέτως και σε όλες τις εποχές


20χρονη σαλονικιά... 
ΠΑΜΑΚιότισσα... 
Οικονομολογος in progress... 
blogger... 
και με τσαγανό!

Για να δούμε τι μας είπε η Κατερίνα Ανθοπουλου. 



Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά για σένα: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, οικογένεια, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας κλπ. 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Θεσσαλονίκη, ζω ακόμα με τους γονείς μου και δεν έχω αδέρφια. Είμαι 20 χρονών και σπουδάζω Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ενώ παράλληλα ασχολούμαι με το blogging, που είναι το πρώτο βήμα στην καριέρα των ονείρων μου, την οποία χτίζω στο μυαλό μου από πολύ νεαρή ηλικία. Εκτός αυτών των δύο ασχολιών, ο χρόνος μου μοιράζεται στο γυμναστήριο, στην αυτοβελτίωση (προσπαθώ να διαβάζω τουλάχιστον ένα βιβλίο των μήνα, να ακούω ted talks και άλλων ειδών παρόμοιο υλικό) και φυσικά στους φίλους μου.


Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 


Επαγγελματικά, πιο συγκεκριμένα αυτό τον καιρό  έχω κάποια project σαν content creator για το instagram (συνεργασίες με ελληνικά eshop για φωτογραφίσεις προϊόντων τους), γράφω φυσικά στο blog μου και ετοιμάζω διάφορα άλλα πράγματα τα οποία δεν μπορώ δυστυχώς να μοιραστώ ακόμα. 



Eχεις δεχθεί κάποιας μορφής μπούλινκ ως γυναίκα και ως περσόνα; Στον επαγγελματικό σου χώρο ή στην καθημερινότητα γενικά. 


Μπούλινγκ η αλήθεια είναι ότι δεν δέχτηκα ποτέ σε αξιοσημείωτο βαθμό, έχω δεχτεί όμως σεξιστικά σχόλια και αντιδράσεις (απο άντρες μόνο), κυρίως μέσω social media. Ευτυχώς τα περιστατικά είναι πολύ λίγα (τουλάχιστον προς το παρόν) αλλά και πάλι, εχονλούν την δουλειά που προσπαθώ να κάνω και τον στόχο που προσπαθώ να πετύχω, που είναι να εμπνέω τις κοπέλες αναγνώστριες μου να γίνονται καλύτερες και να πιστεύουν στον εαυτό τους. Όλο το υλικό που παράγω (κείμενα και φωτογραφίες) έχει ως στόχο είτε την αισθητική ικανοποίηση είτε την ψυχική ενδυνάμωση του γυναικείου κοινού μου, και εκεί, τα διάφορα αδαή αντρικά σχόλια αποτελούν εμπόδιο που πρέπει να ξεπεράσεις. 


Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); Τι σε προβληματιζει. 


Το μεγαλύτερο παράπονο μου για τα άτομα τις γενιάς μας είναι το ότι πιστεύουμε πως έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε τις ζωές, τις απόψεις  και τους χαρακτήρες των άλλων, βασιζόμενοι αποκλειστικά και  μόνο στα social media. Με εκνευρίζει απίστευτα το γεγονός ότι για παράδειγμα ένας άνθρωπος που δεν έχει ιδέα για το άτομο σου, μπορεί να σου στείλει μήνυμα, να σε σχολιάσει, ή έστω και να δημιουργήσει γνώμη για σένα, μόνο και μόνο επειδή είσαι ενεργός με έναν χ τρόπο στο instagram. Γενικά αυτή η συνεχής ενασχόληση με τα social media και με το τι κάνει ο διπλανός, είναι αυτό που με ενοχλεί περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.




Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας εδώ και 10 χρόνια;

Την βιώνω στο πετσί μου όπως και κάθε άλλος νέος. Η κρίση είναι ορατή παντού γύρω μας, απο τον τρόπο διασκέδασης μέχρι την ίδια την συμπεριφορά των ανθρώπων. Οι νέοι δεν έχουν αυτοπεποίθηση, δεν έχουν όνειρα και πλάνα για το μέλλον και κυρίως, δεν ξεκινάνε καινούργια πράγματα... δεν τολμάνε! Οι συνθήκες έχουν ευνουχίσει την δημιουργηκότητα και τις ιδέες των νέων και αυτό νομίζω είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε έναν λαό.


Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Μια ωραία εικόνα. 


Είμαι απο τη φύση μου αισιόδοξος άνθρωπος  και βλέπω πάντα το ποτήρι μισογεμάτο. Πιστεύω ότι η ζωή είναι ότι την φτιάχνεις. Όσο αντίξοες και αν είναι οι συνθήκες, τίποτα δεν είναι μόνιμο σ’αυτή τη ζωή... ούτε τα καλά αλλά ούτε και τα κακά. Η κρίση κάποια στιγμή θα τελειώσει και ευκαιρίες έρχονται σε όλους ανεξαιρέτως και σε όλες τις εποχές. Το θέμα είναι να είσαι έτοιμος γι’ αυτές. Όποιος θέλει πραγματικά να πετύχει μπορεί να το καταφέρει όσο άσχημα και αν είναι φαινομενικά τα πράγματα.  





Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί. Που σε γεμίζει.

You are the creator of your own destiny (θα το κάνω σύντομα και τατουάζ ;) ) 


Να είσαι καλά Κατερίνα. Καλή δύναμη σε όλα. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.


Σε ευχαριστώ Θωμά και εγώ. 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου