Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Μαρία - Μαρουσώ Μαρκουίζου | Πιστεύω πραγματικά ότι οι Έλληνες αξίζουμε το καλύτερο, χρέος μας είναι να το βρούμε ή να το φτιάξουμε

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Μαρια Μαρκουιζου, κοντινό πλάνο

Αρχικά αγαπητή Μαρία θα μου πεις τα βασικά για σένα και το έργο σου: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας κλπ. 

Κατάγομαι απ τη Πάρο απ τη  πλευρά της μαμάς και από Τήνο απ το μπαμπά. Έχω σπουδάσει φιλόλογος-λαογράφος και το έκανα για μικρο διάστημα, αργότερα δούλευα σαν υπεύθυνη θυρίδων στο Ταχ. Ταμιευτήριο και στη Εurobank, έκανα και άλλες πολλές δουλειές να σταθώ στα πόδια μου όπως π.χ. πώληση σε κατάστημα ρούχων, ασχολήθηκα κ με τη μόδα κλπ. Τα χόμπι μου είναι πολλά, φτιάχνω πινάκες σε μουσαμά, σχεδιάζω φο-μπιζού , ράβω πλέκω τσάντες, στολίζω σαγιονάρες στολίζω κι ράβω μπλουζάκια κ μαγιό. Ασχολούμαι πολύ με το γυμναστήριο, είναι κάτι που δε θα βγει ποτέ απ τη ζωή μου.

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Αυτό το καιρό δεν εργάζομαι μόνιμα, είμαι στο ''new model αgency'' και το προσπαθώ με τη μόδα, πάω σε καστινγκ κ το ψάχνω πολύ με τη  τηλεόραση. Στα σχέδια μου είναι να ασχοληθώ με το χώρο της τηλεόρασης και ταυτόχρονα επιλεκτικά κ με τη μόδα.

Ως δραστήρια και δυναμική γυναίκα 
και μάλιστα νέα βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ στον επαγγελματικό σου χώρο;

Ναι! Στο χώρο αυτό έχω βιώσει και βιώνω διακρίσεις από ανθρώπους μέσα στα καλλιτεχνικά ... είναι τραγικό. Δε θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου μια φράση ενός ανθρώπου μέσα στο χώρο αυτό που μου πε ... καριέρα δε θα κάνεις ποτέ στη μόδα ο χώρος λειτουργεί αλλιώς και πρέπει να κάνεις και "υποχωρήσεις". Επίσης έχω φύγει από πρακτορείο γιατί μου έχουν πει ότι θέλουν να κάνουν "γνωστή" κάποια κοπέλα και θα τη κάνουν! Ναι λοιπόν! Υπάρχουν και γίνονται διακρίσεις!

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα; 

Βέβαια και είμαι πολύ ευαίσθητη σε ο,τι άφορα τη πατρίδα μου, τη γλώσσα μου, τη πολίτικη, την αδικία που βιώνει ο Ελληνας σε πολλούς τομείς κ ειδικά στον οικονομικό και στα θέματα ιστορίας, γλώσσας μαι και εδάφους. Εννοείτε  ότι τα περιβαλλοντολογικα ζητήματα πρέπει να μας αφορούν όλους. Η φύση  είναι η ίδια μας η ζωή!

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); 
Τι σε ενοχλεί; 
Βλέπεις φως; 

Νομίζω ότι αυτή η γενιά μέσα στην οποία ανήκω κι γω ... δεν έχει όραμα ... δεν ευαισθητοποιηται  από όσα δεινά μας έχουν βρει. Κι αν κάποιοι φωνάζουν σε εισαγωγικά ... κανείς δε πράττει πλέον ... δυστυχώς βολευόμαστε στα έτοιμα...ο νεοέλληνας έμαθε να βολεύεται ... δε πονά τη πατρίδα του, πονά μόνο τον εαυτό του. Επίσης με ενοχλεί πολύ το ότι ανάμεσα στα δυο φύλα έχει χαθεί το πιο απλό ... το να απλώσεις το χέρι με αγάπη  σε έναν άλλον άνθρωπο ... κυριαρχεί ο ατομισμός  και χάθηκε το συναίσθημα ... η ζωή μου, ο θάνατος σου κλπ.


Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 
Η φράση που σε παρακινεί.

Θέλω πάντα να έχω ελπίδες  για ένα καλύτερο μέλλον κ τρόπο ζωής ... οι Ελληνες αξίζουν τα καλύτερα και εύχομαι να έρθουν καλύτερες μέρες και για μας και τη πατρίδα μας. Αυτό που  λέω πάντα στον εαυτό μου είναι "ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ  ΦΕΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ". Μια φράση που πάντα με παρακινεί είναι... ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ!



































Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου