Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Tι είναι για μένα η kleidarotripa.gr! (Κείμενο από την Μαίρη Παπά-Νοβακίδου)



Tι είναι για μένα η kleidarotripa.gr...

Το όνειρο μου από πάντα ήταν να γίνω ηθοποιός. Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι θα ξεκινήσω την αρθρογραφία, το ραδιόφωνο και θα φτάσω να έχω δικό μου site το @_kleidarotripa.gr.

Τι είναι η kleidarotripa.gr:

Κοιτώντας μέσα από την κλειδαρότρυπα θα δείτε τις δικές μας απόψεις για τον φεμινισμό, τον βιγκανισμό, την lgbt κοινότητα, την ηθική\ανήθικη μόδα  και αλλά κοινωνικά θέματα που αγαπάμε.



Είναι ένα προτζεκτ που δημιουργήσαμε με πολύ όρεξη και δουλειά με την φίλη μου και πλέον συνέταιρο μου Μαρίλη Μπουφίδου η οποία είναι δημοσιογράφος. Επίσης είναι ένα ιδιαίτερο προτζεκτ μακριά από προκαταλήψεις και στερεότυπα. Στόχος μας είναι να επηρεάσουμε, να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο  σε πολλά κοινωνικά θέματα.

Δεν θα μείνουμε μόνο εδώ...

Όμως δεν θα μείνουμε μόνο στο site. Στην συνέχεια ως kleidarotripa.gr θα μας βρείτε και σε άλλες πλατφόρμες όπως το YouTube & σε web radio .

Stay tuned!








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου