Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Βασιλική (Βάσια) Αναστασίου: Γιατί κατεβαίνω με το Κίνημα Αλλαγής στις εκλογές



Συχνά με ρωτούν γιατί μια γυναίκα, επαγγελματίας δικηγόρος, αποφασίζει στα 28 της να πολιτευτεί. Γιατί τώρα, και γιατί με το Κίνημα Αλλαγής; Η απάντησή μου είναι από καρδιάς: Στις κρίσεις, η Ελλάδα απαντούσε πάντα με τα νιάτα της και την δύναμη των ιδεών. Όσο για το Κίνημα Αλλαγής, πολύ απλά γιατί το πιστεύω! Γιατί είμαι σοσιαλίστρια, είμαι κεντροαριστερή και πιστεύω ότι το σχέδιο Ελλάδα που έχει καταθέσει το κόμμα μου μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά στα προβλήματα της νέας γενιάς αλλά και να οδηγήσει στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων και την αξιοπρέπεια των χαμηλόμισθων. Πέρα απο το γεγονός ότι είμαι η νεότερη εκλεγμένη δημοτική σύμβουλος απο ηλικία 19 ετών και για δύο τετραετίες, στην ζωή μου έχω μάθει να αγωνίζομαι.

Αγωνίστηκα για τις σπουδές μου και κατάφερα να ολοκληρώσω επιτυχώς 3 πτυχία (απόφοιτος ΕΚΠΑ τμήμα ΜΜΕ, απόφοιτος Νομικής, Μεταπτυχιακό στο London School of Economics) και τώρα ολοκληρώνω και την διδακτορική μου διατριβή στο ΕΚΠΑ και το τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης με θέμα Δημοσκοπήσεις και Συνταγματικότητα. Επίσης ακόμα και στον ελεύθερο μου χρόνο αγωνίζομαι… στο ρινγκ! Το χόμπι μου είναι το kick boxing, όπου κατακτώ μια μια τις ζώνες μου. Είμαι συνηθισμένη λοιπόν στα χτυπήματα κάτω από την ζώνη και ξέρω να τα αντιμετωπίζω ακόμα και όταν έχουν πολιτική χροιά! Τις ελάχιστες ώρες που δεν είμαι στην δουλειά χαλαρώνω πηγαίνοντας για τρέξιμο με τον καλύτερο μου φίλο… τον σκύλο μου τον Ρόκυ!

Μας ρωτάνε συχνά όλους τους νέους πολιτευόμενους τι είναι αυτό που θέλουμε από την πολιτική. Θα σας πω τι θέλω εγώ λοιπόν: Θέλω να κάνω ό,τι μπορώ για να μη φύγουν άλλοι νέοι άνθρωποι στο εξωτερικό αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον. Θέλω να βοηθήσω να αποκτήσουν λόγο να επιστρέψουν όσοι έφυγαν, και όλοι μαζί να φέρουμε τη νέα, την πραγματική πολιτική αλλαγή που χρειάζεται η χώρα μας. Θέλω όμως να βοηθήσω και την δική μου γενιά να δει την πολιτική όπως πρέπει να είναι: Πραγματικά προοδευτική, δημοκρατική, δίκαιη και ενωτική. Γιατί έτσι θα πάμε μπροστά. Θέλω ίσες ευκαιρίες για την γενιά μου και τις επόμενες, αλλά και αξιοπρέπεια για τις προηγούμενες. Θέλω δουλειές με αντίκρισμα και προοπτική, θέλω ποιότητα ζωής, πραγματικά Δημόσια υγεία, παιδεία, καθαρό περιβάλλον. Θέλω το μέλλον που αξίζει στη χώρα μας. Και θέλω να κάνω κάτι για αυτό. Στο Κίνημα Αλλαγής, η ανανέωση είναι στο DNA μας. Η παράταξή μας άλλαξε, αναγεννήθηκε και φέρνει συνεχώς κοντά της ανθρώπους με ταλέντα, ιδέες και όραμα για την Ελλάδα του μέλλοντος. Δηλώνω υπερήφανη για την ιστορική πορεία της κεντροαριστεράς, για ΚΑΘΕ αλλαγή και ΚΑΘΕ λιθαράκι προόδου που έβαλαν οι προηγούμενες γενιές. Και τώρα κοιτάμε μπροστά, με πίστη στις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ δυνάμεις. Στις 7 Ιουλίου ψηφίζουμε όλοι και όλες για μια νέα, δημοκρατική και προοδευτική αλλαγή. Ψηφίζουμε Κίνημα Αλλαγής, επιστρέφουμε στο σπίτι μας και όλοι μαζί αλλάζουμε ξανά την Ελλάδα.

Η Βάσια Αναστασίου, είναι Υποψήφια Βουλευτής με το Κίνημα Αλλαγής στην Ανατολική Αττική.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου