Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Τσίπρας: Φτάσαμε στα όρια μας - Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου

ΤΣΙΠΡΑΣ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ



«Αισθάνομαι την ηθική και πολιτική υποχρέωση να θέσω στη δική σας κρίση όσα έπραξα. 

Για αυτό και αποφάσισα να υποβάλω την παραίτησή μου και την παραίτηση της κυβέρνηση» τόνισε στο διάγγελμα του ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.

«Εσείς θα αποφασίσετε αν η συμφωνία που πετύχαμε παρέχει προϋποθέσεις να ξεπεραστούν τα αδιέξοδα για να μπούμε σε τροχιά απαλλαγής των Μνημονίων. 

Εσείς θα αποφανθείτε ποιος και πως θα οδηγήσει την Ελλάδα και θα διαπραγματευτεί απομείωση του χρέους» υπογράμμισε.

«Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. 

Είναι περήφανος για όσα πέτυχα εγώ και η κυβέρνησή μου. 

Διαπραγματευτήκαμε σκληρά, αντέξαμε εκβιασμούς, φτάσαμε στα όρια» επισήμανε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου