Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

The ReMARKables: H Οικογένεια δεν είναι απλά σημαντική, είναι το πιο σημαντικό κομμάτι στην ζωή μας, από εκεί προέρχονται όλα! Συνέντευξη από την Γεωργία Τσίχλα



Η συνέντευξη δόθηκε στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά 


Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή: Καταγωγή, ηλικία, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, καθημερινότητα κλπ.


Κατάγομαι από το Ηράκλειο Κρήτης. Είμαι 29ετων. Έχω ασχοληθεί με την Διοίκηση Eπιχειρήσεων και την Αρχιτεκτονική όπου πλέον είμαι ενεργή σε αυτό καθώς κ με τον χώρο της άθλησης. Υπό κανονικές συνθήκες εργάζομαι αρκετές ώρες επομένως έχω ελάχιστο χρόνο όπου σε αυτήν συμπεριλαμβάνω την σωματική μου άσκηση η κάποια βόλτα με αγαπημένα μου πρόσωπα. H Οικογένεια δεν είναι απλά σημαντική, είναι το πιο σημαντικό κομμάτι στην ζωή μας, από εκεί προέρχονται όλα. 


Μένεις Ελλάδα ή φεύγεις εξωτερικό… και γιατί; Αν πας έξω θα γύριζες ποτέ; Τι θα σου λείψει πιο πολύ από τον τόπο μας;


Δεν θα άλλαζα την Ελλάδα μου με τίποτα. Βέβαια λατρεύω τα ταξίδια. 


Είναι οι 50-60plus έτοιμοι να μας δεχθούν ως γενιά του αύριο; Επαγγελματικά, Κοινωνικά, Πολιτικά.


Θεωρώ πως οι 50-60 έζησαν σε μια εντελώς διαφορετική εποχή, πέρασαν δύσκολα αλλά κατ' εμε τις πιο όμορφες απλές εποχές! Στον πολιτικό τομέα σιγουρα υπαρχει ανταγωνισμος κυρίως απο τους παλαιους-εμπειρους  οπου δεν δεχονται ευκολα την συνύπαρξη με την νεολαία. θεωρουν πως δεν έχουμε την εμπειρία κ ειμαστε κατώτεροι (μεγα λαθος) έχουμε ενέργεια, φρεσκες ιδεες κι επιμονή! Γι' αυτό αλλωστε ήμουν και θα είμαι ενεργη στα κοινά. Αισθάνομαι πως σε μια κοινωνία που καταρρέει πρέπει επιτέλους να πάρουμε την κατάσταση στα χερια μας. Να δωσουμε την δικη μας μαχη ωστε να καλυτερέψουν όλα. Σαφώς για να συμβει αυτό θα πρεπει να παραμερίσουμε τις οποιες διαφορες έχουμε ως λαος κ να συμπορευτουμε, κατι αρκετα δυσκολο αλλα εαν αναλογιστεί κανεις... πλέον κοντεύουμε να χάσουμε την ανθρώπινη αξιοπρεπεια μας. Υπάρχει μια συνεχόμενη εξέλιξη κ ανάπτυξη στην κοινωνία μας θα έλεγα με αρκετές προκλήσεις η νέα γενιά καλείτε να τα βγάλει εις πέρας! 


Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; Τι σε ενοχλεί; 


Είμαστε μια γενιά άμεσα συνδεδεμένη με την χρήση της τεχνολογίας. Με ενοχλεί που διακρίνω μονίμως κολλημένα μάτια επάνω σε οθόνες. Αισθάνομαι πως χάνουν σημαντικές στιγμές στην ζωή τους.


Πως βιώνεις την οικονομική και κοινωνική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 12-13 χρόνια; Τι σε ταλαιπωρεί; Εργασιακά, Κοινωνικά μα και σαν άτομο στην απλή σου ζωή.


Σίγουρα πέρασα μια περίοδο όπου δυσκολεύτηκα και εγώ. Δυστυχώς με την οικονομική κρίση όσο πάει γίνεται και πιο δύσκολη η κατάσταση έως αβίωτη με μεγάλα κ σοβαρά προβλήματα για αρκετούς συνανθρώπους μας. Ένας παράγοντας κι ο πιο βασικός που καταστρέφει τον άνθρωπο είναι η διατάραξη της ψυχικής του υγείας καλώς ή κακώς όλα ξεκινούν από εκεί, πρέπει κ επιβάλλεται να είμαστε υγιείς! 


Πως βίωσες και βιώνεις τον covid 19 και τα αποτελέσματα του;


Σαφέστατα έχει αλλάξει η καθημερινότητα μου ξαφνικά, μια πρωτόγνωρη κατάσταση βιώνουμε. Όμως σαν άνθρωπος πάντα κοιτάζω την θετική πλευρά των πραμάτων, δεν χάνω ποτέ το χιούμορ μου κ το χαμόγελο μου ακόμη κ υπό αυτές τις συνθήκες ζω την ζωή μου κανονικά όσο γίνεται. 


Σου δίνω ένα τζίνι με 3 ευχές… ποιες ευχές κάνεις;


Να απολαύσετε κάθε στιγμή της ζωής, έχοντας ως αφετηρία την αισιοδοξία.


Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες, που σε εμπνέει. Κάτι φωτεινό για την νέα χρονιά.


Να έχουμε υγεία, είναι το πιο σημαντικό.























Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου