Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Πως πρέπει να χειριστούν τον Covid 19 οι επιχειρήσεις

10 τρόποι πρόληψης και χειρισμού των συγκρούσεων μέσα σε μία ...

Με την εξάπλωση του κορωνοϊού, η καθημερινότητα μας έχει ανατραπεί και  η χρήση των social media αυξάνεται ραγδαία σε καθημερινή βάση. 

 Η επίδραση της πανδημίας δημιουργεί ένα πρόβλημα για τις επιχειρήσεις οι οποίες απέχουν από το digital,  αλλά παρουσιάζει ταυτόχρονα τεράστιες προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες, για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον digital κόσμο είτε μέσω των social media είτε μεσώ eshops και sites. 

Οι καταναλωτές στρέφονται προς τις επιχειρήσεις που υπάρχουν στα Social Media όχι μόνο για να πουλήσουν αλλά και για να ενημερωθούν και να αλληλεπιδράσουν.

Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια κοινότητα που κοινωνικοποιείται online. 
Πως πρέπει λοιπόν οι επιχειρήσεις να κινηθούν σωστά σε μια τέτοια υπερέκθεση που βιώνουν αυτές τις ημέρες.

Καταρχάς ο πιο βασικός κανόνας είναι να μην μιλάνε απαισιοδοξία. 

Είναι πολύ σημαντικό να θυμούνται οι επιχειρήσεις πως δεν είναι ενημερωτικά site δεν πρέπει να μεταφέρουν ειδήσεις η να διασπείρουν τον πανικό για την πανδημία. 
Ο χρήστης δεν έχει λόγο να παραμείνει συνδεδεμένος μαζί τούς για κάτι τέτοιο.

Αντίθετα οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σκεφτούν αισιόδοξα και με να δημιουργήσουν περιεχόμενο το οποίο θα είναι θετικό για την ψυχολογία του κόσμου. π.χ χρηστικά  tips πως να περάσει η ώρα στο σπίτι με δημιουργικό τρόπo. 

Σε αυτή την χρονική περίοδο είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να ακούσουμε τι λένε οι καταναλωτές μας, δεν είναι η στιγμή για να προωθήσουμε τελείως εμπορικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας αλλά πρέπει να προσαρμόσουμε την στρατηγική μας και το περιεχόμενο μας στα νέα δεδομένα της καθημερινότητας.  Σύμφωνα με μια πρόσφατη ερεύνα που έγινε για τις επιχειρήσεις και τον covid 19, to 75% των συμμετεχόντων δήλωσε πως οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να εκμεταλλεύονται την κρίση. 

Πρέπει να τονίσουμε ότι όσο πιο μεγάλη φυσική κοινωνική απομόνωση υπάρχει τόσο περισσότερο θέλει ο κόσμος να επικοινωνήσει διαδικτυακά. 

Μπορούμε λοιπόν να πάρουμε την πρωτοβουλία και μέσω των σελίδων που διαθέτει η επιχείρηση μας να διοργανώσουμε οnline σεμινάρια με ανθρώπους που έχουν να διηγηθούν μια σπουδαία ιστορία και ο λόγος τους θα εμψυχώσει τους ανθρώπους. 

 Μπορούμε επίσης να δημιουργήσουμε μια εφαρμογή που θα συνδέετε με την ιστοσελίδα μας και θα έχει online παιχνίδια ή ακόμα και να οργανώσουμε ένα challenge και να προσκαλέσουμε όλους τους ανθρώπους που μας ακολουθούν να πάρουν μέρος. 

Τέλος, πρέπει να θυμόμαστε πως είναι πολύ σημαντικό να κρατάμε ανοιχτή συζήτηση με τους χρήστες μας ώστε να νιώθουν ότι είμαστε διπλά τους όμως σε κοινωνικό επίπεδο και χωρίς να αναλύουμε ιατρικά κομμάτια. 

Είναι επίσης αναγκαίο να μην ξεχνάμε να απαντάμε στα μηνύματα και τα σχόλια. Η απόκρυψη των σχολίων πρέπει να γίνεται μόνο όταν κάποιοι χρήστες προσπαθούν να προωθήσουν fake news ή χρησιμοποιούν ακατάλληλο λεξιλόγιο  μέσω της σελίδας μας.

Με εκτίμηση,
Κέλυ Βρανάκη

 Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα που χαμογελούν, άτομα στέκονται

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου