Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Φλώρου Όλγα-Κωνσταντίνα | Η ''θυελλώδης'' Λαρισαία που θέλει να φτιάξει το δικό της brand, για τη διοργάνωση εκδηλώσεων και συναυλιών

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται

Το σύνθημα της ''Αθλητικής Ένωσης Λάρισας'' είναι ''Βυσσινί θύελλα, σούζα το αλογάκι!''. Η Κωνσταντίνα-Όλγα είναι Λαρισαία, θυελλώδης πνευματικά και εμφανισιακά (σίγουρα) και όπως μας είπε αγαπάει την ιππασία... άρα 100% ταύτιση... 

Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά για σένα: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. 

Ας συστηθούμε λοιπόν! Γεννήθηκα στις 19 Ιουλίου 1990 στη Λάρισα όπου ζω και εργάζομαι έως σήμερα!  Από μικρή ήμουν πολύ «ανήσυχο πνεύμα», ήθελα να κάνω τη διαφορά και να είμαι ανεξάρτητη! Είμαι τελειομανής τόσο στη δουλειά μου όσο και στην προσωπική μου ζωή. Η ευθύτητα η ειλικρίνεια και ο δυναμισμός είναι οι λέξεις που με χαρακτηρίζουν! Έχω τελειώσει αρχικά Βρεφονηπιοκομία, αλλά κάτι μέσα μου, μου έλεγε να αλλάξω κατεύθυνση! Έτσι λοιπόν φοίτησα και σε ένα Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης όπου αποφοίτησα από τη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μanagement. Εκεί λοιπόν κατάλαβα ότι είμαι στο «σωστό δρόμο». Στον ελεύθερο μου χρόνο θέλω να περνάω ποιοτικές στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους μου! Και όταν μπορώ να ξεφεύγω από την καθημερινότητα με κάποιο ταξίδι ή εκδρομή. Επίσης πηγαίνω γυμναστήριο και όταν μου το επιτρέπει το πρόγραμμά μου θέλω να κάνω ιππασία (λατρεύω τα άλογα από παιδί ). Πάνω στο άλογο αισθάνομαι άλλος άνθρωπος! Μου δίνει την αίσθηση της ελευθερίας και είναι ένα μαγικό συναίσθημα! 

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Μόλις αποφοίτησα από τη σχολή μου έκανα πρακτική σε γνωστή εταιρία Οπτικών (Opticon)  στην πόλη μου όπου εργάζομαι έως σήμερα ως Sales Manager. Παράλληλα με την πρωινή μου εργασία λοιπόν (ως ανήσυχο πνεύμα που είμαι, χαχα) έχω αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις στο Starz Live Club στη Λάρισα. Δεν μένω όμως ούτε εκεί! Διοργανώνω διάφορα event στην πόλη μου (και όχι μόνο) με καλλιτέχνες, djs κλπ! Είναι κάτι που με γεμίζει και το αγαπώ! Στα σχέδια μου είναι να δημιουργήσω ένα δικό μου brand για τη διοργάνωση εκδηλώσεων και συναυλιών. Θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να το καταφέρω. Είναι να μη βάλω κάτι στο μυαλό μου! 

Ως δραστήρια και δυναμική κυρία -και μάλιστα νέα- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; Είναι οι 50άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν; 

Δεν έχω βιώσει διακρίσεις ή μπούλινγκ σε κανέναν από τους τομείς της επαγγελματικής μου πορείας έως σήμερα. Κάποια μεμονωμένα περιστατικά τα οποία δεν είναι καν άξια λόγου. Όταν κάποιο άτομο είναι φτασμένο (δεν αναφέρομαι σε εμένα) δεν επιτίθεται σε συνάδελφο- συνεργάτη του ,ίσα ίσα τον βοηθά να εξελιχθεί. Και σε καμία περίπτωση δεν παίζει ρόλο η ηλικία. Επομένως ακόμη και οι «50αρηδες» είναι έτοιμοι να μας δεχθούν αρκεί εμείς να είμαστε συνειδητοποιημένοι, επαγγελματίες και να φερόμαστε καθαρά επαγγελματικά. 

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια; 

Είμαι αρκετά ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη σε ότι έχει να κάνει με κοινωνικά ,πολιτικά και περιβαλλοντικά ζητήματα! Έτσι πρέπει να είμαστε άλλωστε! Να μην αδιαφορούμε σε πράγματα τα οποία συμβαίνουν γύρω μας και σαφώς μας επηρεάζουν. Αν όλοι ήμασταν ευαισθητοποιημένοι πιστεύω ότι ίσως είχαμε αποφύγει διάφορα άσχημα πράγματα που έχουν συμβεί. Τα ζώα τα αγαπώ πάρα πολύ, τα λατρεύω και προσπαθώ να προσφέρω όσο μπορώ, εκείνα άλλωστε καταλαβαίνουν και ανταποδίδουν πάντα την αγάπη που τους δίνεις με το δικό τους τρόπο! Είμαι κατά της βίας και της εκμετάλλευσης τους! 

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); Τι σε ενοχλεί; Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; 

Το παράπονο από τη γενιά μου (ή μάλλον από ένα μέρος της) είναι η αδιαφορία. Πολλοί αδιαφορούν για ότι συμβαίνει και ζουν σε ένα εικονικό σύμπαν πολλές φορές. Όλα πλέον έχουν να κάνουν με την εικόνα. Η εικόνα είναι αυτή που τους δελεάζει ή τους απωθεί! Μένουν στην επιφάνεια, στο φαίνεσθαι και όχι στο είναι. Και είναι  αυτό που με ενοχλεί  πολύ η αδιαφορία και η επιφανειακή προσέγγιση των πραγμάτων. Αν αλλάξουν λοιπόν κάποιοι τρόπο σκέψης θα υπάρξουν και σημάδια βελτίωσης. 

Πως βιώνεις την οικονομική και πολιτική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 10 χρόνια; 

Η οικονομική κρίση έχει επιβαρύνει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της χώρας μας και όχι μόνο! Μείωση μισθών, αύξηση φόρων, αύξηση όλων των ειδών γενικότερα. Σαφώς έχω επηρεαστεί κι εγώ. Άλλαξαν οι ζωές μας. Κάποιοι αναγκάστηκαν να κάνουν παραπάνω από μια δουλειά για να τα βγάλουν πέρα ! Άλλοι βέβαια είναι στο άλλο άκρο! Της ανεργίας ,η οποία στις μέρες μας χτυπάει κόκκινο. Και δεν είναι βέβαια λίγοι αυτοί που φεύγουν στο εξωτερικό για να μπορέσουν να ζήσουν αξιοπρεπώς και να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, να ζήσουν τις οικογένειές τους ή να έχουν μια καλύτερη επαγγελματική πορεία με σαφώς καλύτερες απολαβές. 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες.

Όλα ξεκινάνε από το μυαλό μας. Εκεί βρίσκονται οι επιθυμίες, οι ελπίδες και οι στόχοι μας. Πρέπει να είμαστε καλά με τον εαυτό μας. Να τον αγαπάμε και όλα θα γίνουν. Όλα είναι στο χέρι μας. Κοιτάμε πάντα μπροστά και προχωράμε έχοντας θετική σκέψη και αγάπη. 
«Ότι δεν συνέβη ποτέ, είναι ότι δεν ποθήσαμε αρκετά». «Βγάλε τη δύναμη σου εκεί που πρέπει για να μπορέσεις να κατακτήσεις αυτό που πραγματικά πρέπει να έχεις».

(Social Media: Instagram - konstantina_florouu, FB - Konstantina_Florou)

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Konstantina Florou B, κοντινό πλάνο

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Konstantina Florou B, , τα οποία χαμογελούν

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, κάθεται και υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, selfie και κοντινό πλάνο

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Konstantina Florou B, στέκεται και κείμενο

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Konstantina Florou B, στέκεται



Η εικόνα ίσως περιέχει: την Konstantina Florou B, στέκεται

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου