Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018

Το... δράμα της κυρά-Πατούλενας: Ο σύζυγός μου ήταν αρνητικός στην υποψηφιότητά μου, θα κατέβω στις εκλογές χωρίς τη στήριξή του Γιώργου

Σχετική εικόνα

Την αντίθεση του συζύγου της, Γιώργου Πατούλη, με την υποψηφιότητά της στον δήμο Αμαρουσίου, επιβεβαίωσε η Μαρίνα Πατούλη στην πρωινή εκπομπή στο ΣΚΑΪ, τονίζοντας, ότι παρόλα αυτά, θα κατέβει κανονικά στις εκλογές.

Η κυρία Πατούλη αρχικά εξήρε το έργο του άνδρα της στον δήμο Αμαρουσίου, τονίζοντας ότι έχει προσφέρει πολλά και ακολούθως εξέφρασε το παράπονο ότι δεν την κάλεσαν να προσφέρει στο πλευρό του υποψηφίου στο Μαρούσι με τη στήριξη της ΝΔ Θεόδωρου Αμπατζόγλου.

«Εγώ όταν βρήκα κλειστές πόρτες, έπρεπε να επιλέξω. Δεν δέχτηκα κανένα κάλεσμα να συνεισφέρω στο πλευρό του Θεόδωρου Αμπατζόγλου. Ο  συζυγός μου γνώριζε την επιθυμία μου να προσφέρω στα κοινά. Προσφέρω από το 2014 στα κοινά δεν ήρθα ουρανοκατέβατη.  Και δεν έχω κομματικές βλέψεις και στεγανά. Αγαπώ το Μαρούσι και εκφράζω την επιθυμία μου να εργαστώ και να προσφέρω. Είχα κάθε δικαίωμα να επιλέξω», είπε αρχικά η σύζυγος του Γιώργου Πατούλη. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου