Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Την λένε Nelea Raileanu...


Είμαι η Nelly Rai (Nelea Raileanu). Είμαι από την Ρωσία, αλλά μένω στην Ελλάδα τα τελευταία τέσσερα χρόνια. 

Παρόλο που πήρα το μεταπτυχιακό στο ''International Tourism Management'' στο Vilnius University αποφάσισα να ασχοληθώ με το μόντελινγκ και το blogging. 

Μιλάω τέσσερις γλώσσες και καταλαβαίνω πάνω από 15 γλώσσες. 

Στο 2017 πήρα το πρώτο μου τίτλο σε διαγωνισμό ομορφιάς - 2nd Miss GS Hellas 
2018 Πήρα τον τίτλο Fashion Blogger of the Year στο κανάλι Epsilon TV (Open Tv). 

Στην εκπομπή της Κατερίνα Καινούργιου όπου για τέσσερις μήνες έδειχνα καθημερινά διαφορετικές ενδυματολογικές προτάσεις. 

Πριν μία εβδομάδα γύρισα από τον διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς Miss Europe Continental, που έγινε το Σάββατο 24/11/2019, στη Νάπολη της Ιταλίας.

Εκπροσώπησα την Κύπρο, και κατάφερα να μπω στο top-6 ανάμεσα σε 48 χώρες!  

Σαν προσωπικότητα είμαι πολύ δυνατή και πάντα κυνηγάω τους στόχους μου. 

Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω, γι’ αυτό πιστεύω ότι πάντα καταφέρνω να φτάσω εκεί που θέλω.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου