Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Με λογισμό και όραμα!


Σε λίγες μέρες είναι το 12ο Συνέδριο της Ο.Ν.ΝΕ.Δ.. Μια κορυφαία στιγμή για την γαλάζια νεολαία. Ήρθε η στιγμή του άξιου και δυναμικού Παύλου Μαρινάκη. 

Καλή επιτυχία σε 3 φρέσκα και άφθαρτα άτομα με τα οποία συνεργάζομαι εδώ και πολύ καιρό σε πολλά και όμορφα πραγματάκια. 

Με την Ντίνα και τον Άκη πέρα από OffTheRecordNews έχουμε στενή σχέση και στο ΚΕ.ΑΣ.Μ.. 

Με την Φαίη πολλές φορές έχουμε γράψει μαζί απόψεις μας γύρω από την ελληνική πραγματικότητα και την ιδεολογική μας παράταξη. Τιμή και Χαρά μου να σας έχω δίπλα μου! 

Πάντα ψηλά, πάντα μπροστά! Στα μεγάλα, τα ωραία, τα αληθινά, που εκφράζουμε και πιστεύουμε! Well done ladies and gentleman! Go on!

Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Φαίη Κυριακίδου, χαμογελάει

Φωτεινή (Φαίη) Κυριακίδου

''Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που κατάφερα να συγκεντρώσω τις απαιτούμενες υπογραφές και να είμαι Σύνεδρος στο προσεχές συνέδριο της ΟΝΝΕΔ. 

Ο πιο σημαντικός λόγος είναι ότι θα είναι το τελευταίο συνέδριο της παράταξης που θα μπορώ να έχω ενεργό ρόλο καθώς στο επόμενο λόγω ηλικίας θα είμαι ένας απλός παρατηρητής.

Όπως σε κάθε αγώνα, είτε μικρό είτε μεγάλο, βλέπεις έμπρακτα ποιοι είναι οι φίλοι σου και οι άνθρωποι που σε στηρίζουν.

Ευχαριστώ λοιπόν τους συναγωνιστές και φίλους που ήταν δίπλα μου, και, όπως έχω αποδείξει και στο παρελθόν δεν ξεχνάω ποτέ. Τα λέμε στο Συνέδριο!!!''



Κωνσταντίνα (Ντίνα) Νταγκίνη

''Θέλω να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου και τα 30 άτομα που στήριξαν την υποψηφιότητα μου! 

Είμαι πολύ χαρούμενη που θα είμαι παρούσα στο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ, για πρώτη φορά. 

Ακόμα πιο χαρούμενη είμαι όμως για την στήριξη που λαμβάνω!''



Γρηγόριος (Άκης) Γιαννούλης

''Η στήριξή σας, η δύναμή μου! Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους στήριξαν την υποψηφιότητά μου ως συνέδρου για το 12ο Συνέδριο της ΟΝΝΕΔ, που θα λάβει χώρα στην Αθήνα από 4-6 Οκτωβρίου.

Σήμερα συμπλήρωσα τον απαιτούμενο αριθμό υπογραφών, κι έτσι πρώτα ο Θεός θα μπορέσω να συμμετάσχω στο 12ο τακτικό Συνέδριο της ΟΝΝΕΔ, με μόνο στόχο την υπεράσπιση των αρχών και των αξιών της παράταξής μας.''

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου