Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

A new (political) star is born!

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Vassia Anastasiou, άτομα κάθονται και άτομα στέκονται

Μάθε 5 βασικά πράγματα για την Βασιλική ή Βάσια, αν δεν την γνωρίζεις ήδη...

Γιατί αποφάσισες να ασχοληθείς με την πολιτική και τα κοινά εν γένη; 

Ασχολούμαι με την πολιτική από άποψη! Θέλω να είμαι ενεργή συμμέτοχος στις εξελίξεις για τη χώρα και ειδικότερα για την περιοχή μου, την Ανατολική Αττική. Ήρθε η ώρα η γενιά μας να χτίσει το μέλλον της, να ανθίσει την κοινωνία. Δοκιμαστήκαμε όλοι σε αυτές τις συγκυρίες. Τώρα όμως είναι η στιγμή που θα μας εμπιστευτούν οι παλιοί αγωνιστές που εδραίωσαν την Δημοκρατία στον τόπο. Η γενιά των γονιών μας, των παππούδων μας, δίνει την σειρά της για να αποφασίσουμε οι ίδιοι πια, πως θα χτίσουμε ένα δίκαιο και παραγωγικό αύριο για εμάς. Πάντα ένιωθα την ανάγκη να είμαι ενεργός πολίτης, άλλωστε ασχολούμαι με τα κοινά από τα 19 μου, οπότε και εκλέχθηκα Δημοτική Σύμβουλος, η νεότερη μάλιστα στην Ελλάδα. Στην πορεία μου ασχολήθηκα με την παιδεία, το περιβάλλον και τον πολιτισμό. Όλα αυτά τα χρόνια είδα να απαξιώνονται πολιτικά οι ιδέες των νέων, κάτι που οφείλεται κατά την προσωπική μου άποψη στο γεγονός ότι κανείς απαξιώνει αυτό που φοβάται. Ίσως για αυτό σήμερα μετράμε κοινωνικές και πολιτικές αποτυχίες. Όμως σε ένα μοντέλο που έχει αποτύχει, το διαφορετικό είναι αναγκαίο για να αλλάξει το οτιδήποτε.

Τι σπουδές έχεις κάνει και τι εργασιακή πορεία έχεις;

Έχω σπουδάσει Επικοινωνία και ΜΜΕ στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με Μεταπτυχιακές Σπουδές στο London School of Economics του Λονδίνου. Έκανα και δεύτερο Πτυχίο στη Νομική. Τώρα εργάζομαι ως Δικηγόρος σε ιδιωτική εταιρεία και παράλληλα ολοκληρώνω και το Διδακτορικό μου στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Γιατί επέλεξες το Κίνημα Αλλαγής για να πολιτευτείς και να πορευτείς πολιτικά; 

Το ΠΑΣΟΚ ήταν πάντα το ιδεολογικό μου «σπίτι». Το Κίνημα Αλλαγής είναι η γνήσια συνέχεια του ΠΑΣΟΚ και το μόνο κόμμα που αντιπροσωπεύει το χώρο της Κεντροαριστεράς στην Ελλάδα. Η ιδεολογία και οι αξίες είναι για εμένα ιερές έννοιες και οφείλουμε να τις σεβόμαστε έστω και αν διαφωνούμε. Η έλλειψη ιδεολογίας και οι πολιτικές τερατογενέσεις είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που αντιμετωπίζει η μεταμνημονιακή κοινωνία της χώρας μας αυτήν την στιγμή. Το Κίνημα Αλλαγής θα είναι η μεγάλη έκπληξη των εκλογών, ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ γυρνάει στο σπίτι του.

Αυτή είναι η λοιπόν Βασιλική, Βάσια Αναστασίου...
Δικηγόρος, Επικοινωνιολόγος και Δημοσιογράφος.
Γυναίκα με λογισμό
Νέος άνθρωπος με όραμα.
Με πάθος για την Ανατολ. Αττική και την σοσιαλδημοκρατία!

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Vassia Anastasiou

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Vassia Anastasiou, χαμογελάει

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Vassia Anastasiou, άτομα στη σκηνή και άτομα στέκονται

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Vassia Anastasiou


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου