Κυριακή 31 Μαρτίου 2019

Χρύσα Μαλακόζη | Επικοινωνιολόγος με... καλλιτεχνικές τάσεις

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Χρύσα Μαλακόζη

Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά για σένα: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια κλπ. 
(Μπορείς να είσαι όσο λαλίστατη θες!)

Αρχικά να ευχαριστήσω το φίλο μου και παλιό μου συμφοιτητή Θωμα Χ. Μαρκόπουλο για αυτή τη συνέντευξη. Ονομάζομαι Μαλακόζη Χρύσα είμαι από την Καβάλα, έχω σπουδάσει Δημόσιες Σχέσεις, Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά. Τα τελευταία δυο χρόνια ζω στην Κύπρο όπου σπούδασα την κομμωτική στην σχολή RZ Hair & Beauty Technics. Ο ελεύθερος μου χρόνος το τελευταίο διάστημα είναι ελάχιστος έτσι προτιμώ να τον περνάω με τους δικούς μου ανθρώπους τους φίλους μου, να πηγαίνω γυμναστήριο να κάνω βόλτες ή απλά να κάθομαι σπίτι και να ξεκουράζομαι κάτι που το έχω πολύ ανάγκη.


Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Εργάζομαι στην τηλεοπτική σειρά τατουάζ επιμελούμαι τα μαλλιά των ηθοποιών στα γυρίσματα και παράλληλα τραγουδάω σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης διότι ασχολούμαι με τη μουσική, είναι το χόμπι μου στον ελεύθερό μου χρόνο το οποίο και έκανα επάγγελμα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία από το κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα από μικρή είχα όνειρο να τραγουδάω μιας κ είχα καταλάβει ότι έχω ταλέντο στο τραγούδι κ να ασχοληθώ με την υποκριτική. Η άλλη μου επιλογή ήταν να ασχοληθώ με τα ΜΜΕ. Όταν λοιπόν ήμουν 18 χρόνων έτοιμη να κάνω το μηχανογραφικό μου σαν πρώτη επιλογή ήθελα να δηλώσω θεατρικές σπουδές όμως ο πατέρας μου είχε άλλη άποψη. Πίστευε ότι είναι καλύτερο να σπουδάσω κάτι άλλο κ την υποκριτική να την αφήσω για μετά. Έτσι κ έγινε αλλά αυτό το μετά δεν ήρθε ποτέ. Η ζωή όμως τα έφερε έτσι κ λόγω του ότι δουλεύω μέσα στα γυρίσματα της σειράς Τατουαζ μου δόθηκε η ευκαιρία να υποδυθώ και εγώ έναν μικρό ρόλο καθώς επίσης μου ζητήθηκε να περάσω κάστινγκ για καινούργιες τηλεοπτικές σειρές κάτι που για μένα φάνταζε ακατόρθωτο έως ότου έρθω Κύπρο. Το επόμενο μου βήμα είναι να παρακολουθήσω μαθήματα υποκριτικής κ θεάτρου ώστε να γνωρίσω αρκετά καλά το αντικείμενο.

Ως δραστήρια και δυναμική κυρία -και μάλιστα νέα- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; 
Είναι οι 50άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν; 

Σε όλη μου τη ζωή βίωνα διακρίσεις, επιθέσεις από κάποια άτομα είτε αυτό ήταν στο σχολείο ή σε διάφορες δουλειές που έκανα κατά καιρούς ακόμα κ στο φιλικό μου περιβάλλον. Αυτό υπάρχει σε όλους τους εργασιακούς χώρους κ τις ανθρώπινες σχέσεις διότι όλοι πάντα θέλουνε το καλό σου αρκεί να μην είναι καλύτερο από το δικό τους. Όσο για το χώρο του θεάματος στον οποίο έχω μπει τους τελευταίους μήνες βιώνω έντονα τον ανταγωνισμό όχι όμως από τους «50αρηδες» ,δλδ από τους φτασμένους καλλιτέχνες όσο από συνομηλίκους. Λόγω του το επάγγελμα είναι κορεσμένο υπάρχει ανταγωνισμός κ επιτηδευμένη αμφισβήτηση ως προς το ταλέντο νέων προσώπων. Σε αυτό το χώρο δεν τρώει το μεγάλο ψάρι το μικρό, αλλά τα μικρά ψάρια τρώγονται μεταξύ τους.

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια; 

Ναι βέβαια κ είμαι ευαίσθητη δεν μπορώ να βλέπω τον κόσμο να αδικείται, να περνάει δύσκολα κ μετά βίας να επιβιώνει βοηθάω όσο μπορώ όταν μπορώ. Την μεγαλύτερη μου βοήθεια την δίνω μαζί με την μητέρα μου εδώ και πολλά χρόνια από τότε που θυμάμαι το εαυτό μου για τα αδέσποτα ζώα. Συνεργαζόμαστε με φιλοζωικές οργανώσεις και κάνουμε ότι μπορούμε για πολλά αδέσποτα σκυλάκια που βρίσκουμε συνέχεια στο δρόμο μας. Γιαυτό θέλω να πω πως αν κάποιος θέλει να πάρει ένα σκυλάκι είναι καλύτερα να υιοθετήσει ένα αδέσποτο και όχι να αγοράσει. Έτσι θα σώσει μια ζωή.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); 
Τι σε ενοχλεί; 
Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; 

Αυτή η γενιά δεν φλερτάρει κ δεν επαναστατεί . Η ζωή των νέων πλέον είναι μια οθόνη στην οποία σημασία έχει το φαίνεσθαι κ όχι το είναι. Μας ενδιαφέρει να δείχνουμε ότι είμαστε καλά στον on-line κόσμο μας χωρίς να είμαστε. Οι νέοι λόγω της οικονομικής κατάστασης συμβιβάζονται σε δουλειές μου δεν τους ικανοποιούν οικονομικά ούτε χαίρονται να εργάζονται όμως επαναπαύονται βγάζοντας μόνο τα προς το ζην και έτσι μένουν πίσω σε επαγγελματική καταξίωση ακόμη κ σε οικογένεια γιατί οι περισσότεροι νέοι μένουν ανύπαντροι επειδη δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις οικογενειακές υποχρεώσεις. Είμαστε αδρανής κ ελπίζω να αλλάξει αυτό γιατί οι νέοι πιστεύω μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο αρκεί να το θέλουν.

Πως βιώνεις την οικονομική και πολιτική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 10 χρόνια; 

Την οικονομική κρίση την βίωσα κ την βιώνω στο «πετσί» μου αν μπορώ να το πω έτσι. Πριν δέκα χρονια όταν άρχισε η κρίση ξαφνικά ο πατέρας μου άρχισε να μην έχει δουλειά. Εγώ από τον πρώτο χρόνο των σπουδών μου αναγκάστηκα να αφήσω την Καστοριά να ξενοικιασω το φοιτητικό μου σπίτι λόγω οικονομικών προβλημάτων της οικογένειας μου. Έτσι επέστρεψα στην Καβάλα δούλευα σε διάφορα καφέ της περιοχής κ με τα χρήματα που έβγαζα πηγαινοερχομουν κάθε βδομάδα στην σχολή μου στην Καστοριά για να παρακολουθώ κάποια μαθήματα κ να παίρνω σημειώσεις από τους συμφοιτητές μου. Περασα μεγάλη ταλαιπωρία και δυσκολίες μέχρι να τελειώσω την σχολή αλλά είχα πείσμα,θέληση και τα κατάφερα. Τελειώνοντας τις σπουδές μου κ μη έχοντας τι να κάνω με τι να ασχοληθώ στην Καβάλα αφού η επαρχία έχει φοβερό πρόβλημα ανεργίας όπως και καμία επαγγελματική ευκαιρία λόγω κρίσης, το καλοκαίρι του 2017 συγγενικά μου πρόσωπα από Κύπρο που διατηρούν σχολή κομμωτικής μου κάνουν πρόταση να έρθω να παρακολουθήσω την σχολή δωρεάν να μου βρούνε σπίτι και δουλειά για να βγάζω τα έξοδα μου κ όλα αυτά για ένα καλύτερο αύριο. Εγώ δέχτηκα και πήγα. Πλέον η Κύπρος για μένα δεν είναι ξενιτιά αλλά η χώρα που σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα μου έδωσε τόσες ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη και μια καλύτερη ζωή. Ελπίζω όμως κάποια στιγμή η Ελλάδα να ορθοποδήσει και να επιστρέψουμε όλοι οι νέοι πίσω στην πατρίδα μας.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 
Η φράση που σε παρακινεί, αν θες.

Το μήνυμα που θέλω να δώσω εγώ στους νέους είναι να μην φοβούνται να τολμήσουν στη ζωή τους ούτε καν αυτό που θεωρούν ακατόρθωτο. Αν έχεις πίστη στον εαυτό σου και δύναμη να παλέψεις όλα μπορούν να πραγματοποιηθούν. Τα τρία «Τ» τις επιτυχίας είναι το «Ταλέντο», η «Τόλμη» και η «Τύχη». Αυτό είναι το δικό μου Μότο ζωής. Για να πετύχεις στη ζωή σου λοιπόν πρέπει να έχεις ταλέντο σε αυτό που κάνεις, να τολμήσεις για αυτό που θέλεις να πετύχεις όσο δύσκολο και αν είναι και να είσαι κ λίγο τυχερός.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, παιδί, υπαίθριες δραστηριότητες και εσωτερικός χώρος



Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, ωκεανός και υπαίθριες δραστηριότητες

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου