Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020

Ο Αλέξανδρος Παπλιάκας μιλά στο OfftRN


Η συνέντευξη δόθηκε στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά


Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητέ: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. 


Εχω καταγωγή και μένω Θεσσαλονίκη, είμαι γυμναστής-Personal Trainer, τελειόφοιτος του πανεπιστημίου Α.Π.Θ.. Μου αρέσει η μουσική τραγουδάω και και παίζω κιθάρα . Επίσης στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να διαβάζω μυθιστορήματα ιστορία και ψυχολογία.


Είναι οι 50-60plus έτοιμοι να μας δεχθούν ως γενιά του αύριο; Επαγγελματικά, Κοινωνικά, Πολιτικά.


Θεωρω πώς το σημαντικότερο σε αυτό το θέμα είναι να υπάρχει συνεργασία και αρμονική επίλυση των προβλημάτων.


Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ; 


Ναι είμαι πολύ ευαίσθητος και θεωρώ πως όλοι θα έπρεπε να ευαισθητοποιήσουμε σε αυτά τα σημαντικά θέματα διότι μας επηρεάζουν άμεσα η και έμμεσα


Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; Τι σε ενοχλεί; Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; Που εντοπίζεις το πρόβλημα, τι προτείνεις; 


Πιστεύω το πιο σημαντικό είναι ο τρόπος σκέψεις, το παράπονο μου  είναι ότι βιαζόμαστε κάποιες φορές να σκεφτούμε υπερβολικά αρνητικά και δεν κοιτάμε ρεαλιστικά πως μπορούμε πρακτικα να λύσουμε το πρόβλημα οπότε κατά την δική μου άποψη θα ήταν να προσπαθήσουμε να παρατηρούμε και να μην αντιδράσουμε μέσον υπερβολικών συναισθημάτων αλλά με λογική και ψυχραιμία.


Πως βιώνεις την οικονομική και κοινωνική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 12-13 χρόνια; Εργασιακά, μα και σαν άτομο στην καθημερινότητα. 


Με θλίβει ότι σαν χώρα είμαστε ξεχωριστή και έχουμε πολλές δυνατότητες αλλά το πρόβλημα ότι βάζουμε οι ίδιοι τρικλοποδιές στον εαυτό μας με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια διχόνοια είτε σε κοινωνικό επίπεδο είτε σε επαγγελματικό. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι μια εύκολη κατάσταση για όλους μας και σε οικονομικό επίπεδο και σε ότι αφορά την  σίγουρη εξασφάλιση είτε σε ιατρικό επίπεδο είτε σε εργασιακό.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου