Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

The ReMARKables: Ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Κιλκίς / Φαρμακοποιός, Κωνσταντίνος Κατσιάνος μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και το OfftRN


Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητέ Κώστα: Καταγωγή, ηλικία, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, καθημερινότητα κλπ.


Καλημέρα είμαι ο Κώστας Κατσιάνος, φαρμακοποιός και πρόεδρος του ΦΣ ΚΙΛΚΙΣ. Είμαι 47 ετών, έγγαμος και πατέρας 2 κοριτσιών 12 και 10 ετών αντίστοιχα. Μου αρέσει πάρα πολύ το διάβασμα και το μπάσκετ και η καθημερινότητά μου είναι γεμάτη με φαρμακείο, σύλλογο και οικογένεια. Επίσης μου αρέσουν πολύ οι ξένες γλώσσες και έχω πτυχίο στα αγγλικά, ιταλικά και γερμανικά.


Είναι οι 60plus έτοιμοι να μας δεχθούν ως γενιά του αύριο; Επαγγελματικά, Κοινωνικά, Πολιτικά. 


Όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν περάσει πολλά δύσκολα χρόνια, οπότε λογικό είναι να είναι λίγο πιο <<συγκεντρωτικοί>>.Από την αντίπερα όχθη γενιά μας, έχει να επιδείξει γνώση, παιδεία, εργατικότητα και πολιτική βούληση. Το συμπέρασμα είναι ότι η γενιά μας έχει αρχίσει να παίρνει με κόπο τα ηνία της χώρας με σκοπό όχι να διαγράψει το παλιό αλλά να φέρει πνεύμα ανανέωσης και τεχνοκρατικό τρόπο λειτουργίας των πραγμάτων.


Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;


Πιο ακμαίο,πιο ώριμο,πιο δημιουργικό και σοφότερο από ότι σήμερα.Όπως όλοι οι άνθρωποι έτσι κι εγώ,έχω φιλοδοξίες,οι οποίες δεν είναι του παρόντος να αναφερθούν.


Ποιο το παράπονο σου από την γενιά σου; Τι σε ενοχλεί; 


Με ενοχλεί ότι επειδή οι πληροφορίες από το ίντερνετ είναι πάρα πάρα πολλές,ο καθένας από εμάς τις φιλτράρει όπως επιθυμεί,με αποτέλεσμα να είμαστε όλοι επιστήμονες,δικηγόροι,μηχανικοί κτλ,υπάρχει δηλαδή μία αμετροέπεια στις σκέψεις όλων μας. 


Πως βίωσες και βιώνεις τον covid 19 και τα αποτελέσματα του; Ως επιστήμονας φαρμακοποιός, άτομο υπερ-κοινωνικό και Έμπορος, Έλληνας Πολίτης, Σύζυγος και πάνω από όλα Πατέρας. 


Από όλες τις απόψεις και από όποια πλευρά να το δεις,είναι η πιο δύσκολη κατάσταση που έχει βιώσει η παγκόσμια κοινότητα.Οι ευθύνες που έχουμε στις πλάτες μας εμείς οι φαρμακοποιοί είναι τεράστιες,γιατί πρέπει να προστατεύσουμε και τις οικογένειές μας αλλά και την υγεία των ασθενών που εισέρχονται στα φαρμακεία μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα φαρμακεία μας σε όλοι την περίοδο της πανδημίας ήταν ανοιχτά για την καθημερινή εξυπηρέτηση,τόσο για τα χρόνια νοσήματα όσο για τη νόσο της πανδημίας,με όσους κινδύνους μπορεί να επιφέρει αυτό σε όλους τους συναδέλφους.Εμείς οι φαρμακοποιοί ήμασταν,είμαστε και θα είμαστε στρατιώτες πρώτης γραμμής για το καλό της δημόσιας υγείας.


Σου δίνω ένα τζίνι με 3 ευχές… ποιες ευχές κάνεις;


Τρεις ευχές που μου δίνεις αυτή την εποχή είναι πολλές,αλλά αφού πρέπει να απαντήσω θα σου πω ότι η πρώτη,πιο κύρια και αυτό που θέλουμε όλοι μας,είναι να τελειώσει όλο αυτό το παγκόσμιο κακό,το οποίο βιώνουμε στις μέρες μας,άρα είναι σημαντικό να καταλάβουμε το πόσο μεγάλη και<<βαριά>> σημασία έχει η λέξη υγεία.Σαν δεύτερη ευχή θα ήθελα τα παιδιά μου και τα παιδιά όλου του κόσμου να ζήσουν ελεύθερα και ανάλογα με την ηλικία του.Την τρίτη ευχή δε θα στην αποκαλύψω άμεσα για να δημιουργούνται ερωτηματικά για τις φιλοδοξίες τις οποίες έχω.


Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες, που σε εμπνέει. Κάτι φωτεινό για την νέα χρονιά.


Το ότι δε σε σκοτώνει,σε κάνει πιο δυνατό,το χρησιμοποιεί πολύς κόσμος και είναι ένα μότο που με βρίσκει σύμφωνο.Ας ευχηθούμε,η νέα χρονιά να μας βρει όλους μαζί υγιείς,εμβολιασμένους και ελεύθερος.


Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία! Είμαι πάντα στη διάθεσή σας!





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου