Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

Αναγνώστου Δήμητρα | Σκληρή δουλειά, υπομονή, έρωτας και να αγαπάτε τους ανθρώπους σας



Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. 

Ονομάζομαι Δήμητρα Αναγνώστου και είμαι 22 χρονών. Η καταγωγή μου είναι από Την Δράμα και από την Θάσο. Είμαι Απόφοιτη της ''Ανώτερης Δραματικής Σχολής Ανδρέας Βουτσινάς''. Δουλεύω ως ηθοποιός στην ''Great Escape'' της Θεσσαλονίκης. Στον ελεύθερο μου χρόνο μ αρέσει να παρακολουθώ ταινίες, να πηγαίνω γυμναστήριο και να περνάω πολύ χρόνο με τους φίλους μου και την οικογένειά μου.

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Τον τελευταίο 1,5 χρόνο δουλεύω στην εταιρία ''Great Εscape''στην Θεσσαλονίκη ως ηθοποιός. Επίσης είμαι αναμειγμένη σε κάποια project και ως ηθοποιός και ως συγγραφέας  που ίσως να υλοποιηθούν και μέχρι το καλοκαίρι.

Ως δραστήρια και δυναμική γυναίκα -και μάλιστα νέα- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό σου χώρο;

Όχι, αντιθέτως . Στην εταιρία που δουλεύω έχουμε όλοι παρά πολύ καλές σχέσεις. Θα έλεγα καλύτερες από όποια δουλειά είχα κάνει στο παρελθόν. Υπάρχει άψογη συνεργασία, ομαδικότητα και ζεστό κλίμα. 

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια; 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος που να μην αναγνωρίζει ότι υπάρχουν κοινωνικά και πολιτικά ζητηματα στη χώρα μας. Θεωρώ πως για να εξαλειφθούν προβλήματα όπως η διάκριση, ο ρατσισμός κτλ θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα σύστημα το οποίο να δίνει ίσες ευκαιρίες σε κάθε άνθρωπο ανεξάρτητα από το φύλο, την εθνικότητα, το χρώμα, τη θρησκεία. Οσον αφορά το περιβάλλον αν ο κάθε άνθρωπος έπαιρνε την προσωπική του ευθύνη για την προστασία του πλανήτη μας το πρόβλημα θα ήταν πολύ μικρότερο. Αυτό που με ενοχλεί σε πολύ μεγάλο βαθμό είναι η έλλειψη παιδείας των ανθρώπων στην σχέση τους με τα ζώα. Υπάρχουν αρκετοί που τα κακοποιούν, τα παραμελούν, τα κακομεταχειριζονται και τα βασανίζουν. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να σεβόμαστε περισσότερο τη φύση και όχι μόνο τα ζώα που μπορούμε να τα έχουμε κατοικίδια αλλά όλα τα ζωάκια.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38);
Τι σε ενοχλεί;
Βλέπεις φως; 

Θεωρώ ότι η γενιά του ‘90 παρόλο τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, όπως όλοι άλλωστε, έχει αισιοδοξία για το μέλλον. 

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας; 

Όπως είπα και πριν με αισιοδοξία και σκληρή δουλειά παίρνοντας τις ευθύνες που μου αναλογούν. Ίσως και κάτι παραπάνω. 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 
Η φράση που σε παρακινεί.

Σκληρή δουλειά, υπομονή, έρωτας και να αγαπάτε τους ανθρώπους που ήταν κοντά σας ότι κανένας άλλος δεν ήταν. Μια απ ‘τις πιο αγαπημένες μου φράσεις που με βοήθησε να προχωράω στη  ζωή μου είναι το ότι ''Όλα γίνονται για κάποιον λόγο''.







Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, εσωτερικός χώρος

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Dimitra Anagnostou

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, selfie και κοντινό πλάνο

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Dimitra Anagnostou, χαμογελάει

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου