Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Κατσογρεσάκη Κυριακή | Η Κρητικιά που κατακτά τους αιθέρες με την Βασιλική Emirates


Αρχικά αγαπητή Κυριακή θα μου πεις τα βασικά για σένα και την ζωή σου: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας κλπ. 

Κατάγομαι από την Κρήτη και συγκεκριμένα από ένα χωριό που βρίσκεται κοντά στη Σητεία, τη Ζήρο. Είμαι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ρεθύμνου. Λίγο μετά που πήρα το πτυχίου του Πανεπιστημίου βρήκα την πρώτη μου δουλειά ως αεροσυνοδός στο Ηράκλειο της Κρήτης. Στη συνέχεια έβαλα στόχο να ενταχθώ στην Emirates. Τρία χρόνια λοιπόν πριν ,επιλεγμένη ανάμεσα σε 700 κοπέλες ξεκίνησα το ταξίδι μου στο φαντασμαγορικό Ντουμπάϊ . Έμεινα στην Emirates για 2 χρόνια και στη συνέχεια αποφάσισα να κάνω ένα βήμα παραπάνω, να δουλέψω σε ιδιωτικά αεροσκάφη. Αρχικά υπέγραψα ένα συμβόλαιο 3 μηνών σαν δοκιμαστική περίοδο και στη συνέχεια μου δόθηκε το συμβόλαιο επ’ αορίστου.  Ένας από τους όρους του συμβολαίου είναι η «ρήτρα εμπιστευτικότητας». Ο παραπάνω όρος προϋποθέτει πως υποχρεούμαι να τηρώ απόλυτη εχεμύθεια για μη δημοσιοποίηση των απόρρητων πληροφοριών. Νοιώθω πολύ τυχερή που κατάφερα να ενταχθώ στη Βασιλική αυτή Οικογένεια καθώς δεν το βιώνω σαν εργασία αλλά σαν μια ευχάριστη εμπειρία, σαν διακοπές λόγω του ότι δεν κάνουμε πολλές πτήσεις το μήνα και σε κάθε προορισμό μένουμε αρκετές ημέρες ώστε να μπορώ να ξεκουράζομαι και να εξερευνώ τον εκάστοτε προορισμό. Θα μπορούσα να πω ότι η μεγαλύτερη δυσκολία για μια αεροσυνοδό είναι το τζετ λαγκ. Πολλές φορές κάνουμε υπερατλαντικές πτήσεις όπου υπάρχει μεγάλη διαφορά ώρας και η προσαρμογή στην νέα ζώνη δεν είναι εύκολη . 

Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Το συμβόλαιο μου περιλαμβάνει ένα μήνα συνεχόμενης εργασίας και τον αμέσως επόμενο μήνα έχω ρεπό, κάτι που μου δίνει αρκετό ελεύθερο χρόνο για να μπορέσω να  εκπληρώσω τον επόμενο στόχο μου...να γίνω πιλότος! Το να γίνω πιλότος δεν ήταν όνειρο ζωής. Η ιδέα γεννήθηκε στο μυαλό μου τις πρώτες μέρες που μετακόμισα στο Ντουμπάϊ. Σκεφτόμουν πως εφόσον ξενιτεύτηκα έπρεπε να κάνω στη ζωή μου κάτι που ν’αξίζει τον κόπο , ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό από τους πολλούς. Έτσι κ έκανα την σκέψη πράξη... Απώτερος στόχος μου είναι να τελειώσω όσο πιο σύντομα μπορώ την εκπαίδευση ως πιλότος, να ενταχθώ σε κάποια αεροπορική εταιρεία και να ταξιδέψω όπου δεν φτάνει το μυαλό! Νοιώθω πολύ ευλογημένη που μέχρι τώρα έχω καταφέρει να ταξιδέψω σε τόσους πολλούς προορισμούς. Κάποια από τ’αγαπημένα μου ταξίδια είναι: Λας Βέγκας, Μαϊάμι, Λος Άντζελες, Μπαλί, Σεϋχέλλες, Μαυρίκιος, Μαλδίβες και Νέα Ζηλανδία.

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας; 

Οι δικοί μου είχαν πάντα εμπιστοσύνη στις αποφάσεις μου και δεν ανησυχούν που έχω μετακομίσει στο εξωτερικό καθώς φροντίζω να πηγαίνω αρκετά συχνά στην Κρήτη για να τους βλέπω. Δεν μπορώ ν’αρνηθώ όμως πως αν μου λείπει κάτι στο εξωτερικό αυτό είναι «το φαγητό της μανούλας». Δεν ξέρω αν θα επαναπατριζόμουν κάποια στιγμή στην Ελλάδα, δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πλάνο στο μυαλό μου αυτή την στιγμή. Απολαμβάνω αρκετά την ζωή μου στο Ντουμπάϊ. Είναι άλλος κόσμος εδώ. Το γεγονός και μόνο πως υπάρχει καλοκαίρι όλο το χρόνο είναι σαγηνευτικό για μένα που είμαι λάτρης της θάλασσας. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να απομυθοποιήσω έναν μύθο όσον αφορά την ζωή της γυναίκας στο Ντουμπάϊ. Η ζωή στο Ντουμπάϊ για μια γυναίκα δεν είναι δύσκολη, δεν μας επιβάλει κάποιος να φοράμε μπούργκα και έχουμε όλα τα δικαιώματα. Η προσαρμογή μου ήταν εύκολη και ανέπτυξα πολύ γρήγορα καινούριες φιλίες. Πάντα ήθελα να ζήσω στο εξωτερικό και χαίρομαι ιδιαίτερα που το έχω καταφέρει. 

Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 
Η φράση που σε παρακινεί.

Θεωρώ πως η πιο σημαντική στιγμή είναι όταν «...τα μακάρι, γίνονται επιτέλους»! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά απ’αυτήν της επιτυχίας! 

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Katsogresaki Kiriaki, χαμογελάει, γρασίδι, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Katsogresaki Kiriaki, χαμογελάει, κείμενο

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Katsogresaki Kiriaki









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου