Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

Συνέντευξη στο Off The Record News από τον Αντιπρόεδρο ΟΝΝΕΔ και Δικηγόρο, Παύλο Μαρινάκη


Τον Παύλο των γνωρίζω πολιτικά, αν θέλετε κομματικά, αν και μ' αρέσει σαν άτομο να λέω παραταξιακά. Βάζω πάντα την ευρεία παράταξη πάνω από τα επί μέρους κόμματα. Είναι δραστήριος και πολύ δυναμικός, έχει σπουδές, εργάζεται, ζει το σήμερα 100%. Ο λόγος του, δημοσιά - είτε σε κάποια εκπομπή είτε σε κάποιο συνέδριο - θαρρώ έχει κάτι. Με πείθει αρκετά. Σε εποχές σκοτεινές που σαν πολίτης και πόσο μάλλον ως νεαρός 26χρονος πείθομαι δύσκολα. Του έκανα, ως blogger, την πρόταση να μου μιλήσει και δέχθηκε. Με τιμά για αυτό. Πάντα πίστευα και θα το ακολουθώ με πάθος ότι πρέπει τα άτομα της ηλικίας μου να μιλάνε, να δρουν, να βγαίνουν μπροστά. Είναι καθήκον μας. Και προφανώς υποχρέωση των μεγαλυτέρων γενεών να μας ακούσουν πολύ προσεκτικά... 

Αρχικά αγαπητέ Παύλο θα μου πεις τα βασικά: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, πολιτική, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ.

Είμαι 30 χρονών, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πάτρα και είμαι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Δημοκριτείου Πανεπιστήμιου Θράκης. Μετά το τέλος των σπουδών μου στην Κομοτηνή, το 2010, εγκαταστάθηκα στην Αθήνα όπου και ασκώ μάχιμη δικηγορία. Η πολιτική ήταν πάντα ψηλά στα ενδιαφέροντά μου από μικρή ηλικία και στα φοιτητικά μου χρόνια ασχολήθηκα ενεργά με τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στην Κομοτηνής, φτάνοντας μέχρι τη θέση του Υπευθύνου Πόλης. Στον ελεύθερο χρόνο μου, μου αρέσει πολύ να βλέπω μπάσκετ και ποδόσφαιρο, καθώς και ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές. Από βιβλία, προτιμώ τα ιστορικά. Για οικογένεια (γιατί θα κατηγορηθώ ότι υπεκφεύγω): στα άμεσα σχεδιά μου! 

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Από τότε που εγκαταστάθηκα στην Αθήνα, στόχο είχα να ακολουθήσω το μάχιμο κομμάτι της δικηγορίας, πράγμα που συνεχίζω να κάνω, ξεκινώντας ως ασκούμενος και συνεχίζοντας ως συνεργάτης δικηγόρος σε δύο δικηγορικές εταιρείες, ενώ το Σεπτέμβριο πραγματοποίησα το επόμενο επαγγελματικό μου βήμα αναλαμβάνοντας επικεφαλής του ποινικού τμήματος σε δικηγορική εταιρία των Αθηνών. Πρόκειται για μια δουλειά απαιτητική, που έχει γίνει ακόμη δυσκολότερη λόγω της κρίσης, όμως πρόκειται για αυτό που με γεμίζει, οπότε ούτε παραπονιέμαι, ούτε έχω σκεφτεί να αλλάξω προσανατολισμό.

Ως δραστήριος και δυναμικός κύριος -και μάλιστα νέος- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό (και κομματικό) σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; Είναι οι 50άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν;  Κοίτα, η ηλικία δεν είναι το παν. Αυτό που έχει σημασία είναι η νοοτροπία που έχει κάποιος, διότι καθημερινά βλέπουμε μεγαλύτερους, φτασμένους, αν το θέλεις, στο χώρο τους ανθρώπους, να αγκαλιάζουν και να προτείνουν νέες ιδέες αλλά και, δυστυχώς, νέους να διακατέχονται από απόψεις και νοοτροπίες του περασμένου αιώνα.

Σε επαγγελματικό επίπεδο ίσως και να ήμουν τυχερός σε αυτό τον τομέα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι αντιμετώπισα σε μεγάλο βαθμό τέτοιες συμπεριφορές από εμπειρότερους συναδέλφους. Φυσικά, έκανα πάντα ό,τι μπορούσα για να δικαιώνω την εμπιστοσύνη που μου έδειχναν. Ως προς την πολιτική, θα σταθώ στο ότι οι νέοι έχουμε αναγκαστικά μεγαλύτερη απόσταση να διανύσουμε προκειμένου να αποδείξουμε ότι αξίζουμε να βρισκόμαστε στο προσκήνιο, πιστεύω όμως πως η γενιά μας μπορεί και βγαίνει πλέον δυναμικά μπροστά. Ευκαιρίες χρειάζονται και από εκεί πέρα, ο καθένας κρίνεται εκ του αποτελέσματος. 

Είσαι ευαίσθητος και κοινωνικοποιημένος, σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τους φίλους μας τα ζώα; 

Από μικρός μεγάλωσα έχοντας πάντοτε στο σπίτι ένα κατοικίδιο, επομένως αγαπώ τα ζώα, η μεγαλύτερη όμως μου ευαισθησία αφορά τους ανθρώπους που είναι μόνοι τους, ειδικά τα μικρά παιδιά, για αυτό και πάντοτε προσπαθώ να συνδράμω όσο μπορώ. Σε ό,τι αφορά τα θέματα διεθνούς πολιτικής, εδώ και αρκετά χρόνια μειώνονται διαρκώς αυτά που συμβαίνουν σε μια χώρα ή μια περιοχή και δεν επηρεάζουν τις εξελίξεις γύρω τους. Συνεπώς ναι, παρακολουθώ τη διεθνή πολιτική σκηνή όσο πιο στενά μπορώ, καθώς, παρά τις επί μέρους διαφορές μας, μπορούμε να βγάζουμε χρήσιμα συμπεράσματα από άλλες χώρες, αρκεί να είμαστε κοντά στις εξελίξεις και να τις επεξεργαζόμαστε με προσοχή.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); 
Τι σε ενοχλεί; 
Βλέπεις φως βελτίωσης; 

Κατ’ αρχάς, αυτό που λέω πάντα όταν φτάνει η συζήτηση στη γενιά μου είναι ότι όντως είμαστε μια γενιά αδικημένη, καθώς βιώνουμε εντονότερα τις συνέπειες μιας κρίσης για την οποία δεν ευθυνόμαστε. Εκεί όμως που έχουμε αδικήσει εμείς τους εαυτούς μας είναι ότι πολλοί μένουμε σε αυτή τη διαπίστωση, τα παρατάμε εύκολα και αναπολούμε ένα παρελθόν που δεν θα γυρίσει αντί να φτιάξουμε εμείς το μέλλον που μας αξίζει. Χρειάζεται, λοιπόν, λιγότερη μοιρολατρία και όσο γίνεται περισσότερη επιμονή στους στόχους που θέτει ο καθένας μας. 

Είμαι αισιόδοξος, γιατί η Ελλάδα είναι διαχρονικά μια χώρα που ξαναγεννιέται μέσα από τις στάχτες της. Μην ξεχνάτε ότι προηγούμενες γενιές βρέθηκαν σε πολύ πιο δύσκολες καταστάσεις, αντιμετωπίζοντας κατά κύματα δύο Βαλκανικούς και Παγκοσμίους Πολέμους, τη Μικρασιατική Καταστροφή και τον Εμφύλιο. Όπως τα κατάφεραν εκείνοι, έτσι θα τα καταφέρει και η γενιά μας να γίνει η γενιά που θα αναγεννήσει τη χώρα.

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας; 
Γιατί Ν.Δ./Ο.Ν.ΝΕ.Δ. και Κεντροδεξιά εν έτη 2019; 
Γιατί Κυριακός Κ. Μητσοτάκης;

Βιώνω την οικονομική κρίση όπως όλοι οι νέοι ελεύθεροι επαγγελματίες: Εδώ και 8 χρόνια δουλεύω τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα για να μπορώ να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου απέναντι στο κράτος περισσότερο από το να καλύπτω τις δικές μου ανάγκες. Την πολιτική κρίση τολμώ να πω ότι τη βίωσα και τη βιώνω στο πετσί μου γιατί ήμουν από αυτούς που δεν κρύφτηκαν όταν κυριάρχησε ο λαϊκισμός, ούτε όταν αυτοί που σήμερα μας κυβερνάνε έσπειραν το διχασμό, το μίσος και την τοξικότητά τους, όπως κάνουν μέχρι σήμερα και θα κάνουν μέχρι, σύντομα, να φύγουν. Πολλά από αυτά που είπαμε αυτή τη δεκαετία μπορεί να ακούγονταν αντιδημοφιλή, αποδείχτηκε όμως, ότι ήταν αναγκαία για τη χώρα.

Επειδή όμως πρέπει να μιλάμε για το σήμερα, η Νέα Δημοκρατία είναι το μόνο κόμμα που έχει ρεαλιστικό σχέδιο για την επόμενη μέρα, για την επόμενη γενιά, χωρίς ρεβανσισμούς. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός όχι μόνο γιατί είναι ένας ικανός και σύγχρονος πολιτικός, αλλά γιατί θέλει να κυβερνήσει και όχι να βάλει μπροστά κομματικές ατζέντες. Όσο μεγαλώνω, συνειδητοποιώ ότι καλό είναι να ακούμε ανθρώπους που λένε την αλήθεια, ακόμη κι αν γίνονται δυσάρεστοι, αλλιώς νομοτελειακά θα υποστούμε κι άλλους Τσίπρες, δηλαδή πολιτικούς που υπόσχονται χωρίς φραγμούς, χωρίς επίγνωση και χωρίς ειλικρίνεια. Για αυτό, λοιπόν, στηρίζω τον Κυριάκο Μητσοτάκη, γιατί αποδεικνύει ότι μπορεί να πάρει δύσκολες αποφάσεις, όπως έχω διαπιστώσει από τη θητεία μου και την εξαιρετική συνεργασία μας στην ΟΝΝΕΔ, προς τεράστιο όφελος της Οργάνωσης. Μετά τη δύσκολη απόφασή του για την επανίδρυση, μαζί έχουμε διαμορφώσει μια ΟΝΝΕΔ συμμέτοχο στην παραγωγή πολιτικής με προτάσεις που υιοθετούνται από τη Νέα Δημοκρατία, όχι μια οργάνωση χειροκροτητών.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 
Η φράση που σε παρακινεί, αν θες.

Μια φράση που με ακολουθεί και επικαλούμαι συχνά είναι πως «όποιος δεν εξελίσσεται δεν μένει στάσιμος, αλλά υποχωρεί». Αυτό είναι και η θετική μου σκέψη για το μέλλον, γιατί αυτοί που μας κρατούν πίσω εχθρεύονται την εξέλιξη, είναι λοιπόν, καταδικασμένοι να υποχωρήσουν. Σύντομα λοιπόν, με πολλή δουλειά και προσπάθεια, θα ζούμε σε μια κανονική χώρα όπου θα εφαρμόζεται ο νόμος και ο καθένας θα μπορεί να ζει και να εξελίσσεται ελεύθερα, σύμφωνα με τις ικανότητες, τα εφόδια και τη δουλειά του. Που δεν θα αναγκάζονται οι φίλοι και τα αδέρφια μας να φεύγουν στο εξωτερικό για να βρουν την αναγνώριση που στερούνται στην πατρίδα τους, να σταματήσουν να πηγαίνουν χαμένες οι θυσίες των Ελλήνων. Όλοι μαζί, θα τα καταφέρουμε.

Αποτέλεσμα εικόνας για παυλος μαρινακης




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου