Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Η Mrs. ''Zoές Politique'' μιλά στο Off The Record News



Η συνέντευξη δόθηκε στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά 

Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή/έ: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ.

Καλησπέρα καλησπέρα, έρχομαι από τα βροχερά Ιωάννινα. Γιαννιώτισα εν ολίγης. Όχι εξ ολοκλήρου ευτυχώς. Και λέω ευτυχώς γιατί έχω και μισή ποντιακή καταγωγή. Γι αυτό δηλώνω περήφανη να σου είμαι ειλικρινής. Η Μαμά μου είναι από Δράμα. Αυτό το καιρό ασχολούμαι με την επιχείρηση των γονιών μου στα Γιάννενα και παράλληλα κάνω το μεταπτυχιακό μου στην Επικοινωνία στην Θεσσαλονίκη. Σπούδασα Πολιτική Επιστήμη και Δημόσια Διοίκηση στην Αθήνα αλλά με κέρδισαν τα Γιάννενα (χαχαχα). Ασχολούμαι χρόνια με τον Ελληνικό Οργανισμό Πολιτικών Επιστημόνων (Πλέον τον αποκαλώ οικογένεια τον ΕΟΠΕ). Μμμ αυτό καιρό που λες ασχολούμαι με το δικό μου blog το ''Ζοές Politque'' μια ιδέα που είχα αρκετό καιρό αλλά έψαχνα τη κατάλληλη στιγμή η οποία μάλλον ήρθε. Στόχος μου είναι να ασχοληθώ με διάφορα θέματα το οποία θέλω να αγαπήσετε. (χαχαχα). Μια από τις βασικές μου ενασχολήσεις τους τελευταίους μήνες ήταν η ενασχόληση μου με τις εκλογές. Τρομερή εμπειρία μεγάλο μάθημα. Θα το ξανά έκανα. Με λίγα λόγια ήμουν και εγώ υποψήφια (χαχαχα). Πήγαμε καλά όμως... Ο κος. Μωυσής Ελισάφ είναι δήμαρχος στα Γιάννενα και μέντορας μου. Πολύ τον πίστεψα εξ αρχής και συνεχίζω. Έχει πολύ όρεξη να φέρει την Νέα Εποχή στα Γιάννενα και θα τα καταφέρει. Είναι πολύ καλή η ομάδα μας. Οικογένεια... Οι γονείς μου είναι ελεύθεροι επαγγελματίες διατηρούμε δυο επιχειρήσεις μέσα στη πόλη. Έχω και ένα μεγαλύτερο αδερφό το Γιώργο αν και μένει αρκετά μακριά (Ρόδο) είμαστε πολύ δεμένοι. Περιμένω τις γιορτές να τον δω!

Είναι οι 50plus έτοιμοι να μας δεχθούν; Επαγγελματικά - Κοινωνικά.

Μμμ νομίζω ότι ναι οι Plus 50 μπορούν να μας δεχτούν .Αν και πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις πιστεύω ότι επαγγελματικά έχουμε την τεχνογνωσία των νέων μέσων σαν νέα γενιά και αυτό ίσως είναι το όπλο μας να μας δεχτούν και βλέποντας τις κοινωνίες να εξελίσσονται σε ΄¨έξυπνες κοινωνίες¨¨ θέλοντας και μη γινόμαστε αποδεκτοί. 

Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ;

Φυσικά! Κάθε μέρα ενημερώνομαι για όλα τ θέματα γύρω από τη κοινωνία πολλές αναρωτιέμαι για το τι μέλει γενέσθαι.Καθημερινά τα προβλήματα στη κοινωνία μας αυξάνονται και οι άνθρωποι δεν είμαστε όπως κάποτε μίας και οι επιρροές μας είναι μεγάλες. Ναι συχνά προβληματίζομαι για τα κοινωνικά θέματα πιο πολύ από τη πολιτική που είναι και το στοιχείο μου ας πούμε. Τα ζώα?? Τα λατρεύω δεν έχω δυστυχώς δεν μπορώ να έχω με τόσο λίγο περιορισμένο χρόνο που έχω.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; Τι σε ενοχλεί; Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; Που εντοπίζεις το πρόβλημα, τι προτείνεις;

Η γενιά μας...Η γενιά μας είναι ικανή και μορφωμένη αλλά πρέπει να σταματήσει να είναι κουρασμένη. Ξέρεις όταν συνηθίζεις σε μια συνεχή απογοήτευση αδρανοποιείσαι...Δεν ελπίζουν οι νέοι στην Ελλάδα και χάνουν την ελπίδα αλλά δε πρέπει αξίζουμε ένα μέλλον και γι αυτό πρέπει να παλέψουμε εμείς! Παιδιά wake up!

Πως βιώνεις την οικονομική και πολιτική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 11 χρόνια; Εργασιακά, μα και σαν άτομο στην καθημερινότητα.

Όπως σου είπα η οικογένεια μου ανήκει στο ελεύθερο επάγγελμα ..οπότε έντονα ..χαχαχ.. Εντάξει σίγουρα τα πράγματα δεν έχουν καμία σχέση με παλαιότερα όλοι βιώνουμε τις συνέπειες της κρίσης. Δύσκολα θα γίνεις δεκτός σε μια θέση εργασίας θα απογοητευτείς απλά θα παίρνεις κουράγιο μιας και η γενιά σου είναι στο ίδιο mood. 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. Κάτι φωτεινό.

Καθημερινά βλέπεις πιο μίζερους τους ανθρώπους αλλά και αυτό φυσική συνέπεια της κατάστασης είναι. Εγώ δε το βάζω κάτω ...να ξέρεις... ελπίζω :) Το τελευταίο διάστημα με έχει κερδίσει ο Γκαντι όποτε ακολουθώ πολύ τα δικά του αποφθέγματα. Να είσαι η αλλαγή που θέλεις να έρθει! Αυτό είναι το δικό μου μότο!




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου