Σάββατο 29 Μαΐου 2021

The ReMARKables: Η Νικόλ Κουτροπούλου, Ιδρύτρια του Law Posts EU, μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και το OfftRN


The ReMARKables Vol.99 Συνέντευξη... 

Η νεαρά πολυτάλαντη κυρία, Νικόλ Κουτροπούλου, Ιδρύτρια του Law Posts EU, μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και το Off The Record News...


Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή Νικόλ: 

Καταγωγή, Οικογένεια, Επάγγελμα, Σπουδές, LAW POSTS EU, Χόμπι…


Ονομάζομαι Νικόλ Κουτροπούλου, κατάγομαι από την Πάτρα και είμαι το 3ο παιδί μιας εξαμελούς οικογένειας. Σπουδάζω Νομική στην Αγγλία, αλλά έχω ασχοληθεί και με την Διοίκηση Επιχειρήσεων και Χρηματοοικονομία. Επιπλέον, έχω ασχοληθεί με την ψυχολογία και την ψυχική υγεία. Επαγγελματικά μέχρι τώρα έχω κάνει την πρακτική μου στο Kennedy’s  Law Firm. Τα χόμπι μου είναι περιορισμένα, διότι ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ελάχιστος. Ωστόσο, όταν υπάρχει, ευκαιρίας δοθείσης, καταπιάνομαι με την ζωγραφική, το χορό και το γράψιμο. Τώρα θα ήθελα να πω, λίγα λόγια για την δημιουργία και την δράση του Law Posts EU. Η φοιτητική, νομική και κυρίως μη κερδοσκοπική κοινότητα Law Posts EU δημιουργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020, ωστόσο η ιδέα αυτής της πρωτοβουλίας γεννήθηκε τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους, σε μια προσπάθεια να διοχετεύσω τις γνώσεις, που είχα και εγώ ως τότε, σε ανθρώπους, οι οποίοι δεν είχαν άμεση επαφή με το επιστημονικό πεδίο της νομικής. Ο κεντρικός στόχος της κοινότητας μας είναι η διαπαιδαγώγηση και η μύηση νέων επιστημόνων αλλά και απλών ενδιαφερόμενων – όχι απαραίτητα νομικών- στον κόσμο της νομικής επιστήμης, μέσω κατανοητού και εύχρηστου υλικού. Στην ουσία οι επιστημονικές δράσεις της κοινότητας ταξινομούνται σε τρεις βασικές κατηγορίες. Αυτές είναι τα Webinars, τα Workshops και οι Εικονικές Δίκες.


Μένεις Ελλάδα ή φεύγεις εξωτερικό… και γιατί; 

Θα ήθελες να γυρίσεις πίσω; Τι σου έχει λείψει πιο πολύ από τον τόπο μας;


Στην παρούσα περίοδο με βρίσκετε στο εξωτερικό, όπου κατοικώ και         σπουδάζω τα τελευταία χρόνια. Από μικρή ονειρευόμουν τις σπουδές στο εξωτερικό. Τελικά το όνειρο έγινε πραγματικότητα! Παρόλα αυτά, ναι, σκέφτομαι να γυρίσω στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι, ότι μου έχουν λείψει αρκετά πράγματα. Ο ήλιος, κυρίως, αλλά και η νοοτροπία και ο ελληνικός τρόπος ζωής. 


Είναι οι 50-60plus έτοιμοι να μας δεχθούν ως γενιά του αύριο; 

Επαγγελματικά, Κοινωνικά, Πολιτικά.


Καλή ερώτηση! Θεωρώ ότι αυτή η δεκαετία έχει αρκετά μεγάλο χάσμα μεταξύ της. Κατά την άποψη μου, κάποιος που είναι 50 ετών, θα δεχθεί μια καινοτομία πιο εύκολα από έναν άνθρωπο 60plus. Ωστόσο, πιστεύω ότι δεν είναι πλήρως έτοιμοι να δεχθούν, εμάς, την νέα γενιά σε όλα αυτά τα επίπεδα, αν και κάνουν αρκετή προσπάθεια να μυηθούν στον κόσμο μας.


Είσαι κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, 

διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ;


Είμαι αρκετά κοινωνικοποιημένο άτομο και σε αυτό έχει παίξει ρόλο, τόσο η προσωπική μου μελέτη σχετικά με μείζονα ζητήματα της κοινωνίας, όσο και οι σπουδές μου στην Νομική Σχολή. Πιστεύω βαθιά, ότι η γενιά μας είναι ευαισθητοποιημένη σε ότι αφορά κοινωνικά, διεθνή ή περιβαλλοντικά θέματα.  


Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; 

Τι σε ενοχλεί; 


Δεν έχω παράπονο, αλλά αν κάτι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έτσι, είναι η ευκολία και η ελαφρότητα, που αντιμετωπίζουμε τις συνθήκες και τις ευκαιρίες που μας δίνονται. Αυτό, που με ενοχλεί είναι ότι παραδίδουμε εύκολα τα όπλα, χωρίς να αγωνιζόμαστε σκληρά για τα ιδανικά μας.  


Πως βιώνεις την οικονομική και κοινωνική 

κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 12-13 χρόνια; 

Τι σε ταλαιπωρεί; Εργασιακά, Κοινωνικά κλπ.


Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα ξεκίνησε, ούσα 11 χρονών, οπότε δεν είχα και πολύ καλή εικόνα για το τι συμβαίνει πραγματικά. Μεγαλώνοντας άρχισα να συνειδητοποιώ καλύτερα την κατάσταση, ωστόσο την στιγμή που θα με επηρέαζε πιο άμεσα, μετοίκησα στο εξωτερικό. Επομένως, ναι μεν γνωρίζω τις δυσκολίες της ελληνικής οικογένειας, όμως εδώ που βρίσκομαι τώρα αυτό δεν με επηρεάζει άμεσα. Ωστόσο, η επικρατούσα κατάσταση της Ελλάδας αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην απόφαση μου να επιστρέψω.


Πως βίωσες και βιώνεις τον sars - covid 19 και τα αποτελέσματα του;


Αναπόφευκτα επηρέασε και η έμενα ο covid 19, όπως άλλωστε όλο τον κόσμο. Η καθημερινότητα μου άλλαξε άρδην και δεν θα κρύψω, ότι μερικές φορές με ζόρισε. Από εκεί που είχα μία συγκεκριμένη ρουτίνα, ξαφνικά ήμουν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο μπροστά σε μια οθόνη. Ευτυχώς, όμως, είμαι υγιής και εγώ και οι δικοί μου άνθρωποι.


Σου δίνω ένα τζίνι με 3 ευχές… 

ποιες ευχές κάνεις;


Να έχω ψυχική ηρεμία, να αντιμετωπίζω κάθε κατάσταση στη ζωή μου. Να έχω αυξημένη ενσυναίσθηση, ώστε να βιώνω την συναισθηματική νοημοσύνη του διπλανού μου. Να μπορέσουν οι άνθρωποι να βλέπουν τον εαυτό τους και την αξία τους μέσα από τα μάτια των ανθρώπων που τους αγαπούν.


Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 

Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 

Η φράση που σε παρακινεί, αν θες, που σε εμπνέει.


Το προσωπικό μου μότο, το οποίο επαναλαμβάνω στον εαυτό μου και στους φίλους μου είναι « Αφού τα κατάφερες ακόμη και τις μέρες που όλα σου φαίνονταν ανέφικτα, θα τα καταφέρεις και τώρα». Πιστεύω ότι, αν η γενιά μας ακολουθήσει αυτή την αρχή, τότε θα μπορέσει να δει τον κόσμο πολύ διαφορετικά, με περισσότερη αισιοδοξία και μεγαλύτερη θέληση για την επίτευξη των στόχων.








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου