Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

Αγγέλα Σιδηροπούλου: Μέσα από την τέχνη προσπαθώ να περνάω μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου

Αποτέλεσμα εικόνας για σιδηροπουλου αγγελα

Αρχικά θα μου πεις τα βασικά: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας κλπ. 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα . Η καταγωγή μου είναι από την Βέροια. Είμαι απόφοιτος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας και της Δραματικής Σχολής του Ν.Ε.Θ του Γιώργου Αρμένη. Έχω συνεργαστεί με τον Γιώργο Αρμένη, τον γιό του Κάρολο Αρμένη τον Σωτήρη Χατζάκη με τις Τρωάδες του Ευριπίδη στην Επίδαυρο, τον Δημήτρη Μαλισσόβα με το μιούζικαλ Evita και Hair, τη Θέμιδα Μαρσέλλου με το μιούζικαλ Jesus Christ Superstar , τον Νίκο Παναγιωτόπουλο στην ταινία  “Η κόρη του Ρέμπραντ”, τον Γιάννη Σμαραγδή στην ταινία "Νίκος Καζαντζάκης". Ασχολoύμαι από μικρή με τη μουσική, παίζω πιάνο και γράφω στίχους. 



Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Τον Ιούνιο κυκλοφόρησα το πρώτο μου single με τη Heaven Music, το οποίο ονομάζεται Εύθραυστον και είναι μόνο η αρχή γιατί είμαστε στην προετοιμασία ενός ολοκληρωμένου μουσικού άλμπουμ που θα κυκλοφορήσει μέσα στον χειμώνα, οπότε έχουμε αρκετή δουλειά αλλά είμαι πολύ ενθουσιασμένη. 



Ως γυναίκα και μάλιστα νέα βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ στον επαγγελματικό σου χώρο;

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αντιμετωπίσει ως τώρα κάποιου είδους διάκριση/μπούλινγκ , χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κρούσματα σε όλους τους χώρους ανεξαρτήτου επαγγέλματος. 




Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη; 

Προσπαθώ να συνεισφέρω όσο μπορώ σε όσους έχουν ανάγκη. Με προβληματίζουν θέματα που έχουν να κάνουν κυρίως με τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Μέσα από την τέχνη προσπαθώ να περνάω μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου ... τροφή για σκέψη.

Αποτέλεσμα εικόνας για σιδηροπουλου αγγελα


Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); 

Είμαστε μια γενιά ταυτόχρονα ευνοημένη αλλά και άτυχη. Η πολιτική αστάθεια της χώρας μας, συνέπεια της οποίας είναι η κρίση την οποία βιώνουμε όλοι οι Έλληνες έχει κάνει τη γενιά μου να μένει στάσιμη και να μην δημιουργεί προϋποθέσεις για να πραγματώσει τα όνειρά της.  

Αποτέλεσμα εικόνας για σιδηροπουλου αγγελα

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας;

Δύσκολα όπως όλοι μας, προσπαθώ να είμαι θετική και αισιόδοξη γιατί πιστεύω πως αν είμαστε αρνητικοί και μίζεροι δεν μας βοηθάει σε κάτι. Οικονομικά δυσκολεύομαι γιατί δοκιμάζεται και ο δικός μου χώρος όπως οι περισσότεροι χώροι στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Πολιτικά με προβληματίζει το μέλλον της χώρας μας.



Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο;

Υγεία και ένα καλύτερο μέλλον για την Ελλάδα και τους Έλληνες που δοκιμάζονται αυτή τη στιγμή. 



Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί.

Αυτό που με παρακινεί είναι η ζωή που προχωράει. Γι’ αυτό ζώ τη στιγμή εδώ και τώρα.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου