Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Χριστιάνα Θάνου: Όπως έχω μάθει στα games, εάν στον δρόμο σου βλέπεις εχθρούς, τότε σημαίνει πως προχωράς και προς την σωστή κατεύθυνση




Επιμέλεια Συνέντευξης: Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς 

Την Χριστιάνα Θάνου δεν χρειάζεται να είσαι πολύ... μπασμένος στον χώρο του ελληνικού gaming για να την ξέρεις. Άλλωστε, δεν ασχολείται μόνο με αυτό. Είναι μόλις 25 και έχει κάνει αρκετά, θα έλεγε κάνεις πολλά. Για πολλούς είναι ίσως και ένα άτομο που ''αγαπάνε να μισούνε''. 

Σίγουρα αποτελεί δείγμα επιτυχίας ότι ο κόσμος την ξέρει πλέον με το μικρό της όνομα. Βρήκαμε λοιπόν πρόσφατα λίγο χρόνο και κάναμε μια μικρή κουβέντα - συνέντευξη. Τελικά επιλέξαμε να την ανεβάσουμε κιόλας και την ευχαριστώ για αυτό. Φίλες/φίλοι gamers και όχι μόνο... Enjoy!
 - Χριστιάνα, πες μας τα βασικά πράγματα για σένα. Καταγωγή. Ηλικία. Σπουδές. Επάγγελμα etc.

- Αρχικά αγαπάω τον ωραίο Πειραιά στον οποίο έχω μεγαλώσει. Είμαι 25, έχω τελειώσει Πληροφορική και Game Development ενώ… κάτι σπουδές Γεωπονίας ακόμα περιμένουν! Είμαι βοηθός αρχισυντάκτη στο GameWorld.gr και γενικότερα συνεργάτης σε projects με διάφορες εταιρίες.

- Αυτή την περίοδο με την ασχολείσαι αγαπητή. Είτε σε επαγγελματικό επίπεδο, είτε σε επίπεδο χόμπι - αθλητισμού ή κάποια εξω-επαγγελματική δραστηριότητα γενικά.

- Αγαπάω το Muay Thai κυρίως για το παραδοσιακό κομμάτι του και το βρίσκω σαν ωραίο τρόπο διαφυγής από την ρουτίνα που φέρνει η καθημερινότητα. Επαγγελματικά ασχολούμαι με διάφορα projects, είτε έχουν να κάνουν με τον κλάδο του game development, είτε απλά με δημοσιογραφία πάνω στην τεχνολογία και τα games. Η δουλειά μου δεν είναι ποτέ σταθερή και για αυτό μου δίνει μεγάλη ελευθερία κινήσεων και ωραρίων αλλά υπάρχουν και περιόδοι που δουλεύω 24/7. 

- Τι είναι για σένα ο χώρος του gaming;

- Ένας χώρος χωρισμένος σε στρατόπεδα. Από την μία έχουμε τους all around gamers που θα ξέρουν τα περισσότερα video games που κυκλοφορούν και θα έχουν παιξει κάμποσα με αποτέλεσμα να μπορείς να κάνεις μια σωστή κουβέντα για ώρες. Από την άλλη έχουμε τους e-sports gamers οι οποίοι μπαίνουν στον χώρο περισσότερο για τα χρήματα, την φήμη και το drama.

- Ποια τα παράπονα σου και ποια τα καλά λόγια που μπορείς να εκφράσεις για τα άτομα από τον χώρο αυτό; 

- Τα καλά λόγια έχουν να κάνουν μόνο με άτομα τα οποία αν και από αντίπαλα στρατόπεδα, βοηθάνε και κρατάνε μια τυπικότητα. Υπάρχουν όμως και άλλα άτομα τα οποία δεν διστάζουν να προκαλούν με τα λόγια τους και να προσπαθούν να αρχίσουν κάθε είδους κόντρα. Βέβαια αυτό εμένα δεν με απασχολεί και τόσο. Όπως έχω μάθει στα games, εάν στον δρόμο σου βλέπεις εχθρούς, τότε σημαίνει πως προχωράς και προς την σωστή κατεύθυνση.

- Ως γυναίκα και μάλιστα νέα σε ηλικία έχεις δεχτεί κάποιας μορφής μπούλινκ στον χώρο που συναναστρέφεσαι; Εκφράσου ελεύθερα (γελάω). 

- Όταν ξεκίνησα στον χώρο του gaming δεν υπήρχε γυναίκα να κάνει ότι κάνω ούτε για δείγμα. Δεν ήξερα ούτε πως να φερθώ, να μιλήσω, να ντυθώ, να φτιάξω τα μαλλιά μου! Δεν είχα κάποιο role model και έκανα ότι θεωρούσα εγώ καλύτερο. Το θέμα είναι ότι επειδή στην Ελλάδα ήμουν η πρώτη που έβγαινε να κάνει review ένα ποντίκι ας πούμε, ο Έλληνας δεν το γούσταρε αυτό. Ο Έλληνας γουστάρει να παίξει FIFA με την Χριστιάνα άλλα όχι να βγει εκείνη και να του πει για το νέο πληκτρολόγιο και αν είναι καλό. Αυτό είναι πολύ για εκείνον, εκείνος ξέρει καλύτερα το συγκεκριμένο περιφερειακό ακόμα και αν δεν έχει κυκλοφορήσει καν στην αγορά για να το τεστάρει ο ίδιος και αν η Χριστιάνα το δοκίμαζε για δύο εβδομάδες κάθε μέρα. Στην συνέχεια ένα μεγάλο ποσοστό με αποδέχτηκε βέβαια. Το μυστικό είναι στην επιμονή και στο ότι δεν μασάω. Όπως δεν άφησα ποτέ στο σχολείο να με πειράξει κανένα παιδί, έτσι και εδώ δεν άφησα κανέναν να “σπάσει” το ηθικό μου.

- Τι ετοιμάζεις για την χρονιά αυτή. Τι έχεις στο νου σου; Αν θες δεν απαντάς!

Μυστικό... (γελάει)

- Σαν άτομα της νέας γενιάς πως βιώνεις την φάση που περνά ή χώρα μας - οικονομικά και πολιτικά - εδω και περίπου 10 χρόνια;

- Προσωπικά στεναχωριέμαι που μια τόσο όμορφη χώρα όπως η Ελλάδα βρίσκεται σε αυτό το σημείο. Δεν θα έλεγα πως έχω ιδιαίτερες δυσκολίες διότι μέχρι στιγμής όποτε έχω ψάξει για δουλειά την έχω βρει. Υπάρχουν όμως άλλοι που δεν είναι τόσο τυχεροί και δυσκολεύονται για τα βασικά. Για αυτό προσπαθώ σε ότι περνάει από το χέρι μου να βοηθάω.

- Ποιο το μότο σου Χριστιάνα;

- Άκου το ένστικτό σου!

- Μια ευχή ή αν θες καλύτερα μια θετική σκέψη για την νέα χρονιά.

- Όχι άλλες τρομοκρατικές επιθέσεις, παρακαλώ!

- Να είσαι καλά Χριστιάνα, ευχαριστώ για τον χρόνο σου!

- Εγώ ευχαριστώ Θωμά! 













4 σχόλια :

  1. Κύριε Μαρκόπουλε, καλό θα ήταν να κάνετε και ένα spell check πριν ανεβάσετε άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. - Δεν θα έλεγα πως έχω ιδιαίτερες δυσκολίες διότι μέχρι στιγμής όποτε έχω ψάξει για δουλειά την έχω βρει. Υπάρχουν όμως άλλοι που δεν είναι τόσο τυχεροί και δυσκολεύονται για τα βασικά.

    με τοσο μεγαλα "προσοντα" και αναγνωρισημοτητα λογικο, οχι οτι εχει και καμια αναγκη απο εργασια αν κρινω απο τα πολυτελη αυτοκινητα και ταξιδια που ανεβαζει συνεχεια στο instagram, USA δεν την εχω να δει πηγαινει ποτε μονο λογω χαρτιων ....

    - Όχι άλλες τρομοκρατικές επιθέσεις, παρακαλώ!

    πιο πιθανο ειναι να παμε του χρονου στον Αρη και να γυρισουμε πισω παρα να μην εχουμε τρομοκρατικα χτυπηματα για τους επομενους 12 μηνες - IQ αμοιβαδας η κρυφοαλβανιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. SoFGR την έχεις γνωρίσει την κοπέλα και μιλάς έτσι? Η "κρυφοαλβανιδα" όπως την λες εσύ ότι έχει κάνει (π.χ. ταξίδια, βόλτες με ακριβά αυτοκίνητα κλπ) το έχει κάνει δουλεύοντας πολυ σκληρά και όχι επειδή κάποιος της το χάρισε για τα "μεγάλα προσόντα" της. Δούλεψε και δουλεύει παρα πολύ και αν δεν δυσκολεύεται να βρει δουλειά είναι επειδη αυτό φαίνεται με το που την γνωρίσεις. Είχα την τιμή να την ζήσω για δυο χρόνια ως συμφοιτητής και μπορώ να ορκιστώ ότι είναι απο τα ποιο εργατικά, ταπεινά και σεμνά άτομα που έχω γνωρίσει.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή