Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2020

Η Φαίη Κυριακίδου εύχεται για το 2021



Καλά Χριστούγεννα με υγεία, τύχη και αγάπη. Οι φετινές ευχές έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία καθώς το 2020 είναι ένας χρόνος παράξενων εμπειριών και δοκιμασιών σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι σημαντικό να κρατάμε τη θετική πλευρά, ακόμα και των πιο δυσάρεστων γεγονότων για να γινόμαστε καλύτεροι ως άνθρωποι. Σε προσωπικό επίπεδο, το 2020 μ' έμαθε να εκτιμώ τα πράγματα που θεωρούσα αυτονόητα. Από το να πάρω έναν καφέ από το φούρνο της γειτονιάς, να πάω στη δουλειά μου, να μιλήσω με τους φίλους μου μέχρι και την επικοινωνία με την οικογένειά μου. Έμαθα να έχω περισσότερες απαιτήσεις από τον εαυτό μου, να είναι υπεύθυνη και να σκέφτομαι τον αντίκτυπο των πράξεών μου για τους συνανθρώπους μου. Το 2020 σίγουρα, σχεδόν όλοι, θέλουμε να "φύγει" όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να έρθει το πιο ευοίωνο 2021. Με την προσωπική και συλλογική προσπάθεια, το 2021 μπορεί να γίνει η χρονιά μας! Χαρούμενες γιορτές!


Κυριακίδου (Φωτεινή) Φαίη

Φιλόλογος Παν. Ιωαννίνων

Σύμβουλος Ανάπτυξης

Υπεύθυνη Γυναικών Δημ.Τ.Ο. Ν.Δ. Νέας Σμύρνης




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου