Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024

The ReMARKables InteViews Vol. 326: Η Μανταλένα - Μαρία Διαμαντή, Δημοσιογράφος και Συγγραφέας, μιλά στο Of The Record News BlogSpot και τον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά


The ReMARKables InteViews Vol. 326: Η Μανταλένα - Μαρία Διαμαντή, Δημοσιογράφος και Συγγραφέας, μιλά στο Of The Record News και τον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά 


Ποια είναι τα επαγγελματικά, εργασιακά σου πλάνα αυτό τον καιρό; 

Και πες μας για σένα, το βιογραφικό σου. 

Νέα Επιστήμονας, Νέα Μητέρα - Εργαζόμενη, Νέος Άνθρωπος!  


Γεννήθηκα στην Αθήνα ένα χιονισμένο πρωινό του Ιανουαρίου. Σπούδασα Οικονομικά στο American College of Greece-Deree College, δημοσιογραφία και μουσική παραγωγή στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας και ολοκλήρωσε τις σπουδές της με MBA στο Athens Laboratory of Business Administration. Στο παρελθόν εργάστηκα για κάποια χρόνια στο οικονομικό τμήμα ναυτιλιακής εταιρείας, ωστόσο με κέρδισε η συγγραφή. Άλλωστε από πολύ μικρή μου άρεσε να γράφω για να αποτυπώνω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου. Στα 19 μου χρόνια βραβεύτηκα σε λογοτεχνικό διαγωνισμό της Societa' Dante Alighieri και διάφορα κείμενά μου κι αφιερώματά μου έχουν δημοσιευτεί στον ηλεκτρονικό τύπο και σε εφημερίδα.Τα τελευταία οκτώ χρόνια είμαι δημοσιογράφος  στο διαδικτυακό περιοδικό klik, όπου ετοιμάζω συνεντεύξεις,  αφιερώματα για κορυφαίες προσωπικότητες και γράφω προσωπικές θέσεις σε ψυχολογικά και άλλα θέματα που λίγο πολύ όλους μας απασχολούν. Τον Ιούνιο του 2019, εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο αυτοβελτίωσης :"7 λέξεις που σημάδεψαν την καρδιά μου" από τον Εκδοτικό Οργανισμό Λιβάνη. Τον Δεκέμβριο του 2020, εκδόθηκε το νέο μου βιβλίο με τίτλο : "Ο άγγελος και το Κουτί της Πανδώρας" από την Ελληνοεκδοτική.


Όποιος με γνωρίζει καλά, νομίζω ότι θα πει πως είμαι ήρεμη δύναμη. Λογική και ισορροπημένη. Δεν μου αρέσουν οι εντάσεις. Σε δυσάρεστες περιπτώσεις όπως αδικίας, προδοσίας, αχαριστίας, ατιμίας, προσβολής, αντιμετωπίζω με ευθύτητα όποιον μου προκαλεί αυτά τα συναισθήματα και προχωρώ μπροστά δίχως να κοιτάξω πίσω. Πιστεύω ότι οι δυσκολίες και τα εμπόδια είναι αυτά που μας δίνουν μαθήματα ζωής και την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τον εαυτό μας και να δοκιμαστούμε. Η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας. Και κάτι να μην πάει καλά, όλα βρίσκουν το δρόμο τους. Ό,τι συμβαίνει έχει νόημα και αξία. Μέσα από τις όποιες δυσκολίες μπορεί να βγει στην επιφάνεια ένας νέος, βελτιωμένος εαυτός μας. Είναι σαν να πας να κάνεις μια βουτιά στο νερό από κάποιο βατήρα. Για να πάρεις φόρα και να αναδυθείς, πρέπει να φτάσεις στον πάτο.


Η δουλειά μου στον χώρο της δημοσιογραφίας και των ΜΜΕ είναι για μένα πηγή έμπνευσης και προσωπικής ικανοποίησης. Είναι μια διαδικασία αυτογνωσίας και δημιουργίας, όπου έχω την ευκαιρία να εξερευνήσω διάφορα θέματα και να μοιραστώ τις σκέψεις αλλά και τις γνώσεις μου με το κοινό. Ο κλάδος αυτός μου επιτρέπει να έρχομαι σε επαφή με εξαιρετικές προσωπικότητες από διάφορους κλάδους και να ανακαλύπτω τις ιστορίες τους. Κάθε συνέντευξη, κάθε άρθρο ανοίγει νέες πόρτες γνώσης και αντίληψης. Το να είμαι μητέρα, και εργαζόμενη ταυτόχρονα αποτελεί μια συναρπαστική πρόκληση. Μέχρι στιγμής, λόγω του ύφους της δουλειάς μου - μπορώ να εργάζομαι και από το σπίτι και ώρες που τα παιδιά μου είτε είναι στο σχολείο, είτε κοιμούνται- οπότε δεν με στερούνται ποτέ και δεν αντιλαμβάνονται καν ότι εργάζομαι. Είμαι για εκείνα μια full-time μαμά και το απολαμβάνουν. Όσο για τα επαγγελματικά μου σχέδια, αυτό που επιθυμώ είναι όσο γίνεται να μαθαίνω περισσότερα, να βελτιώνομαι και να εμπνέω τους αναγνώστες μου με τα κείμενά μου. Το τι θα γίνει στην πορεία εμείς δεν το ξέρουμε… Κάποια ανώτερη δύναμη έχει δημιουργήσει ένα πλάνο για τον καθένα μας που δεν γνωρίζουμε μέχρι να το βιώσουμε… Κι αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της ζωής. 


Τι σημαίνει για σένα η δουλειά σου και ο κλάδος σου;  

Πώς νιώθεις; Τι σου κάνει καλά την καρδούλα σου; 


Η δουλειά μου και ο κλάδος μου αντιπροσωπεύουν το ενδιαφέρον και την ποικιλία που αναζητώ στη ζωή μου. Μέσω του δημοσιογραφικού πεδίου και της συγγραφής, έχω την ευκαιρία να εξερευνώ θέματα που με συναρπάζουν. Μου αρέσει να μοιράζομαι σκέψεις, συνεντεύξεις και προσωπικές θέσεις με τους αναγνώστες μου. Αυτό όμως που κάνει όμως καλά την καρδιά μου είναι η αγκαλιά των παιδιών μου. Με τον ερχομό τους στη ζωή μου, ήταν σαν να άνοιξε μέσα μου μια πόρτα με πρωτόγνωρα, υπέροχα, μοναδικά, απερίγραπτα συναισθήματα που δε φανταζόμουν ότι υπήρχαν. Ο γιος μου και η κόρη μου είναι οι καλύτεροι δάσκαλοι στη συναισθηματική μου ανάπτυξη. Η κινητήρια δύναμή μου.  Μαζί τους γνωρίζω τη ζωή από την αρχή.  Αυτό που επίσης με ηρεμεί, είναι να νιώθω πως έχω δίπλα μου ανθρώπους αληθινούς ( κι ας είναι λίγοι), οι οποίοι θα χαρούν με τη χαρά μου και θα μου σταθούν στην όποια δυσκολία μου. Κι αυτό να είναι αμοιβαίο φυσικά.  Με ευχαριστεί λοιπόν, ό,τι με καθρεφτίζει. 


Νιώθεις ότι ο ρόλος, η θέση, η τοποθέτηση, η ουσία,

η εικόνα της Γυναίκας του 2023-24 είναι σε καλό επίπεδο; 


Πιστεύω πως η θέση και η εικόνα της Γυναίκας του 2023-2024 εξελίσσονται θετικά. Βλέπω μια αυξανόμενη αναγνώριση των γυναικών σε όλους τους τομείς, ενισχύοντας τη συμμετοχή τους σε κοινωνικά, επαγγελματικά και πολιτικά ζητήματα. Παράλληλα, παρατηρώ μια αυξανόμενη προσπάθεια για διαφοροποίηση και αναγνώριση των διαφορετικών ρόλων και επιλογών που μπορούν να έχουν οι γυναίκες.Ωστόσο, παρά τη θετική πορεία προς την ισότητα, παράλληλα υπάρχουν και προκλήσεις που απαιτούν περαιτέρω προσπάθειες για ισότητα και δικαιοσύνη. Ενώ υπάρχει αυξανόμενη αναγνώριση των γυναικών σε πολλούς τομείς, οι αυξανόμενες περιπτώσεις γυναικοκτονιών στην Ελλάδα αναδεικνύουν τη σοβαρότητα της κατάστασης. Απαιτείται ενεργός προσπάθεια για την ενίσχυση της νομοθεσίας, της ευαισθητοποίησης και της υποστήριξης των θυμάτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η δικαιοσύνη για όλες τις γυναίκες.


Τι θα έλεγες σε μια κοπέλα ένα παλικαρι... κοντά στα 17-22, που

θελουν να στραφούν στα ΜΜΕ και την Δημοσιογραφία; 


Σε έναν νέο άνθρωπο που κάνει το ξεκίνημά του στον χώρο της δημοσιογραφίας θα τον ενθάρρυνα ν’ ακολουθήσει το πάθος του και να εξερευνήσει διάφορους τομείς των ΜΜΕ και της Δημοσιογραφίας. Συνιστώ να αποκτήσει ποικιλία δεξιοτήτων, όπως στη συγγραφή, στην επικοινωνία, και στα πολυμέσα. Να μελετήσει συγγραφείς, να διαβάσει όσο περισσότερα βιβλία μπορεί, να μην επαναπαυτεί ό,τι και αν καταφέρει και να μην πάψει ποτέ να αναζητά τη γνώση και την αλήθεια. Να διατηρεί πνεύμα περιέργειας, να παρακολουθεί τις εξελίξεις στον χώρο και να δημιουργήσει δίκτυο επαφών. Η εκπαίδευση, η πρακτική εμπειρία και το ανοικτό μυαλό θα του επιτρέψουν να αναπτύξει μια επιτυχημένη καριέρα στα ΜΜΕ και τη Δημοσιογραφία. Και κάτι ακόμα, να γράφει με… την καρδιά του!


Πες μας μια αισιόδοξη, ανθρώπινη και φωτεινή σκέψη 

σου με γνώμονα και άξονα το 2024;


Στο φως του 2024, η αισιοδοξία μου εστιάζεται στη δύναμη των συναισθημάτων που ενώνουν τους ανθρώπους. “Ποτέ άλλοτε οι στέγες των σπιτιών των ανθρώπων δεν ήταν τόσο κοντά η μία στην άλλη, όσο είναι σήμερα. Και ποτέ άλλοτε οι καρδιές των ανθρώπων δεν ήταν τόσο μακριά η μία από την άλλη, όσο είναι σήμερα” σημειώνει πριν χρόνια ο Αντώνης Σαμαράκης σε ένα βιβλίο του με τίτλο Ζητείται Ελπίς. Με τον πολιτισμό και την τεχνολογία, οι αποστάσεις μπορεί να μίκρυναν, ωστόσο ο άνθρωπος απομακρύνεται κι όλο απομακρύνεται από τον συνάνθρωπό του. Οι διαπροσωπικές σχέσεις έχουν αντικατασταθεί με emoticοns και chats. Οι περισσότεροι είμαστε σκυμμένοι πάνω από μια οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή πληκτρολογώντας ασταμάτητα. Κι αυτή είναι η κυρίαρχη μορφή επικοινωνίας.  Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής που ζούμε είναι τόσο γρήγοροι που μπορεί να μας διευκολύνει αυτή η μορφή επικοινωνίας. Ωστόσο, η δική μου ευχή είναι οι καρδιές των ανθρώπων να πάψουν να γίνονται ολοένα και πιο σκληρές ή απόμακρες και να μπορούν να συνενώνονται. Στα νέα παιδιά που είναι το μέλλον του κόσμου μας και που μεγαλώνουν μπροστά σε οθόνες,  να μπορεί να γεννηθούν όμορφα συναισθήματα, όπως η αγάπη και η ανθρωπιά. Όσο για τους πολέμους, ευελπιστώ ότι οι παγκόσμιες προσπάθειες για τη διατήρηση της ειρήνης και της διπλωματίας θα ενισχυθούν.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου