Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

The ReMARKables: Συνέντευξη από τον Τσαρδακλή Κωνσταντίνο, τέως Πρόεδρο Ο.Ν.ΝΕ.Δ. Ροδόπης


Επιμέλεια ερωτήσεων και υλικού: Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς και Καραγεωργίου (Μπάμπης) Χαράλαμπος


Αρχικά θα ήθελα να μου πεις κάποια πράγματα για εσένα.


Ονομάζομαι Τσαρδακλής Κωνσταντίνος, είμαι εδώ και 3 μήνες παντρεμένος και κατάγομαι από τον Ίασμο Ροδόπης. Σπούδασα Γεωπόνος - Αγροτοοικονομολόγος, είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην «Αειφόρο Ανάπτυξη», καθώς και κάτοχος μεταπτυχιακό διπλώματος ειδίκευσης (integrated master), επίσης απόφοιτος Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠαιΤΕ) στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης-ΕΠΠαιΚ. Είμαι γνώστης ανάγνωσης και γραφής τυφλών (Braille). Υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία ως Έφεδρος Αξιωματικός. Εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος και στο παρελθόν ως Ελεύθερος Επαγγελματίας. Είμαι τέως Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ Νομαρχιακής Επιτροπής Ροδόπης, μέλος της ΔΕΕΠ Ροδόπης, εκλεγμένος αντιπρόσωπος γεωπόνων Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας παραρτήματος Θράκης με την ΔΑΚΕ ΓΕΩΤΕΕ. Στα φοιτητικά μου χρόνια ασχολήθηκα ενεργά με τον συνδικαλισμό και ανέλαβα πολλές θέσεις ευθύνης μεταξύ άλλων Αντιπρόεδρος Συλλόγου Φοιτητών Αγροτικής Ανάπτυξης και αναπληρωτής υπεύθυνος ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ορεστιάδας.


Νέα Δημοκρατία ,ΟΝΝΕΔ. Πως προέκυψε η ενασχόληση σου με την κεντροδεξιά παράταξη;


Η ενασχόληση μου με την πολιτική ξεκινάει από την νεαρή ηλικία των 10 ετών, το 1998, όταν ο πατέρας μου αγόραζε τις εφημερίδες «Ελεύθερος τύπος» και «Αδέσμευτος τύπος» και εγώ καθόμουν και τις μελετούσα. Οι γονείς μου ήταν πολιτικοποιημένοι αλλά όχι από κάποιο κομματικό πόστο. Μετά ήταν μονόδρομος η ΟΝΝΕΔ σε ηλικία 16 ετών και φυσικά το μεγάλο σχολείο της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ όταν εισήλθα στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.


Εδώ και περίπου 20 μήνες από τον Ιούλιο του 2019 Νέα Δημοκρατία βρίσκεται στην κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη τι πιστεύεις ότι πρόσφερε και προσφέρει η κεντροδεξιά στην Ελλάδα;


Σταθερότητα, ασφάλεια, εμπιστοσύνη. Πιστεύω αυτές οι 3 λέξεις αντικατοπτρίζουν την σημερινή πραγματικότητα της κυβέρνησης παρόλες τις δύσκολες συγκυρίες. Αυτό φαίνεται όχι μόνο από τις δημοσκοπήσεις αλλά και από την γνώμη των πολιτών.


Το 2019 παρουσιάζει μία πολύ όμορφη δουλειά το πρώτο πολιτικό ημερολόγιο της ΟΝΝΕΔ και της Νέας Δημοκρατίας το οποίο όπως διάβασα στα μέσα το αφιέρωσες « στον ανώνυμο Νεοδημοκράτη και Οννεδίτη που κρατά ψηλά τη σημαία της παράταξης εδώ και 45 χρόνια». Πες μου κάποια πράγματα για αυτή την δουλειά. Υπάρχει κάποια σκέψη για κάποια άλλη δουλειά;


Όπως σας ανέφερα λίγο πριν η ενασχόληση μου ξεκινάει από πολύ μικρή ηλικία οπότε έχω στην διάθεση μου αρκετά βιβλία, εφημερίδες και αρχειακό υλικό από την ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας (04-10-1974) έτσι ήθελα να το αξιοποιήσω αυτό και να κάνω ένα ημερολόγιο για να γνωρίζουν οι ΝεοΔημοκράτισσες, οι ΝεοΔημοκράτες, οι ΟΝΝΕΔίτισσες, οι ΟΝΝΕΔίτες, οι ΔΑΠίτισσες και οι ΔΑΠΙΤΕΣ την ιστορία μας. Και φυσικά το αφιέρωσα « στον ανώνυμο Νεοδημοκράτη και Οννεδίτη που κρατά ψηλά τη σημαία της παράταξης εδώ και 45 χρόνια» γιατί θέλω να ευχαριστήσω αυτούς για τα τόσα χρόνια αγώνων. Η αλήθεια είναι ότι ετοιμάζω κάτι που θα αφορούν «ΝεοΔημοκράτικες ιστορίες» στην ίδια φιλοσοφία με το ημερολόγιο. 


Βιώνουμε αναμφίβολα μία από τις πιο δύσκολες περιόδους της μεταπολεμικής μας ιστορίας εξαιτίας τόσο της κρίσης στα ελληνοτουρκικά ,αλλά κυρίως μιας κρίσης που έχει επηρεάσει την καθημερινότητα όλων μας αυτή της πανδημίας του κορονοϊού. Πως βίωσες αυτή την κατάσταση του covid 19;


Την δύσκολη κατάσταση του covid 19 την βιώνω όπως όλοι οι Έλληνες. Προσέχουμε την υγιεινή μας, ακούμε τους ειδικούς και με πίστη και υπομονή θα περάσει και αυτό. Σκεφτείτε ότι παντρεύτηκα τον Οκτώβριο με περιορισμό ατόμων οπότε μου στοίχισε και προσωπικά αλλά προέχει η υγεία όλων μας.


Ζεις σε μία ακριτική περιοχή της χώρας, την Θράκη. Σε ανησυχεί η κατάσταση στα ελληνοτουρκικά;


Εγώ και η οικογένεια μου ζούμε στην Κομοτηνή σε μία όμορφη, ακριτική φοιτητούπολη. Δεν με ανησυχεί η κατάσταση στα Ελληνοτουρκικά διότι έχω εμπιστοσύνη τόσο στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας όσο και στην κυβέρνηση για την επίλυση των όποιων προβλημάτων. Και στέλνω και ένα μήνυμα και ως έφεδρος αξιωματικός «Κρατάμε Θερμοπύλες» με ό,τι αυτό συνεπάγεται.


Θα παρότρυνες σε έναν νέο της γενιάς μας να ασχοληθεί ενεργά με τα κοινά;


Σίγουρα ΝΑΙ θα τον παρότρυνα να ασχοληθεί γιατί είναι σημαντικό να διαμορφώνεις εσύ το μέλλον σου παρά να περιμένεις το μέλλον σου να διαμορφωθεί από τους άλλους. Πιστεύω με οργάνωση, δουλειά και τις κατάλληλες συγκυρίες μπορεί να λυθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα.


Μία σκέψη σου η μία ευχή αν θες για το μέλλον;


Κλείνοντας την όμορφη συζήτηση που είχαμε θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Ιασμιώτη Θωμά και εσένα Μπάμπη και σας περιμένουμε στην Κομοτηνή να τα πούμε και δια ζώσης. Εύχομαι υγεία για όλους μας, ακούγεται κοινότυπο αλλά είναι η αλήθεια γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο στην ζωή μας.








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου