Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Άλτα Αγάπη | Πάθος για την δημιουργία και ένα νέο δυναμικό πρότζεκτ στην ΕΡΤ3, το ''Reacting''


Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό Αγάπη; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή;

Πάντα ο πρόλογος μου δημιουργεί αμηχανία. Είμαι η Αγάπη και είμαι εικοσιπέντε ετών . Τους τελευταίους μήνες ασχολούμαι μ’ ένα τηλεοπτικό πρότζεκτ, το «Reacting» το οποίο έκανε την πρεμιέρα του, στις 25 Σεπτεμβρίου στην ΕΡΤ3. Τελείωσα φιλολογία, συνέχισα με σπουδές στη σκηνοθεσία και φέτος ξεκινάω μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία. ‘Όχι, δεν τα χω χαμένα ! Μ’ αρέσει απλώς να δοκιμάζομαι και να διευρύνω τις γνώσεις μου.

Τα βασικά για την εκπομπή ως νέο εγχείρημα και τηλεοπτικό προϊόν. 
Τι νέο θα θέλατε να φέρετε προς το κοινό; 

Το «Reacting» είναι μια πρωτοβουλία και δημιουργία εκπαιδευόμενων στην ΕΡΤ3 σκηνοθετών. Έχει ως θέμα τα κοινωνικά πειράματα, τα οποία προβάλλονται στο στούντιο και αναλύονται από ειδικούς για το κάθε θέμα, ψυχολόγους. Η καινοτομία του «Reacting» είναι η πειραματική του φύση, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Πρόκειται για εκπομπή μηδενικού κόστους, η οποία επιχειρεί να αναδείξει τα στερεότυπα της πόλης της Θεσσαλονίκης με σκοπό να τα αποδομήσει και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο. ( https://www.facebook.com/reactingert3/ , https://webtv.ert.gr/ert3/reacting/25sep2018-reacting-emfanisi-kai-diaforetikotita/ ) Ως ομάδα και νέοι δημιουργοί, ζητάμε την ατομική και συλλογική επανεκπαίδευση  σε ζητήματα κοινωνικών διακρίσεων που αφορούν στην εμφάνιση, στο φύλο, στο σεξουαλικό προσανατολισμό,  στην ηλικία κ.α.

Ποιο το παράπονο σου/σας από την γενιά μας (18-38); 
Τι σε/σας ενοχλεί; 
Βλέπεις/βλέπετε φως; 

Εχοντας ζήσει για κάποιο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό και βλέποντας τις εμπειρίες συνομήλικών μου, συνειδητοποίησα πόσο βαθιά βουλιάζουν οι νέοι στην ελληνική λαϊκή κουλτούρα. Μια τετριμμένη, μαζική και στατική κουλτούρα. Μιλάω φυσικά για την τυποποίηση της διασκέδασης, της μουσικής , του ντυσίματος, των ενδιαφερόντων. Μιλάω για το στενό- κλειστοφοβικό πλαίσιο που μεγαλώσαμε, που η υιοθέτηση και αποδοχή του διαφορετικού φαντάζει κατακριτέα. Φυσικά, όχι για όλους, όχι απ’ όλους! Ωστόσο, το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάζει! Αρκεί μια ενδοσκόπηση, ένας επαναπροσδιορισμός και ένα όραμα !

Πως βιώνεις/βιωνετε την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας; 
Μια χαλαρή άποψη.

Δυστυχώς, κάθε οικονομική κρίση συνεπάγεται και κρίση αξιών σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο. Προσωπικά, η όποια κρίση βίωσα στον οικονομικό τομέα ενίσχυσε την «επαναστατικότητα», τη δημιουργικότητα και παραγωγικότητα μου. Μου μαθε να επαναξιολογώ, να μην τα παρατάω και να προσπαθώ να εξελίσσομαι. Μου έμαθε να θέλω να αλλάξω πρώτα τον εαυτό μου και μετά τους γύρω μου. Μου μαθε πως « κι’ αν πτωχικήν την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε» (αγαπημένος στίχος του Κ. Π Καβάφη) 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Μια ευχάριστη εικόνα.

‘Ασε το αύριο και δες το σήμερα! Ποιος είσαι, πού πας, τι κάνεις και γιατί το κάνεις (;) 





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου