Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Διαταραχή άγχους - Κρίσεις Άγχους - Κρίσεις Πανικού

Αποτέλεσμα εικόνας για Διαταραχή άγχους - Κρίσεις Άγχους - Κρίσεις Πανικού

Της Μάγδας Χόνδρου

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Magda Hondrou, κάθεται, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες, νερό και φύση

Όπως και να το ονομάσω όλα αυτά τα οποία προανέφερα ως τίτλο έχουν ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο. 
Το άγχος όταν ξεφεύγει από τα φυσιολογικά πλαίσια ,μπορεί να φέρει αρνητικές συνέπειες. 
Δυστυχώς, στην κοινωνία την οποία καλούμαστε οι συνομήλικοι μου, αλλά και οι υπόλοιπες προγενέστερες γενιές από εμάς,να ζήσουμε , βιώνουμε στην καθημερινότητά μας πολύ πίεση, άγχος, στρες. 
Όλα τείνουν να γίνονται με υπερβολικά γρήγορους ρυθμούς και νιώθεις ότι πρέπει να τρέξεις να προλάβεις να τελειοποιήσεις τις σπουδές σου ,παραδείγματος χάριν, για να μην είσαι έξω από το προσδόκιμο της ηλικίας στην οποία κάποιος πρέπει να έχει τελειοποιήσει τις σπουδές του .
Τρέχεις να προλάβεις την δουλειά ,συνδυαστικά με το σπιτικό σου και συνδυαστικά ίσως και με τις παρέες σου. 
Όλα αυτά καταλήγουν σε μια συσσώρευση άγχους, η οποία μετά με τη σειρά της βοηθά τον οργανισμό να "γεννήσει" τις κρίσεις αλλά και τις διαταραχές. 
Είναι πολύ σύνηθες φαινόμενο στον 20ο αιώνα ,δυστυχώς.
Μπορείς όμως αν και εσυ φίλε αναγνώστη όπως και εγώ και άλλοι τόσοι συνάνθρωποι σου να τις νικήσεις. 
Εγώ που σου μιλάω είμαι υπερβολικά αγχώδης και έχω πολύ φόβο γενικά σε θέματα που αφορούν την υγεία και την καλή αρμονική ζωή. 
Έπειτα από ένα επεισόδιο κρίσης πανικού το πρώτο μου ,μέσα στα 20 χρόνια, που ζω ,συνειδητοποίησα ότι και η ψυχή μου έχει στόμα αλλά και το σώμα μου συνάμα. 
Συνειδητοποίησα πόσο λάθος ήμουνα με εμένα που με κατηγορούσα για το παραμικρό .
Συνειδητοποίησα ότι πρέπει να με αγκαλιάσω και να γίνω πιο δυνατή με την κοινωνία στην οποία καλούμαι να ζήσω!
Όλα έχουν τη λύση τους και όλα διορθώνονται!
Μην επιβαρύνεται τον εαυτό σας με οτιδήποτε μη φυσιολογικο όπως παραδείγματος χάριν, τις αρνητικές σκέψεις, το άγχος για το αν είστε επιθυμητοί από την ψεύτικη κοινωνία μας ,το άγχος για το αν είστε καλή σύζυγοι ,μητέρα, συνεργάτης, καλός και σωστός στη δουλειά σας ,το άγχος για το αν είστε τελικά κάτι το οποίο σας κάνανε να πιστέψετε ότι πρέπει να είστε. 
Αγκαλιάστε στο εαυτό σας και θυμηθείται το εξής:ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ !
Από εκεί ξεκινούν όλα και εκεί καταλήγουν. 
Πολεμήστε το , 
Εσείς είστε πιο δυνατοί,όχι αυτό. 
Η ψυχολογία σας παίζει μεγάλο ρόλο. 
Να βρείτε ανθρώπους να σας καταλαβαίνουν και να σας αγαπάνε με τις ατέλειες σας οποίες και αν είναι αυτές. 
Αγαπητοί μου ,αναγνώστες αν και εσείς υποφέρετε από κρίσεις, σας δίνω ένα μεγάλο φιλί και σας λέω μέσα από την καρδιά μου ότι σας νιώθω όπως ποτέ άλλοτε, και σας διαβεβαιώνω ότι είστε οι πιο συνειδητοποιημένοι άνθρωποι και οι πιο δυνατοί .
Μην το αφήνεις να σε νικά, 
Σκότωσε το με όμορφες σκέψεις, με το να αγκαλιάζεις σφιχτά τους οικείους σου και με το να γελάς δυνατά!
Η ζωή θέλει αγάπη μόνο, 
Όλα τα όλα είναι απλές σκέψεις και απλοί προβληματισμοί που γεννά η ανθρώπινη μανία.
Να θυμάστε, ειμαι και εγώ ανάμεσα σας ,και σας παρακαλώ να γράψετε σε ένα χαρτί ότι σας φοβίζει και με τη δύναμη που έχετε να το σκοτώσετε!!!
Σας ευχαριστώ πολύ, 
Και να θυμάστε δεν είστε μόνοι σας ,
Είμαστε όλοι μαζί, σαν μια ενωμένη γροθιά !

Θα νικήσουμε. 
Σας το υπόσχομαι. 
Μαγδαληνή Χόνδρου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου