Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Κόλλια Τζούλια | Η Οικονομολόγος με Μ.Sc. που κατακτά τον χώρο της μόδας


Τζούλια, πες μας τα βασικά για σένα: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, ενδιαφέροντα κλπ. 

Η καταγωγή μου είναι από την Πάτρα, από όπου έφυγα σε μικρή ηλικία. Έζησα 3 χρόνια εξωτερικό και συγκεκριμένα Βόρεια Αγγλία. Τα τελευταία 3 χρόνια ζω και εργάζομαι ως μοντέλο στην Αθήνα. Το πρώτο μου πτυχίο είναι από το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ πρόσφατα είχα και τη τελετή αποφοίτησής μου για το Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών μου από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παρόλο που ο ελεύθερος μου χρόνος είναι αρκετά περιορισμένος, δεν αποφεύγω να γυμνάζομαι όσο πιο τακτικά μπορώ. Κάνω personal και συγκεκριμένα pilates και trx.

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Αυτή τη περίοδο όπως ήδη ανέφερα εργάζομαι ως μοντέλο. Το ''mystylerocks'' του ΣΚΑΙ και η αναγνωρισιμότητα που έλαβα μέσα από αυτό φυσικά και βοήθησε στη δουλειά μου. Μου έχουν γίνει αρκετές προτάσεις, τις οποίες θα πρέπει να επεξεργαστώ και να αποφασίσω τι είναι καλύτερο για έμενα και το μέλλον μου.

Ως δραστήρια και δυναμική γυναίκα και μάλιστα νέα και ανερχόμενη στον επαγγελματικό και κοινωνικό στίβο βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ στον εργασιακό σου χώρο;

Ναι φυσικά κι έχω βιώσει κι εγώ όπως και αρκετός κόσμος καταστάσεις bullying. Όχι όμως τόσο στον εργασιακό τομέα. Πλέον έχοντας βιώσει κάποια πράγματα κ έχοντας μεγαλύτερη εμπειρία γνωρίζω πολύ καλά πως να αντιμετωπίζω παρόμοιες καταστάσεις.

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, διεθνή, περιβαλλοντικά, πολιτικά ζητήματα; 
Ζεις ενεργά το σήμερα;

Φυσικά και είμαι ενεργό μέλος της κοινωνίας μας. Η αδιαφορία άλλωστε δεν επέφερε ποτέ καμία αλλαγή! Κι αυτή η χώρα χρήζει μεγάλων αλλαγών.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); 
Τι σε ενοχλεί; 
Βλέπεις φως; 
Τι οφείλουμε σαν νέα γενιά προς την Ελλάδα; 

Δεν μου αρέσει να παραπονιέμαι. Ότι έγινε, έγινε. Δε Θα αναλωθώ στο να ρίξω ευθύνες σε κάποιον συγκεκριμένα. Συνεχίζουμε από εδώ που είμαστε και δουλεύουμε σκληρά για ένα καλύτερο μέλλον τόσο για εμάς όσο και για τα παιδιά μας.

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας; 
Τι λες σε έναν νέο/μια νέα που έφυγε ή ετοιμάζεται να φύγει έξω;

Είμαι αρκετά προβληματισμένη για την όλη κατάσταση της κοινωνίας μας. Επειδή όμως έζησα στο εξωτερικό θα πω σε όποιον το σκέφτεται πως δεν είναι και τόσο εύκολο... Εγώ επέστρεψα είμαι εδώ και το προσπαθώ! Δεν έφυγα όχι γιατί δε τα κατάφερα, αλλά γιατί ήθελα να το προσπαθήσω στη χώρα μου κ να προσφέρω σ αυτήν.






Η εικόνα ίσως περιέχει: την Julia Kollia, χαμογελάει, κοντινό πλάνο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου