Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

Ποια ή Ποιος είμαι τελικά εγώ;

Αποτέλεσμα εικόνας για Ποια ή Ποιος είμαι τελικά εγώ;

Της Μαγδαληνής Χόνδρου 

Image may contain: Magda Hondrou, sitting, sky, outdoor, water and nature

Πόσες φορές έχουμε κάνει αυτή την ερώτηση στον εαυτό μας και όμως δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση?
Ξέρει ή έχει κανείς την απάντηση?

Η απάντηση βρίσκετε μέσα μας.
Αν δεν ψάξουμε μέσα μας δεν θα απαντήσουμε ποτέ αυτό το ερώτημα. 
Λίγο, λίγο κάθε μέρα πρέπει να αρχίσουμε να επικοινωνούμε με τον εαυτό μας.

Μόνον τότε θα αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ποιοι τελικά είμαστε εμείς. 
Τι πραγματικά είμαστε εμείς, τι πραγματικά θέλουμε, τι μας αρέσει, τι δεν μας αρέσει, τι μας ταιριάζει και τι μας εξιτάρει. 

Ο δρόμος για την ανίχνευση όλων αυτών δεν είναι απλός, ούτε στρωμένος με ροδοπέταλα. 
Θα χρειαστεί κουράγιο, υπομονή, επιμονή, πείσμα, αυτοκυριαρχία και καθημερινή προπόνηση. 

Όπως σου έχω ξαναπεί ολα ξεκινούν από εμάς και σε εμάς καταλήγουν. 
Τι ωραίο πράγμα να είσαι φίλος με τον εαυτό σου.
Τι ωραίο πράγμα να σε αγαπάς. 

Τι ωραίο πράγμα να σε ακούς. 
Και τι ωραίο πράγμα να σε αγκαλιάζεις .
Όλα γίνονται καλύτερα και να θυμάσαι αν κάτι δεν πάει καλά, τότε δεν είναι το τέλος. 
Θα είμαι εδώ να σου κρατώ το χέρι. 

Και όπως είπαμε απόλαυσε το ταξίδι, σημασία έχει η διαδρομή οχι ο προορισμός. 

Σε φιλώ, Μαγδαληνή



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου