Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Κυριακίδου Φαίη: Η ορθή κρίση και στρατηγική έχει καταφέρει να φέρει ανέλπιστα αποτελέσματα ακόμα και σε πολέμους. Έχουμε λοιπόν τις σοβαρές πιθανότητες χρησιμοποιώντας αυτά τα «όπλα» να κερδίσουμε τη δική μας μάχη!



Αρχικά Φαίη θα μου πεις τα βασικά: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, οικογένεια, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας κλπ. 

Γεννήθηκα στο Μαρούσι Αττικής στις 3 Δεκεμβρίου 1990. Ο πατέρας μου κατάγεται από την Αθήνα και η μητέρα μου από την Άρτα όπου και εκεί μεγάλωσα μέχρι την αποφοίτησή μου από το 4ο Γενικό Λύκειο της πόλης. Μεγάλωσα σε μία αστική οικογένεια. 

Ο πατέρας μου αρχιτέκτονας νυν συνταξιούχος και η μητέρα μου ασχολήθηκε αποκλειστικά με το μεγάλωμα και την φροντίδα εμένα και του μικρότερου αδερφού μου. Ήμουν άριστη μαθήτρια στο σχολείο, απουσιολόγος, σημαιοφόρος. Στα τέσσερα μου χρόνια ξεκίνησα το μπαλέτο και έκανα κλασικό χορό για έξι χρόνια. Παράλληλα στα έξι μου ξεκίνησα να φοιτώ στο ωδείο μελετώντας πιάνο και θεωρητικά της μουσικής και αποφοίτησα μετά από δώδεκα έτη με άριστα καθώς η μουσική – πιάνο έμελλε να γίνει το ένα από τα δύο αντικείμενα σπουδών, εργασίας μα πάνω από όλα  μεγάλης αγάπης και έκφρασης! Πέρασα Πέμπτη στη Φιλολογία Ιωαννίνων και αποφοίτησα με το βαθμό λίαν καλώς από τον κλασικό τομέα του Φιλολογικού. Η Φιλολογία με κέρδισε από την πρώτη μου κιόλας επαφή με τα Αρχαία και πάντα με γοήτευε το γεγονός να μπω μέσα στην αίθουσα και να μεταλαμπαδεύσω την επιστήμη μου στα παιδιά έχοντας εμένα στο μυαλό μου από την αντίστοιχη θέση ξεκινώντας σαν μαθήτρια. Στο Πανεπιστήμιο άρχισα να καλλιεργώ και να βλέπω επί του πρακτέου τις από τα παιδικά μου χρόνια πολιτικές οικογενειακές αντιλήψεις και αξίες. Προερχόμενη από μία δεξιά και φιλελεύθερη οικογένεια, μεγαλωμένη με δημοκρατικές αξίες, αγάπη για την πατρίδα και σεβασμό για το συνάνθρωπο ασχολήθηκα ενεργά με την ΔΑΠ—ΝΔΦΚ. Έντονη δράση, εκλογές και παρέες που κρατήσαν στον χρόνο. Αποφοιτώντας από τη σχολή μου ήρθα στην Αθήνα, την δεύτερη μου πατρίδα, όπου παράλληλα με τα ιδιαίτερα μαθήματα πιάνου και φιλολογικών, κατάφερα να αποκτήσω ένα αρκετά καλό βιογραφικό τα τρία τελευταία χρόνια δουλεύοντας σε εταιρίες και γραφεία διαφορετικών αντικειμένων. Παράλληλα στην Αθήνα επιλέχθηκα για την γραμματεία Τοπικής Αυτοδιοίκησης της ΟΝΝΕΔ σαν υπεύθυνη εκδηλώσεων και στις εσωκομματικές της 13ης Μαίου 2018 εκλέχθηκα αντιπρόεδρος στη Δημ.Τ.Ο. Ν.Δ. Νέας Σμύρνης και υπεύθυνη εκλογικής ετοιμότητας. 

Η Νέα Σμύρνη δεν είναι μόνο ο τόπος κατοικίας μου αλλά η πόλη που νοιάζομαι και θέλω να αγωνιστώ για την εξέλιξή της αφού από την πρώτη στιγμή η πλατεία της και οι ζεστοί της άνθρωποι με κερδίσανε. Στον ελεύθερο χρόνο μου γυμνάζομαι, καθημερινά σχεδόν, παίζω πιάνο, πηγαίνω σινεμά, βγαίνω με φίλες σε ωραία μέρη. 

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Αυτήν την περίοδο ασχολούμαι με τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης σαν γραμματέας σ΄ ένα ασφαλιστικό πρακτορείο στη Νέα Σμύρνη παράλληλα με τα ιδιαίτερα μαθήματα που ανέφερα πιο πάνω. Μου αρέσει η οργάνωση σε όλους τους τομείς της ζωής μου και για αυτό επιλέγω τον εργασιακό χώρο του γραφείου, αυτό που θα ήθελα όμως είτε άμεσα είτε έμμεσα είναι να ασχοληθώ με τα δύο αντικείμενα σπουδών μου καθώς και με την πολιτική σε σταδιακά ανοδικό επίπεδο γιατί καλύπτει μία από τις πτυχές της προσωπικότητάς μου.


Είσαι πολιτικοποιημένη και κομματικοποιημένη. Είσαι εθνικά ευαίσθητη και έντονα κοινωνικοποιημένη; Τι σε γεμίζει σε όλο αυτό; 

Λόγω της φιλολογικής μου ιδιότητας θα αναφερθώ σε μία από τις βασικότερες έννοιες – φράσεις ενός από τους μεγαλύτερους φιλοσόφους της αρχαίας Ελλάδος, του Αριστοτέλη: Ο άνθρωπος είναι όν κοινωνικό και πολιτικό. Εάν θέλεις να λες ότι κάνεις σωστή πολιτική θα πρέπει να δείχνεις την κοινωνική και ανθρώπινη πλευρά σου πάνω από όλα με θέληση να προσφέρεις στον συνάνθρωπο και στην πατρίδα, απατώντας έτσι στο πρώτο σου υποερώτημα. Είναι δύο λέξεις που ενώνονται μεταξύ τους και βρίσκονται σε αναλογία. Για να υπάρχει ακέραιη και περήφανη η πατρίδα μας θα πρέπει να την τιμούν και να την υπερασπίζονται οι πολίτες της και αντίστροφα οι πολίτες ευτυχούν και προοδεύουν όταν η πατρίδα πορεύεται καλά και προοδεύει. Είμαι από τις Ελληνίδες που πολύ δύσκολα θα έφευγαν από την πατρίδα τους, παρά τις οικονομικές αντιξοότητες αγωνίζομαι και επενδύω στην Ελλάδα!

Γιατί Ν.Δ.; 

Είμαι ένα άτομο ανεξαρτητοποιημένο από την οικογένεια μου σε όλα τα επίπεδα. Σίγουρα το οικογενειακό μου περιβάλλον μου έδωσε κάποιες πολιτικές βάσεις όμως εάν τα πιστεύω μου δεν ταυτιζόταν με τις απόψεις της Ν.Δ. θα έψαχνα για κάποιο άλλο πολιτικό κόμμα. Πιστεύω στην ιδιωτική πρωτοβουλία, στην πατρίδα, στην δύναμη του καθενός, στις χριστιανικές αξίες, στα ήθη και έθιμα του τόπου μας. Νομίζω ότι σε μία πρόταση μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση: Το μυαλό, ο χαρακτήρας, το ήθος και η προσωπικότητά μου είναι η Ν.Δ.!!!

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά σου (18-38); 

Οι περισσότεροι από τη γενιά μου και κυρίως οι πιο μεγάλοι αυτής της εικοσαετίας έχοντας συνηθίσει σε έναν πιο εύκολο τρόπο ζωής, ζώντας σε εποχές μεγαλύτερης οικονομικής άνθισης, έχουμε μάθει ( βάζω μέσα και τον εαυτό μου ) να προσφέρουμε πιο λίγα για να πάρουμε περισσότερα σε μία εποχή που συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Αντί λοιπόν να επηρεαζόμαστε από τα εκάστοτε εμφανισιακά ευκαιριακά πρότυπα της εποχής και να προσπαθούμε να τους μοιάσουμε ας προσπαθήσουμε να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο αύριο για την εποχή που δεν θα μπορούμε να προσπαθήσουμε τόσο!

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας;

Θα απαντήσω ξεκινώντας από την οικογένεια μου! Ο πατέρας μου παίρνει το ένα τρίτο της σύνταξης που θα έπρεπε να πάρει, οι φόροι ανεβαίνουν, η ζωή γίνεται πιο ακριβή και είναι σε μία ηλικία που δεν μπορεί να παράγει! Το επίπεδο ζωής σου λοιπόν αναγκαστικά πέφτει πολύ και προσπαθείς να ζήσει με τα πιο λίγα. Από την προσωπική μου οπτική γωνία αυτό που βλέπω είναι ότι οι θέσεις εργασίας λιγοστεύουν, οι μισθοί είναι πείνας και οι απαιτήσεις μεγαλώνουν! Μία βόλτα στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας μπορεί να σε πείσει για τα φριχτά αποτελέσματα της οικονομικοπολιτικής κρίσης! Περισσότεροι άστεγοι, αύξηση της εγκληματικότητας ακόμα και για δέκα ευρώ! Το επίπεδο ζωής μας έχει πέσει ατομικά αλλά και συλλογικά. 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί.

Είμαι αισιόδοξη για το μέλλον, όχι μόνο λόγω της ηλικίας μου αλλά και γιατί πιστεύω ότι με τις σωστές διαπραγματευτικές κινήσεις από μορφωμένα και καταρτισμένα άτομα στο ηγετικό επίπεδο της χώρας βαθμιαία θα δούμε το φως στο τούνελ σε οικονομικό, κοινωνικό, ηθικό και πολιτικό σκηνικό. Η ορθή κρίση και στρατηγική έχει καταφέρει να φέρει ανέλπιστα αποτελέσματα ακόμα και σε πολέμους. Έχουμε λοιπόν τις σοβαρές πιθανότητες χρησιμοποιώντας αυτά τα «όπλα» να κερδίσουμε τη δική μας μάχη! Δύο είναι οι φράσεις που με εκπροσωπούν ως επί το πλείστον. 1) Δεν υπάρχει τίποτα αδύνατον για αυτόν που προσπαθεί και 2) Η αισθητική είναι η ηθική του μέλλοντος. 

Σε ευχαριστούμε πολύ Φαιη, καλή συνέχεια σε όλα!

Να είσαι καλά Θωμα, εγώ ευχαριστώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου