Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Η ηθοποιός Εύα Αλεξανδροπούλου μιλά στο Off The Record News


Επιμέλεια Δημοσιεύματος: Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς 

Αρχικά φίλη Εύα θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. 

Καλησπέρα Θωμά μου, κατάγομαι από την Αθήνα, γεννήθηκα στο Μαρούσι και μεγάλωσα στην Πετρούπολη. Έχω τελειώσει δραματική σχολή και το τμήμα Θεατρικών Σπουδών στο Ε.Κ.Π.Α.. Είμαι ηθοποιός, θεατρολόγος και λαική τραγουδίστρια. Η αλήθεια είναι πως φέτος δεν είχα καιρό για χόμπι, στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου έμενα σπίτι και έβλεπα ταινίες ή φίλους. 

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Αυτή την περίοδο έχω γυρίσματα για τη νέα ιντερνετική σειρά τρόμου ΄΄Πρόσκληση΄΄ σε σενάριο και σκηνοθεσία Νεκτάριου Χατζαντώνη. Μάλιστα μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο επεισόδιο στο youtube https://www.youtube.com/watch?v=ioYdJCguon8 και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί προβλέπεται να έχει μεγάλη επιτυχία. Παράλληλα εργάζομαι από το χειμώνα σαν θεατρόλογος στο θεατρικό εργαστήρι Καλλιθέας με καλλιτεχνικό διευθυντή τον κ. Γιώργο Γαλάντη και άλλους εξαίρετους συνεργάτες και σπουδαστές. Πρόσφατα τελείωσε και η παραστάση ΄΄Τίμων Αθηναίος, ο Μισάνθρωπος΄΄ σε θεατρική διασκευή Γιώργου Κλήμη και σε σκηνοθεσία Πάνου Καλογρίδη, στην οποία συμμετείχα με τη θεατρική ομάδα Θέσπις.

Είναι οι 50plus έτοιμοι να μας δεχθούν; Επαγγελματικά - Κοινωνικά.

Δε θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές υπάρχει τεράστιο χάσμα με την προηγούμενη γενιά ή τουλάχιστον εγώ δεν το έχω βιώσει. Πολλοί φίλοι και συνεργάτες με μεγάλη διαφορά ηλικίας με αντιμετωπίζουν σε κάθε τομέα το ίδιο με τους συνομίληκούς μου. Όσον αφορά τους μεγαλύτερους συναδέλφους μπορεί και ακόμα καλύτερα, αφού δεν υπάρχει το αίσθημα απειλής και ανταγωνισμού. Επίσης και σε οικογενειακό επίπεδο δεν θυμάμαι να είχα ποτέ πρόβλημα επικοινωνίας ή κατανόησης που να απορρέει από ηλικιακό χάσμα.

Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ; 

Είμαι αρκετά ευαίσθητη αλλά δεν μου αρέσει να το δείχνω πόσο μάλλον να το επιδεικνύω. Σέβομαι τους άνθρωπους, το περιβάλλον και ακόμα περισσότερο τα ζώα στα οποία έχω πολύ μεγάλη αδυναμία. Γενικά προσπαθώ σε κάθε ευκαιρία να συνεισφέρω, ειδικά όπου υπάρχει ανάγκη. 

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; Τι σε ενοχλεί; Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; Που εντοπίζεις το πρόβλημα, τι προτείνεις; 

Το βασικό θέμα μου με τη γενιά μας είναι πως ενώ ζούμε στον αιώνα της ταχύτητας και της τεχνολογίας και έχουμε όλα τα διαθέσιμα μέσα για γνώση και ενημέρωση, αντί να το εκμεταλλευτούμε και να προχωρήσουμε μπροστά, μένουμε στάσιμοι για να μην σου πω πάμε και πίσω. Νομίζω αυτό οφείλεται στη γενικότερη αδιαφορία για λογής ζητήματα ιστορικά, κοινωνικοπολιτικά, πολιτιστικά, οικονονικά κλπ που όμως μας αφορούν άμεσα αλλά και στη συνεχή υποβάθμιση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Πως βιώνεις την οικονομική και πολιτική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 11 χρόνια; Εργασιακά, μα και σαν άτομο στην καθημερινότητα. 

Με στεναχωρεί πάρα πολύ η παρακμή των τελευταίων χρόνων, πρώτα απ’ όλα γιατί την αγαπώ αυτή τη χώρα, την ιστορία και την ομορφιά της και έπειτα γιατί έχει γίνει τόσο δύσκολο για τους περισσότερους Έλληνες να ζήσουν αξιοπρεπώς μέσα στα σύνορα της. Προσωπικά ωστόσο λόγω της φύσης της δουλειάς μου που ήταν ανέκαθεν ασταθής δεν βίωσα όπως οι άλλοι επαγγελματίες την απογοήτευση της απόρριψης ή την αβεβαιότητα για το μέλλον. Εννοείται βέβαια πως οι ευκαιρίες για δουλειά έχουν λιγοστέψει δραματικά και οι οικονομικές απολαβές είναι συνήθως από μικρές έως αστείες. 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. Κάτι φωτεινό.

Όλες οι σκέψεις μου για το μέλλον είναι αισιόδοξες, είναι ο χαρακτήρας μου έτσι. Ελπίζω και εύχομαι πως όλα θα πάνε καλά και για μενα και για τους άλλους. Δεν έχω κάποιο μότο αν και συχνά μου έρχονται διάφορα στο μυαλό ανάλογα με την περίσταση. Ένα από τα πιο φωτεινά που μπορώ να σκεφτώ τώρα είναι το ΄΄If you can dream it, you can do it’’ του Walt Disney. Με εμπνέει και με παρακινεί Σε ευχαριστώ πολύ Θωμά μου. Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!

Να είσαι καλα όμορφη.


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται




Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και κοντινό πλάνο


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου