Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Το ευχαριστώ της Ελένης Χατζίκου και η τοποθέτηση της για τον 2ο γύρο στον Δήμο Ωραιοκάστρου

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Eleni Chatzikou

''Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς, σε όλους τους συνδημότες μου που με στήριξαν σε όλο αυτόν τον αγώνα είτε με τη ψήφο τους είτε με τον λόγο τους είτε με το χαμόγελο τους. 

Ευχαριστώ όλους τους συνυποψηφίους μου. Τους άξιους αυτούς ανθρώπους που ο καθένας ξεχωριστά έδωσε αγώνα με αξιοπρέπεια, μακριά απο σκιες και φαντάσματα! Είναι τιμή μου που σας γνώρισα και συστρατεύτηκα μαζί σας σε αυτή την προσπάθεια.

Ευχαριστώ τον Παντελή Τσακιρη,που μου εμπιστεύτηκε μια θέση στο ψηφοδέλτιο του και με έκανε συνοδοιπόρο του σε αυτό το ταξίδι.

Ευχαριστώ τους φίλους μου, τους συμμαθητές μου, τους συγγενείς μου και την οικογένειά μου που ηταν και ειναι δίπλα μου σε καθε αγώνα προσωπικό που δίνω καθημερινά...Ελπίζω να τους έκανα περήφανους και να τους δικαίωσα.

Δεν υπάρχει πρώτος και δεύτερος, μοναδικός νικητής πρέπει να ειναι ο Δήμος μας..!!! 
Μοναδικός νικητής πρέπει να ειναι ο συνδυασμος μας!!! Μοναδικός νικητής πρέπει να ειναι ο Παντελης Τσακίρης για να κανει αυτόν τον δήμο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΞΑΝΑ!

Δεν εξελέγην ομως σας σφίγγω έναν έναν το χέρι και σας υπόσχομαι να υπηρετήσω αυτόν τον δήμο, τον δήμο μου, απο οπουδηποτε και όπως μου ζητηθεί. 
Η Ελενη που γνωρίσατε και γνωρίζετε!

Επόμενο ραντεβού 2 Ιουνίου!!''

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου