Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

''Με τρομάζει στις γυναίκες ότι έχουν πειστεί ότι δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι στη ζωή τους και ότι -με κάποιον τρόπο- ίσως πάνε ψηλά μέσω των ακολούθων τους και των φωτογραφιών τους!''


Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. 

Ονομάζομαι Ζουνάρα Ειρήνη. Η καταγωγή μου είναι από την Θεσσαλονίκη παρόλα αυτά μένω από μικρή στην πόλη του Βόλου. Είμαι φοιτήτρια στη σχολή της Νομικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο. Χόμπι μου από πολύ μικρή ηλικία ήταν το γράψιμο και  πιο συγκεκριμένα η αρθρογραφία καθώς έγραφα σε σχολικές  εφημερίδες, αργότερα δημιούργησα δική μου σελίδα ώστε να γράφω διαδικτυακά και όποτε έχω ελεύθερο χρόνο γράφω και σε διάφορα άλλα γνωστά site. Επίσης στην ηλικία των 12 χρόνων έγραψα το πρώτο μου βιβλίο. Είμαι ένα άτομο που μου αρέσει να ασχολούμαι με διάφορα χόμπι ανά καιρούς όπως η μουσική, το τραγούδι, ο χορός κλπ.

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Αυτή τη περίοδο της ζωής μου εργάζομαι σε ένα δικηγορικό γραφείο καθώς θέλω να βρίσκομαι στον χώρο από μικρή ώστε να μπω πιο δυναμικά στην δουλειά αργότερα. Έχω πολλούς στόχους και φιλοδοξίες για την ζωή μου όπου θα δείτε να πραγματοποιούνται στο
άμεσο μέλλον.

Είναι οι 50plus έτοιμοι να μας δεχθούν; Επαγγελματικά - Κοινωνικά.

Πάντα πίστευα ότι η ηλικία δεν παίζει κανέναν ρόλο ούτε στο πόσο ώριμος μπορεί να είναι κάποιος , ούτε στο πόσο επιτυχημένος, όλα έχουν να κάνουν με τον κάθε άνθρωπο το πως έχει μεγαλώσει, τι αρχές έχει πάρει από την οικογένεια του, σε τι κύκλο έχει
μάθει να κινείται. Προσωπικά ο κύκλος μου αφορά ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας λόγω και του επαγγέλματος μου και έτσι δεν μπορώ εύκολα να συμβαδίσω με άτομα της δικής μου ηλικίας όσον αφορά τον τρόπο ζωής και τις φιλοδοξίες τους για αυτό και είμαι πολύ επιλεκτική. Παρόλα αυτά επειδή θεωρώ ότι οι άνθρωποι που μεγάλωσαν σε τελείως διαφορετικά χρόνια είναι πιο ευνοημένοι από εμάς τους νέους για αυτό και πιστεύω πως πρέπει να μας δίνουν την ευκαιρία να εξελισσόμαστε.

Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, 
πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ; 

Είμαι πολύ ευαισθητοποιημένη σαν άτομο κυρίως ότι αφορά το περιβάλλον μας , τα ζωάκια και γενικότερα με την αδικία που επικρατεί στον κόσμο μας. Ο υπερόπτης άνθρωπος αγνόησε τη Φύση που τον γέννησε, τον έθρεψε, τον γαλούχησε και τον αναπαρήγαγε 
και επιχείρησε να την υπερβεί με τα τεχνολογικά του επιτεύγματα. Τώρα όμως εισπράττει, εισπράττουμε όλοι μας, τις συνέπειες του παραλογισμού. Αυτά που κυριαρχούν πλέον είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος, λαθρεμπόριο και κακοποίηση ζώων, εμπρησμοί. Όλοι μας πρέπει να δείξουμε ενδιαφέρον και όχι αδιαφορία, γιατί αυτή η αδιαφορία θα μας οδηγήσει προς το τέλος αυτής της απέραντης ομορφιάς. 

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; Τι σε ενοχλεί; 
Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; Που εντοπίζεις το πρόβλημα, τι προτείνεις; 

Πλέον η πλειοψηφία των νέων ζει σε μια πλασματική πραγματικότητα. Ο εθισμός και η κατάχρηση των social media και θα μιλήσω συγκεκριμένα για το instagram που
όλοι λίγο πολύ έχουμε και χρησιμοποιούμε είναι κάτι πολύ σοβαρό που εμείς προσπερνάμε αλόγιστα. Θα εστιάσω ακόμη πιο πολύ στο θέμα και θα μιλήσω για το instagram 
και τις γυναίκες. Σύμφωνα με έρευνες χαρακτηρίζεται ως η χειρότερη πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά τον αντίκτυπο του στη ψυχική υγεία των νέων. 
Τι σημαίνει αυτό; Ζει κάποιος μέσα από τις φωτογραφίες που βάζει , τον απασχολεί πόσο θα αρέσει στον κόσμο , αν θα λάβει θετικά σχόλια και προκειμένου να λάβει θετικά σχόλια και ακόλουθους είναι ικανός να κάνει οτι χρειαστεί , μέχρι και να πληρώνει για να ανεβαίνουν οι ακόλουθοι του και να ικανοποιεί την ανάγκη του για αναγνώριση από τον κόσμο. Ανασφάλεια και έλλειψη αυτοεκτίμησης. Αυτό που με τρομάζει στις γυναίκες πλέον και μιλάω για αυτές που δίνουν μεγάλη σημασία στο συγκεκριμένο μέσο , είναι οτι έχουν πειστεί ότι δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι στη ζωή τους και ότι με κάποιον τρόπο ίσως πάνε ψηλά μέσω των ακολούθων τους και των φωτογραφιών τους. Αυτό είναι ένα θέμα που με λυπεί ιδιαίτερα διότι είμαι γυναίκα και με θίγει όλο αυτό. Είμαι και εγώ μέλος της συγκεκριμένης πλατφόρμας και παραδέχομαι οτι μου αρέσει να μοιράζομαι πολλές στιγμές μου με τους ακόλουθους μου, αλλά ποτέ δεν το είδα ως ένα σωσίβιο ελπίδας για να προοδεύω στη ζωή μου. Το να προσπαθούμε τόσο πολύ να φανούμε τέλειοι σε μία φωτογραφία σημαίνει ότι μάλλον δεν τα έχουμε βρει με τον εαυτό μας. Εύχομαι να εστιάσουμε όλοι μας πιο πολύ
στη πραγματική ζωή κι να αφήσουμε το θεαθήναι. 

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. Κάτι φωτεινό.

Η ελπίδα μας βοηθάει στο να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και να διαχειριστούμε οτιδήποτε μας αναστατώνει, μας απογοητεύει και μας δημιουργεί άγχος. Η αισιόδοξη στάση ζωής βοηθά στο να βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματα, συνεπώς βελτιώνει την απόδοση και ενισχύει την ψυχική υγεία. Η πίστη και η  δύναμη της θέλησης μας κινητοποιεί να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας. Υπομονή και Επιμονή.


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα


1 σχόλιο :

  1. Εν τω μεταξύ το ινσταγκραμ της είναι αυτό ακριβως που σχολιάζει ως αρνητικό! ������

    ΑπάντησηΔιαγραφή