Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Είναι απαραίτητος ο Φεμινισμός σήμερα;

Σχετική εικόνα

... Της Μάιρης Παπά, 
Απόφοιτης Ανώτερης Δραματικής Σχολής Αντρέα Βουτσινά 


Φυσικά και είναι απαραίτητος... και το γιατί θα το εξηγήσω αμέσως. 

Επειδή ακόμα ακούγονται φράσεις όπως αυτές:

- Που πας με τόσο κοντή φούστα θα σ πουν Πουτ@@@@.
-Εσύ είσαι γυναίκα δεν κάνει να είσαι τόσο σεξουαλικά ενεργή.
-ΨΙΤ κούκλα να σε πετάξω κάπου;
-Τι στραβώνεις ένα κομπλιμέντο σου κάναμε!
-Είσαι λεσβία γιατί ακόμα δεν έχεις πάει με τον σωστό άντρα.
-Αυτό το μαγιό - ρούχο δεν είναι για το δικό σου σώμα. Εσύ είσαι χοντρή!
-Άσε το τιμόνι και τραβά να πλύνεις κανένα πιάτο.
- Μην λες " έχω περίοδο" πες " είμαι αδιάθετη" είναι ντροπή!
-Η γυναίκα είναι για το σπίτι! 
-Χώρισε την τώρα που είσαι στρατό θα σε κερατώσει όλες ίδιες είναι.
- Και μετά φταίει ο βιαστής! 

Κ.τ.λ. ...

Πολύ δύσκολο να είσαι γυναίκα και να μην έχεις ακούσει κάποιες από τις παραπάνω φράσεις η έστω παρόμοιες.

Αγαπητέ σεξιστή άντρα δεν είμαστε όλες οι γυναίκες για την προσωπική σου ευχαρίστηση. Όταν σου λέω η σου δείχνω ότι δεν θέλω μην επιμένεις δεν θα υποκύψω στο πέσιμο σου ειδικότερα άμα είναι χυδαίο μην με αναγκάζεις να σε προσβάλω! Δεν ντυνόμαστε, δεν βαφόμαστε και δεν περιποιουμαστε για εσάς.

Όχι!

Το σώμα μας είναι δικό μας και θα το κάνουμε ότι θέλουμε! Δεν μας νοιάζει η γνώμη σας! Θα βάλω ότι ρούχο θέλω όσα κιλά και αν είμαι γιατί αγαπάω το σώμα μου και δεν υποκύπτω στα στερεότυπα του "τελειου σώματος" που πάνε να μας πασάρουν! Και ναι! Έχω περίοδο δεν είμαι αδιάθετη είναι μια φυσική λειτουργία του οργανισμού μου. Γιατί θα πρέπει η λέξη περίοδος να προκαλεί φρίκη και αηδία στο άκουσμα της; Είναι η φύση μας και την αγαπάμε!Οι γυναίκες δεν ήμαστε αντικείμενα είμαστε η κάθε μία διαφορετική με διαφορετική προσωπικότητα και ιδεολογία μην συμπεριφέρεσαι Και μιλάς για όλες το ίδιο! 

Αν μου αρέσουν άτομα τους ίδιους φύλου είναι γιατί είναι επιλογή μου και όχι επειδή δεν βρήκα το "κατάλληλο" δεν χρειάζομαι την βοήθεια σου. Και τέλος επιτέλους φτάνει με το θέμα το βιασμού και το ενδυματολογικο ο βιαστής είναι ένας ψυχικά άρρωστος άνθρωπος που άμα θέλει να σε βιάσει θα σε βιάσει ακόμα και αν είσαι ντυμένη με αποκριάτικη στολή αρκούδας! 

Ελπίζω να σας κάλυψα...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου