Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο...

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο...

Τσαμπάκου Δήμητρα
Υπεύθυνη σε Θέματα Εστίασης
Επαγγελματίας Μπασκετμπολίστρια
Μητέρα ενός υπέροχου σκύλου, του Άρη

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα

Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο! 

Αγαπητέ πελάτη να ξέρεις ΔΕΝ έχεις πάντα δίκιο! Θέλω να σου προσφέρω μια φιλοξενία όπως όταν θα έρθεις στο σπίτι μου, ένα καλό καφέ η ποτό η ακόμη κ ένα πολύ νόστιμο φαγητό. 

Όμως...

• Όταν θα μπεις και θα σου πω ''Καλημέρα'' ανταπέδωσε το μου
• Μην φωνάζεις και μην με χτυπάς στον πλάτη για να παραγγείλεις ενώ εξυπηρετώ κάποιον εκείνη τη στιγμή (σε έχω δει) 
• Σταμάτα να ισχυρίζεσαι πως σου εχω βάλει να πιεις κάτι άλλο από αυτό που μου έχεις ζητήσει (γιατί να το κανω αυτό); 
• Μην μου κάνεις νοήματα και χειρονομίες, μίλησε μου! 

Ζούμε σε μια εποχή που η ευγένια χαρακτηρίζεται από πολλούς ως αδυναμία. Δεν είναι έτσι. Αδύναμος είσαι όταν βγαίνοντας σε ένα μαγαζί σκέφτεσαι πως επειδή αυτός που έχεις απέναντι σου ειναι σε πιο μειονεκτική θέση και δεν μπορεί να αντιδράσει σε οτι και αν του πεις, οσο κι αν τον προσλάβεις. 

Αναλογίσου τι θα γινόταν αν στη θέση του σερβιτόρου που έχεις μπροστά σου ήταν το δικό σου παιδι και καποιος αλλος απλά τον προσέβαλε λέγοντας του όσα λες εσύ τώρα! Αγαπητέ πελάτη είμαι εδώ για να σε ΄΄Εξυπηρετήσω΄΄ και ΟΧΙ για να σε ΄΄Υπηρετήσω΄΄!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου