Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

''Εορταστικό'', της Σοφίας-Ζωής Παράσχου



ΠΗΓΗ: www.sophiasvivavoce.com

Ξύπνησα το πρωί σε μια μέρα που ταυτόχρονα αγαπώ και μισώ. Αγαπώ γιατί εορτάζω (ονομαστικά), μισώ γιατί, λόγω του μήνα, σηματοδοτεί για μένα την αρχή του αγώνα, των υποχρεώσεων, της αναθεώρησης, της ανασυγκρότησης, πράγματα που εγώ, δοκιμάζοντα τα, τα κρίνω ως γλυκόπικρα γευστικά.

Πάντα έμενα σε αυτό, περίμενα να περάσει αυτή η μέρα, την αντιμετώπιζα διεκπεραιωτικά, όπως και όλο το Σεπτέμβρη. Δεν κοιτούσα την ουσία της και τη θετική πλευρά της, πάντοτε έβρισκα άσχημα πράγματα να με μιζεριάσουν. Γκρίνιαζα, ω ναι, γκρίνιαζα για μικρότητες, για αηδίες, ξεσπώντας για το οριστικό τέλος του καλοκαιριού. 

Και δεν έβλεπα.

Δε λογάριαζα τους ανθρώπους γύρω μου, τα δώρα που μεγαλοπρεπώς απολαμβάνω μη έχοντας σκεφτεί τι θα κάνω στην έλλειψη τους. Τα δεδομένα «χρόνια πολλά», οι δεδομένες ευχές από συγγενείς, τα δεδομένα λουλούδια, τα δεδομένα χρώματα και μια χαρούμενη ατμόσφαιρα που καθόλου δε συμμεριζόμουν, απλά έπαιζα καλά το ρόλο μου.

Φέτος, ξεκίνησε κάπως έτσι. Ξύπνησα, ευχαρίστησα, και ξανακοιμήθηκα το μεσημέρι σε μια προσπάθεια να αναπληρώσω τον ύπνο που δεν απόλαυσα στη Λίμνη Πλαστήρα με τα ξενύχτια-τα παιδιά ξέρουν. 

Όταν, όμως, ξύπνησα το απόγευμα, σα κάτι να είχε αλλάξει. Πέρασαν από μπροστά μου οι ευχάριστες στιγμές, οι ζεστές αγκαλιές ανθρώπων που με αγαπούν αληθινά, τα τυπικά χρόνια πολλά ανθρώπων που, κι ας μη με αγαπούν, με σκέφτηκαν, εγώ έχω μεγάλη καρδιά. Πέρασαν τα φιλιά, οι αναμνήσεις του καλοκαιριού και ολόκληρου του χρόνου, πόσα έμαθα, πόσα έζησα, πόσα άλλαξαν… 

Όλα αυτά σφραγίζονται παραδοσιακά σήμερα και ξεκινάμε για άλλα, με γερότερες βάσεις, με περισσότερη αγάπη, με λιγότερη γκρίνια, με περισσότερη βοήθεια, με λιγότερα δεδομένα, με περισσότερα συγγνώμη!

Με μεγαλύτερες αγκαλιές και λιγότερες δεύτερες σκέψεις!

Αγαπήστε, εκφραστείτε, ζήστε, πείτε ευχαριστώ και ζητήστε συγγνώμη… Μη σκέφτεστε πολύ, αγκαλιάστε, στείλτε ένα μήνυμα που να εκφράζεστε, πείτε "είμαι ερωτευμένος μαζί σου", μηνα φήνεται το φόβο να σας κυριεύει, φτάνει πια! Η ζωή είναι μικρή, ΠΙΕΙΤΕ ΚΑΘΕ ΓΟΥΛΙΑ ΤΗΣ! 

Ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές!

Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου