Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

Η Χρύσα Μαλακόζη μιλά στο OfftRN


Η συνέντευξη δόθηκε στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά 

Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. 

Κατάγομαι από Καβάλα έχω σπουδάσει ψηφιακά μέσα και επικοινωνία, έχω τελειώσει και την κομμωτική -ως μια έξτρα ασχολία- και ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι τα τελευταία σχεδόν δυο χρόνια.

Μίλησε μας για την νέα επαγγελματική και καλλιτεχνική σου κίνηση; Πως νιώθεις; Είσαι περήφανη; 

Όπως είπα επέλεξα να ασχοληθώ με το τραγούδι επαγγελματικά γιατί είναι κάτι που το αγαπώ από μικρή απλά με τις υποχρεώσεις τις σπουδές τόσα χρόνια δεν βρήκα χρόνο να το κυνηγήσω όμως πλέον ασχολούμαι με επιτυχία θα έλεγα είμαι πολύ περιφανή που τα κατάφερα και με τον καιρό και την προσπάθεια ελπίζω να φτάσω εκεί που ονειρεύομαι. 

Πως πέρασες την σχεδόν δίμηνη περίοδο της καραντίνας; Ποια η φοβία σου από εδώ και πέρα; Κρίνεις ότι η χώρα μας και η κοινωνία μας το παλεύουν σωστά; 

Ήταν τελικά μια πολύ καλή περίοδος για μένα γιατί μπορεί να ακυρώθηκαν πολλές δουλειές αλλά βρήκα χρόνο να χαλαρώσω να σκεφτώ να δουλέψω πάνω στο αντικείμενο μου χωρίς άγχος κ να γίνω καλύτερη. Υπάρχει βέβαια σοβαρό πρόβλημα πλέον όσον αφορά τον καλός του τραγουδιού αλλά έχω θετική σκέψη κ θέλω να πιστεύω ότι σιγά σιγά θα επανέλθουν τα πράγματα όπως κ πριν. 

Μένεις Ελλάδα ή φεύγεις εξωτερικό… και γιατί; Αν πας έξω θα γύριζες ποτέ; Τι θα σου λείψει πιο πολύ από τον τόπο μας;

Έλειπα σχεδόν 2 μισή χρόνια στην Κύπρο δούλεψα στην παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών ''Τατουάζ'' ''Αστέρια στην Άμμο'' κ ''8 Λέξεις'' και ανά διαστήματα τραγουδούσα παράλληλα όμως εδώ κ λίγους μήνες έχω επιστρέψει Ελλάδα γιατί δυστυχώς η ζωή είναι αρκετά ακριβή και κατάλαβα πως δεν με συμφέρει να είμαι στο εξωτερικό μακριά από τους αγαπημένους μου. Παρόλα αυτά ήταν για μένα μια υπέροχη εμπειρία και δεν το μετανιώνω που έζησα εκεί κάποια χρόνια.

Είναι οι 50-60plus έτοιμοι να μας δεχθούν ως γενιά του αύριο; Επαγγελματικά και Κοινωνικά. 

Πιστεύω πως ναι η κοινωνία μας έχει αλλάξει τελείως με την ανάπτυξη της τεχνολογίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του τρόπου ζωής και δεν έχουν επηρεάσει μόνο την νεολαία αλλά όλο το φάσμα ηλικιών.

Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ; 

Είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε κοινωνικά ζητήματα προσπαθώ να βοηθάω όσο μπορώ άτομα που έχουν ανάγκη αγαπώ πολύ την χώρα μου γιαυτό κ στο μέλλον θα μου άρεσε πολύ να πολιτικοποιηθω για να μπορώ να κάνω το καλύτερο για τον τόπο μου. Έχω μια μεγάλη αδυναμία στα ζωάκια με την μητέρα μου εδώ κ πολλά χρόνια προσπαθούμε να βοηθάμε αδέσποτα από το να ταΐζουμε έως να φιλοξενήσουμε αδέσποτα και να τους βρούμε οικογένεια. Τα ζώα είναι οι πιο αθώες ψυχές και πρέπει να τα αγαπάμε κ να τα βοηθάμε και πίστεψε με θα στο ανταποδώσουν διπλά!





Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου