Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Αλεξάνδρα Παναΐτε | "Spread the love and positivity, be kind and loving to yourself and others"

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Alexandra Panaite, κάθεται και εσωτερικός χώρος

Είναι έξυπνη, προκομμένη, σπουδαγμένη, γοητευτική και όμορφη. Έχουμε επικοινωνία εδώ και αρκετά χρόνια και την εκτιμώ πολύ... εύχομαι και εκείνη εμένα. Ήρθε η στιγμή λοιπόν να της πάρω συνέντευξη. Δεν αρνήθηκε. Για να δούμε τι μου είπε... 

( Find her also here: FB - https://www.facebook.com/alexandra.panaite.104 https://www.facebook.com/hypnosisbyalex/
Insta - https://www.instagram.com/hypnosis_by_alex/?hl=el https://www.instagram.com/missalexgr/?hl=el
Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCI3HIEWI6sAGwfHLCzFVbmw )

Αρχικά αγαπητή φίλη Αλεξάνδρα θα μου πεις τα βασικά για σένα: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. (Μπορείς να είσαι όσο λαλίστατη θες!)

Έχω μεγαλώσει στην Λάρισα, όπου και είχα σπουδάσει Πολίτικων Έργων Υποδομής. Παράλληλα ξεκίνησα να κάνω μερικές φωτογραφησεις για τα ρούχα Staff, νυφικά, κτλ. στην πορεία μετακόμισα Αθήνα, για να διευρύνω τα όρια μου σε αυτό το επάγγελμα, όπου είχα δουλέψει και σε μια πρωινή εκπομπή "Πάνω στην ώρα" στον Άλφα. Μετά είχα βαρεθεί να είμαι μόνο στον φακό, ήθελα παραπάνω από αυτό, ήθελα να εκφράσω την γνώμη μου, τα θέλω μου, εμένα. Έτσι ώστε μετά την συμβουλή της μαμάς μου, ήρθα Λονδίνο για σπουδές πάνω στην υποκριτική. Το αρχικό πρόγραμμα μου ήταν να κάνω 6-8 μήνες σπουδές και αν θα μου άρεσε και θα τα κατάφερνα να μείνω μόνη, στο εξωτερικό, χωρίς την οικογένεια μου, τότε να συνέχισα στο L.A. τις σπουδές μου. Τελικά με το που ήρθα Λονδίνο μου άρεσε πάρα πολύ, ενθουσιάστηκα, ήταν υπέροχα, στην σχολή γνώρισα πολλά κορίτσια από άλλες χώρες, μου φάνηκε τόσο φοβερό και τεράστιο το Λονδίνο, γιατί είναι πολυ-πολιτισμική πόλη και μου έχει ανοίξει πολύ τους ορίζοντες και τον τρόπο σκέψεις μου. Ερωτεύτηκα την πόλη αμέσως, δεν ήθελα να φύγω πλέον από εδώ...  Και έτσι περνούσα τις ώρες μου, πηγαίνοντας από καστινγκ σε καστινγκ. Σκεφτόμουν τι άλλο θα μπορούσα να κάνω στην ζωή μου, ενώ παράλληλα είχα υπογράψει κι με 2 πρακτορεία μοντελινγκ και έτσι αφού τελείωσα της σπουδές πάνω στην υποκριτική ξεκίνησα και ένα σεμινάριο στο UAL πάνω στο Fashion Design. Είχα παίξει, μικρο ρόλο φυσικά και σε 2 ταινίες του Bollywood. Μέχρι που 3,5 χρόνια μου συνέβη ένα θλιβερό περιστατικό, που μου άλλαξε την ζωή για πάντα. Άλλαξε τον τρόπο σκέψης μου, άλλαξε το πως αισθανόμουν για τον εαυτό μου και τους γύρω μου, την οικογένεια μου και γενικά με άφησε για πολλούς μήνες με κατάθλιψη... έχασα την αδερφή μου από αυτοκτονία. Έχασα κυριολεκτικά την Γη κάτω από πόδια μου... Για μεγάλο χρονικό διάστημα ήμουν ψυχολογικά ένα ράκος και επέλεξα να επισκεφθώ ειδικούς γύρω από την ψυχολογια, την ψυχοθεραπεια, την υπνοθεραπεία κλπ. Έτσι μετά από λίγο καιρό και με πολυ κοπο ενιωσα πολύ καλύτερα και ανακάλυψα μέσα μου με τι θέλω να ασχοληθώ στην ζωη μου. Ηθελα να βοηθαω κόσμο να μην περάσει το ίδιο που πέρασα και εγώ, ούτε αυτό που πέρασε η οικογένεια μου. Οπότε έκανα σεμινάρια για να γίνω Reiki Master, μα παράλληλα σπούδασα Cognitive Behavioural Hypnotherapy - UK College of Hypnosis and Hypnotherapy και αμέσως αφού πήρα το πτυχίο μου άνοιξα την δικό μου γραφείο το Hypnosis by Alex, στο κέντρο του Λονδίνου όπου είμαι ειδικός για θέματα στρες, κατάθλιψη, και χαμηλή αυτοπεποίθηση. Μου φέρνει τόσο πολύ χαρά όταν θεραπεύω άτομα, όταν βλέπω την πρόοδο τους, όταν βλέπω στο βλέμμα τους τι θετικό καταφέραμε μόνο μέσα σε μερικές συνεδριάσεις. Να έχουμε μια τεράστια αλλαγή στην συμπεριφορά και στον τρόπο σκέψης και τον τρόπο αίσθησης, είναι πολύ συγκινητικό για μένα αυτό. Σαν υπνο-θεραπεύτρια κάνω κάθε χρόνο πολλά και διάφορα σεμινάρια, τα οποία τα παρακολουθώ με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και χαρά, για παράδειγμα πριν μια εβδομάδα είχα πάει σε ένα σεμινάριο για το "the cure for perfectionism" και ήταν απίθανο. Είμαι πολύ ''πεινασμένη'' για γνώση και μόρφωση. 

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; Μίλησε μας για το Hypnosis by Alex και την πορεία σου στον χώρο της τέχνης και της μόδας.

Φυσικά και έχω μελλοντικά πλάνα, όπως το να επεκτείνω τις ακαδημαϊκές μου σπουδές στο UCL πάνω στο Cognitive Behavioural Therapy κι έχω κάνει apply (την δέχθηκαν ήδη, σημείωση!) να είμαι εθελόντρια στο UK Anxiety Charity, έτσι ώστε να βοηθήσω όσο πιο πολύ κόσμο μπορώ που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα αλλά έχουν άμεση ανάγκη την θεραπεία. 

Ως δραστήρια, μορφωμένη και δυναμική κυρία -και μάλιστα νέα- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; Είναι οι 50άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν;

Δεν έχω βιώσει μπουλινκ από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας στον κλάδο μου, αντίθετα με υποστηρίζουν πολύ και είναι τέλειο αυτό μα έχω βιώσει διακρίσεις στην σχολή μου παλαιότερα ενώ σπούδαζα. Ότι και καλά δεν έχω τέλεια προφορά μου και ότι δεν μιλάω τελεία αγγλικά και θέλω να ανοίξω και γραφείο στο Harley Str. κλπ. ή όταν έκανα μια άσκηση ύπνωσης και με έβαλε ο καθηγητής να διαβάσω μπροστά στην τάξη σε 30 περίπου άτομα χωρίς προετοιμασία, υπήρχαν μερικές κοπέλες που με έκριναν πολύ αυστηρά και έκαναν κάποια ''πικάντικα σχόλια'' για μένα, που ακόμη και ο καθηγητής είχε παγώσει. Για αυτόν τον λόγο και πολλούς άλλους, έχω ξεκινήσει πριν λίγο καιρό κανάλι στο youtube, όπου μπορείτε να με βρείτε ως Hypnosis by Alex, εκεί θα δείξω πολλές και διαφορετικές μεθόδους όπου μπορεί κάποιος να ξεπεράσει το anxiety και τις κρίσης πανικού, θα μιλήσω για την ψυχική και ψυχολογική υγειά, για τον διαλογισμό και άλλες πλευρές της ζωής μου. Απόψεις και γεγονότα βασισμένες στις σπουδές και τις γνώσεις μου μαι και τις εμπειρίες μου. Και έτσι να μπορεί να δει ο καθένας τι κάνω τι πιστεύω και ίσως κάποιοι βρούνε στήριγμα από όλα αυτά. 

Είσαι ευαίσθητη, ενεργή και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ;

Έχω αλλάξει πολύ από τότε που έγινα Reiki Master, έχω γίνει pescatarian, όποτε δεν τρώω πλέον κρέας είμαι ευαίσθητη με το περιβάλλον, κάνω συνεχεία ανακύκλωση, αν βλέπω στα πάρκα ή στις θάλασσες ή στον δρόμο πλαστικά, χάρτινα κλπ τα μαζεύω αμέσως και τα πετάω σε κάποιο κάδο ανακύκλωσης. Αγαπώ πολύ τα ζωάκια, εξάλλου έχω και την μικρή Σοφία μου την λατρεύω. Ως τρόπο χαλάρωσης έχω το να κάνω βόλτες με το σκυλάκι μου στο Hyde Park, κάνω πολύ yoga classes και πολλές φoρές ταξιδεύω εντός και εκτός Ευρώπης για yoga retreat. 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. Κάτι φωτεινό.

"Spread the love and positivity, be kind and loving to yourself and others"

(Φωτογραφικό υλικό της Αλεξάνδρας από παλαιότερες δουλειές της γύρω από την ομάδα, την καθημερινοτητα της άλλα και όταν επαγγελματικο τη κλάδο) 




Η εικόνα ίσως περιέχει: σύννεφο, ουρανός, παπούτσια και υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Alexandra Panaite

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, υπαίθριες δραστηριότητες και νερό

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Alexandra Panaite, υπαίθριες δραστηριότητες και κοντινό πλάνο

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται, σαλόνι και εσωτερικός χώρος



Η εικόνα ίσως περιέχει: την Alexandra Panaite, κοντινό πλάνο

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Alexandra Panaite, υπαίθριες δραστηριότητες




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου