Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

...χρόνια πολλά σε όλους!

Αποτέλεσμα εικόνας για merry christmas

Καθώς ,λοιπόν ,πλησιάζει η ωραιότερη κατ' εμέ γιορτή του χρόνου, τα Χριστούγεννα, δηλαδή, θέλω να σας ευχηθώ με την σειρά μου να έχετε υγεία, αγάπη και πολύ μα πολύ θετική ενέργεια στις ζωές σας!

Και ανθρώπους που να τους αγαπάτε και να σας αγαπούν απροσδιόριστα...

Αυτή η γιορτή είναι από τις αγαπημένες μου...

Βλέπεις παντού, κάθε γωνιά, κάθε μικρό σοκάκι της Αθήνας αλλά και ολόκληρου του κόσμου να είναι στολισμένα...

Ακούς ,όμορφα τραγούδια, γεμάτα αισιοδοξία, γεμάτα ελπίδα, γεμάτα ζωή!!!
Βλέπεις οικογένειες, ζευγάρια, φίλους να περπατούν χέρι χέρι και να γελούν...

Ακούς τα παιδιά να φωνάζουν δυνατά Μπαμπά έρχονται Χριστούγεννα... 

Τι θα μου φέρει ο Άγιος Βασίλης φέτος??? Ήμουν καλό παιδί άραγε?

Όλα γύρω είναι πανέμορφα, με απίστευτα χρώματα και αρώματα...

Γιατί μην ξεχνάμε και τα πολύ ωραία γλύκα που τρώμε αυτές τις γιορτινές μέρες...
Μελομακάρονα, κουραμπιέδες, δίπλες, μπισκότα με χριστουγεννιάτικη ζύμη, όλα πεντανόστιμα και γεμάτα χριστουγεννιάτικο πνεύμα!!!
Α και μυρίζουν και όλα απίστευτα!

Μια βόλτα στο φούρνο της γειτονιάς σου αρκεί για να συμφωνήσεις και εσύ μαζί μου, καλέ μου αναγνώστη...

Καλά όλα αυτά, όμως, όπως είχα αναφέρει και σε ένα προηγούμενο άρθρο μου με το όνομά:"Δεκέμβρης" ,καλό θα ήταν να κάναμε και τον τελικό απολογισμό αυτού του έτους και να υποδεχτούμε το νέο χρόνο με αισιοδοξία, αγάπη και τους ανθρώπους μας κοντά μας...

Η ζωή θέλει πολύ απλά πράγματα για να γίνει μαγική και όμορφη, πράγματα που δεν είναι δεδομένα και πράγματα που όλοι έχουμε και μπορούμε να δώσουμε...

Και αν κάναμε ατασθαλίες ,δεν πειράζει, μάθαμε από αυτές, εξελίχτήκαμε, ωριμάσαμε , γίναμε αν όχι η καλύτερη, η πιο όμορφη εκδοχή του εαυτού μας...
Είναι ωραίο να ξέρεις πως μπορείς να εξελιχθείς και να διορθώσεις τα λάθη σου...
Άλλωστε κάνεις δεν είναι τέλειος...

Έτσι δεν είναι?

Γι αυτό ,λοιπόν ,οφείλουμε στον εαυτό μας πρωτίστως να γευτεί τη μαγεία των Χριστουγέννων όπως ποτέ άλλοτε, να λάβει κουράγιο, δύναμη και ελπίδα για το νέο έτος και να χτίσει στιγμές αξέχαστες γιατί η ζωή, τελικά είναι στιγμές και τίποτα παραπάνω από αυτό!

Τα Χριστούγεννα και οι γιορτές είναι για όλους!
Ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής, οικονομικές κατάστασης...

Σας εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, να έχετε καλές και αξέχαστες γιορτές...
Σας Ευχαριστώ και πριν κλείσω αυτό το άρθρο αφήνω αυτό εδώ:  https://youtu.be/tekN9NtGXOc

Σας φιλώ γλυκά, Μαγδαληνή

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Magda Hondrou, κάθεται, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες, νερό και φύση


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου