Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

''Η καλύτερη προετοιμασία για το αύριο είναι να κάνεις το καλύτερο που μπορείς σήμερα... ''


Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. 

Νομίζω δεν έχω και πολλά πράγματα να αναφέρω εδώ, γιατί είμαι μόλις 18 χρονών. Οπότε ας ξεκινήσω με αυτό. Είμαι 18 χρονών, γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κιλκίς όπου και ολοκλήρωσα τα σχολικά μου χρόνια, με παιδικές αναμνήσεις βέβαια και από το χωρίο μου, το Νέο Γυναικόκαστρο πού συνδέεται με την αγαπημένη μου γιαγιά. Όντας μοναχοπαίδι δεν ήμουν το κλασικό <<κορίτσι του μπαμπά>> μιας και έχω αδυναμία και στους δύο μου γονείς. Η αγάπη μου για τα άλογα με έκανε να ασχοληθώ με την ιππασία. Είμαι κάτοχος 2 πτυχίων ξένων γλωσσών, Αγγλικών και Ιταλικών. Φέτος έδωσα πανελλήνιες και πέτυχα στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, στη Φιλοσοφική Σχολή, στο τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών.

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Όπως προανέφερα,φέτος ξεκινάω τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Το συγκεκριμένο τμήμα ήταν η πρώτη επιλογή παρόλο της μεγάλης απόστασης από την πόλη μου διότι αποτελεί την αρχή για να ακολουθήσω αργότερα το επάγγελμα που πάντα με ενδιέφερε. Πιστεύω ότι ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού στην κοινωνία είναι σημαντικός, καθώς έχει πολλά να προσφέρει στις ευπαθείς ομάδες που δυστυχώς τον τελευταίο καιρό συνεχώς αυξάνονται. Ουσιαστικά το πλάνο μου αυτό το διάστημα αφορά το Πανεπιστήμιο.

Είναι οι 50plus έτοιμοι να μας δεχθούν; Επαγγελματικά - Κοινωνικά.

Το χάσμα γενναιών πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει.Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα κακό.Πιστεύω οτι με σεβασμό στην εμπειρία των μεγαλυτέρων έχοντας πολλά να μάθουμε απο αυτούς και συγχρόνως προσθέτοντας τις δικές μας γνώσεις μπορούμε να δημιουργήσουμε τον χώρο μας και επαγγελματικά και κοινωνικά.Ο καθένας με την δικιά του προσωπικότητα και γνώση ανεξαρτήτως ηλικίας μπορεί να προσδιορίσει την θέση του στην κοινωνία.

Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ; 

Φροντίζω πάντα να ενημερώνομαι για το οτιδήποτε γύρω μου, είτε αφορά το περιβάλλον, είτε αφόρα πολιτικά ή κοινωνικά θέματα και προσπαθώ εκεί που μέχρι στιγμής μπορώ λόγω και του νεαρού της ηλικίας μου να συμμετέχω: Πολιτικά με την ψήφο μου, γιατί θεωρώ οτι εμείς πρέπει να επιλέξουμε την κάθε αλλαγή που θέλουμε να δούμε και κοινωνικά υποστηρίζοντας τον σύλλογο φίλων παιδιών με καρκίνο ‘Ελπίδα’ έχοντας βάλει και εγώ βέβαια ενα μικρό λιθαράκι, δωρίζοντας την πλεξούδα μου, παρακινόντας και άλλα κορίτσια της ηλικίας μου να κάνουν το ίδιο.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; Τι σε ενοχλεί; Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; Που εντοπίζεις το πρόβλημα, τι προτείνεις; 

Η γενιά μας θεωρώ είναι από τις πολύ τυχερές. Αποτελεί μια έξυπνη γενιά που ταυτόχρονα διαθέτει και τα μέσα για να αξιοποιήσει την εξυπνάδα της. Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας είναι ένα <<δυνατό χαρτί>> που χρειάζεται όμως καθοδήγηση. Πιστεύω ότι έχουμε χάσει λίγο το μέτρο που οφείλεται και στην παρόρμηση της ηλικίας μας. Σημαντικό ρόλο παίζει πάντα η οικογένεια αλλά και ο περίγυρος όπου μεγαλώνουμε, θα πρέπει να <<φιλτράρουμε>> με μεγαλύτερη προσοχή την τόση μεγάλη πληροφόρηση που δεχόμαστε από τα κοινωνικά δίκτυα και όχι μόνο. 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. Κάτι φωτεινό.

<<Η καλύτερη προετοιμασία για το αύριο είναι να κάνεις το καλύτερο που μπορείς σήμερα, διότι η επιτυχία είναι αποτέλεσμα μιας συνεχόμενης και επίπονης προσπάθειας>>






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου